בשמים לחג קונים אונליין וחוסכים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 24/4/2017 09:11 ● ערב ערב 2807
פסח הוא רק יריית הפתיחה, ולא, אנחנו לא מדברים על עונת החגים – אלא על עונת המתנות. רגע אחרי שאנחנו מעניקים מתנה למארחים המכובדים, לאימא שלה ולסבתא שלו, אנחנו מבינים שהסיפור ממש לא עומד להסתיים
בשמים לחג קונים אונליין וחוסכים

 

פסח הוא רק יריית הפתיחה, ולא, אנחנו לא מדברים על עונת החגים – אלא על עונת המתנות. רגע אחרי שאנחנו מעניקים מתנה למארחים המכובדים, לאימא שלה ולסבתא שלו, אנחנו מבינים שהסיפור ממש לא עומד להסתיים. סביר להניח שביקרתם בכמה וכמה חנויות לכלי בית, בחרתם אגרטל או עטפתם קערה לסלט בעטיפה יפה במיוחד. המתנות הללו יכולות בהחלט לזכות לשבחים. מצד שני, מתנה כזו היא הרבה פחות אישית. אם אתם רוצים להעניק שי לאימא שעמלה על ארוחת הערב או לבת הזוג פשוט כי אתם אוהבים, פתרון יעיל הרבה יותר הוא רכישת בושם, וגם כאן אתם לא צריכים לעבוד קשה. למעשה, כל שאתם צריכים כדי לקנות  בשמים מומלצים לאישה הוא גישה לאינטרנט וכרטיס אשראי זמין.

 

מחירים נוחים לכל כיס

 

החגים הם בהחלט זמן מצוין לפנק את הנשים החשובות ביותר בחיינו בבושם ריחני ומפנק במיוחד. הסיבה העיקרית לכך היא שבתקופה הזו מחירי הבשמים נעשים אטרקטיביים הרבה יותר, בעיקר למי שרוכש אותם אונליין. רכישה מקוונת היא חסכונית מכל כיוון אפשרי, אגב. מצד אחד אתם לא צריכים לצאת מהבית, לעמוד בפקקים, לחפש חניה וגם לשלם עליה לא מעט. מצד שני אתם נהנים ממחירים אטרקטיביים יותר וממשלוח עד הבית. אם אתם חוששים שמא המחירים הנוחים שמורים לבשמים קצת פחות איכותיים אתם יכולים להירגע. המבצעים קיימים גם על הדגמים המובילים והמוכרים יותר, בהם קלווין קליין, בוס, בריטני ספירס, דולצ'ה וגבאנה, ורשימה ארוכה ומכובדת של מותגים נוספים. זה בדיוק הזמן להציץ לרגע בפינת האיפור שלה, לגלות אילו בשמים היא אוהבת ולהפתיע אותה במארז חדש ובניחוחות משכרים.

 

מתנה בשבילה וגם בשבילך

 

אין ספק שיש יתרונות רבים לרכישה אונליין, בעיקר בכל הקשור לחיסכון כלכלי ולחיסכון בזמן. זו בדיוק הסיבה לכך שדווקא בעונת החגים, וגם בכל תירוץ והזדמנות אחרת, רכישת בשמים היא התשובה הנוחה והפשוטה ביותר. אלא שמחירי המבצע וההנחות המוצעות לקראת האביב או השנה החדשה הם גם תירוץ טוב לקנות מתנה לאדם החשוב ביותר: אתם עצמכם. אתם לא באמת צריכים תירוץ בשביל זה, שהרי גם יום הולדת או סתם יום חמישי הם תירוצים מצוינים כשלעצמם. כך או כך, בחרו לעצמכם ולאדם שאתם אוהבים את הבושם הקלאסי, את הריח המושלם ואת המתנה שיודעת להפעיל את החושים כמו שאף מתנה אחרת לא יודעת לעשות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש