שירותי אבטחה – מדוע אנחנו זקוקים להם ומדוע הם יעילים יותר היום

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/4/2017 11:55 ● ערב ערב 2806
תחום האבטחה הוא תחום שמתפתח עם השנים, לא רק בהיקף שלו אלא גם בכלים ובאמצעים בהם נהוג להשתמש. אנחנו יכולים לראות את ההתפתחות שלו הן בכל מה שקשור לאבטחה של מבנים פרטיים, מבנים עסקיים, אירועים וכן אנשים.
שירותי אבטחה – מדוע אנחנו זקוקים להם ומדוע הם יעילים יותר היום

במהלך השנים אנחנו נפגשים יותר ויותר עם שירותי אבטחה בחיינו,  מה שמצביע על מספר דברים. ראשית, רמת החיים עלתה, ולכן יש לנו הרבה יותר מה להפסיד. זו הסיבה שאנחנו מבקשים להשתמש בשירותי אבטחה שיעזרו לנו להגן על כך. שנית, רמת הביטחון האישי ירדה, אחרת לא היינו צריכים להשתמש בשירותי אבטחה כאלה או אחרים. שלוש, אנחנו נהנים היום משירותי אבטחה הרבה יותר איכותיים ויעילים מאשר אי פעם.

בחלק הבא של המאמר נסביר מדוע שירותי אבטחה היום הם הרבה יותר יעילים מאי פעם. כפי שניתן לראות דרך חברת אבטחה בפריסה ארצית ARAKS  שמספקת שירותים שכאלה. אך חשוב להדגיש נקודה משמעותית. אף על פי ששירותי האבטחה יום יותר יעילים מתמיד, זה לא מבטיח ביטחון במאה אחוז, להיפך, זה ידוע שככל שמנגנוני האבטחה עולים, כך גם הניסיון של אנשים מהצד השני, קרי פושעים מסוגים שונים לפרוץ את מעגלי האבטחה גוברים.

לכן המטרה שלנו היא כל הזמן לוודא שאנחנו מקבלים שירותי אבטחה ברמה גבוהה, ומטרת חברת האבטחה היא לעמוד על המשמר, ולעלות כל הזמן את איכות האמצעים והמאבטחים שהיא מספקת לנו. כאמור, דוגמא טובה לכך היא חברת אבטחה בפריסה ארצית  ARAK.

 

מדוע שירותי האבטחה יעילים יותר היום מאשר אי פעם

 

ההסבר מדוע שירותי אבטחה נחשבים כיום הרבה יותר יעילים מאשר אי פעם, הוא גם בצד האנושי וגם בצד הטכנולוגי.

בצד האנושי, הרי שחברות האבטחה מבצעות היום מבחנים משמעותיים לקבלת עובדים בתור מאבטחים לחברה. לא מספיק כושר גופני או שירות צבאי מלא, החברות מבצעות מבחני אישיות שמלמדים על היכולת של המאבטח להתמודד בתנאי לחץ, לקלוט מה קורה סביבם, להיות מודעים לשינויים במצב ועוד. מדובר על דברים שהם לכאורה בסיסיים, אך הם מהותיים ובעבר ניתן להם פחות דגש.

צריך לומר עוד, שכיום יש הרבה יותר כוח אדם שעובד בתחום. זה משנה אם יש 2 או 3 מאבטחים לעומת היתכנות של קבוצת מאבטחים גדולה יותר. זה גם נותן תחושת ביטחון וגם מאפשר לבצע שורה של פעולות, שקודם לכן לא היה אפשרי.

בצד הטכנולוגי אנחנו רואים שינוי גדול יותר. החל משימוש מאמצעי אבטחה משוכללים, מאזעקות שמקושרות למוקד אבטחה, מצלמות מסוגים שונים, שימוש במחשבים, ועוד. האמצעים הטכנולוגיים קשורים גם לאבטחת מבנים מרחוק וגם לצורך אבטחת אישים ברמה פרסונלית או קבוצות גדולות של אנשים, בכל מקום ובכל זמן.

שירותי אבטחה לא יכולים להסתמך רק על אנשים אלא גם על אמצעים טכנולוגיים. אחרת אי אפשר לקיים מערך אבטחה שיעבוד בצורה מושכלת ויעילה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש