לימוד אנגלית מכל מקום בארץ

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/4/2017 09:39 ● ערב ערב 2808
לפני שלושים שנה, פלוס מינוס, נמכרו בארץ קלטות אודיו שאיפשרו לנו ללמוד אנגלית. היינו שמים את הקלטות במערכת והיינו יכולים להקשיב לשיעורים. היתרון של אותן קלטות היה, יכולנו לקחת אותן איתנו לכל מקום ולהקשיב להן.
לימוד אנגלית מכל מקום בארץ

 

שלושים שנה אחרי, אנחנו יכולים ללמוד בכל מקום, בכל זמן, רק בצורה אחרת, קצת יותר מתקדמת. כיום אנחנו יכולים ללמוד אנגלית אונליין, באמצעות אתר אינטרנט שמעביר שיעורים למבוגרים, ילדים, סטודנטים ועוד.

הרעיון של לימוד אנגלית אונליין הוא מאוד פשוט, אנחנו נרשמים לאתר אינטרנט, ודרכו אנחנו מקבלים שיעורים באנגלית ברמות שונות. אנחנו יכולים להיות ילדים בכיתה א' שמקבלים שיעורים בסיסיים, אנחנו יכולים להיות ילדים בחטיבה, אנחנו יכולים ללמוד אנגלית לבגרות דרך שיעורי אונליין וכן אנחנו יכולים להיות אנשים מבוגרים שאינם יודעים את השפה ויכולים ללמוד אותה דרך האתר.

היתרון הגדול של לימוד אנגלית אונליין הוא, שאנחנו לא צריכים מחשב או חדר מסוים, אנחנו יכולים ללמוד את השפה דרך כל מחשב שעומד לרשותנו, דרך כל כלי שיש לו אינטרנט, אפילו אם מדובר במכשיר סלולר או טאבלט. כך אנחנו יכולים לקחת איתנו את השיעורים לכל מקום, החל מנסיעות ברכבת, חוף ים, בתי קפה, טיסות ואם אנחנו רוצים אפילו כשאנחנו הולכים למיטה לישון, אנחנו יכולים לקחת איתנו את המחשב נייד, להיכנס לאתר וללמוד.

לפני שאנחנו ממהרים להירשם ללימודי אנגלית אונליין, חשוב שנדע שתי נקודות, הראשונה, לימודים באופן כזה דורשים מאיתנו מחויבות ומשמעת. אנחנו צריכים לדעת לפנות את הזמן שלנו בשביל ללמוד כמו שצריך. הנקודה השנייה היא, חשוב שנבחר מערכת שתהיה לנו נוחה להפעלה מצד אחד ומצד שני, מערכת שתציע לנו מגוון כלים ושיטות לימוד, אחרת אנחנו עלולים לפספס את הרעיון של לימוד אנגלית אונליין בצורה נכונה.

 

מה חשוב שתהיה במערכת הלימוד

 

כמו שבשיעורי אנגלית חשוב שיהיו כלים איכותיים שיעזרו לנו ללמוד את השפה, כך גם במקרה של לימוד אנגלית אונליין. הנה כמה דוגמאות לכלים אלו:

ראשית, יכולה לברר בעיות שונות שעולות במהלך השיעורים עם נציג או מורה. כך לכל שאלה ולכל בעיה.

שנית, חומר הלימודים צריך לכלול קטעי קריאה, כתיבה וכן זמנים, השלמות משפטים ועוד. בדיוק כמו שלומדים בכיתה רגילה.

שלוש, חשוב שיהיה חומר ברמות שונות, כך ככל שנלמד יותר קבל חומר קשה יותר. שוב, בדומה לכיתה רגילה.

ארבע, המערכת צריכה להיות מהירה ונוחה, בשביל שנוכל לעבוד איתה במשך שעות רבות ללא תקלות וללא בעיות. מן הסתם, חשוב גם שהתקשורת שלנו לאינטרנט תהיה ברמה כזו שתאפשר למערכת לעבוד מהר.

חמש, המערכת צריכה לכלול הסברים על טעויות, אם טעינו נצטרך להבין למה, ומה היה עלינו לעשות בצורה אחרת. כך נבין להבא כיצד לעשות את זה נכון.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש