פעילויות מומלצות באילת קיץ 2017

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/5/2017 08:16 ● ערב ערב 2809
העיר אילת, מושכת אליה מדי קיץ עשרות אלפי מבקרים, הן מהארץ והן מחו"ל. כל מי שמגיע לעיר נהנה משלל אטרקציות ואירועים שונים אשר חלקם נערכים בעיר במהלך חודשי הקיץ ואחרים פתוחים כל השנה
פעילויות מומלצות באילת קיץ 2017

מרבית המבקרים אשר מגיעים אל העיר, נשארים ללון בה מספר ימים, בין אם זה בבתי מלון ובין אם זה באחת מאותן אכסניות באילת, אשר מפוזרות ברחבי העיר. בתקופת הקיץ אנחנו יכולים לראות, כאמור, מגוון רחב של מטיילים צעירים ומבוגרים אשר מגיעים אל העיר, נשארים ללון בה ונהנים  מהפעילויות אשר בעיר.

העיר אילת, כפי שאנחנו יודעים, מתאימה למבקרים בכל הגילאים, החל מצעירים שמבקשים לנקות את הראש לפני חוזרים לתיכון או לצבא, זוגות צעירים עם ובלי ילדים אשר רוצים לצאת לנופש הרחק מהמרכז, והן מבוגרים אשר מעוניינים לקחת חופש מהעבודה. מאחר ובקיץ נערכות פעילויות שונות באילת אשר מושכות אליהן מבקרים רבים, ההמלצה היא להזמין מקום מספר שבועות מראש, בין אם זה במסגרת אכסניות באילת או בתי מלון, על מנת לשריין חדר ללינה.

בחלק הבא של המאמר, נציג שורה של אירועים ואטרקציות מומלצות לקיץ הקרוב באילת. מאחר והוא מתקרב, אנחנו ממליצים לכם להזמין מקום כבר עכשיו, כך לא תישארו מאחור.

 

המלצות לפעילויות פופולאריות באילת לשנת 2017

 

אחת מגולת הכותרת של העיר הוא כמובן פסטיבל ג'אז בים האדום, פסטיבל שיחגוג הקיץ 30 שנה להיווסדו. במסגרת פסטיבל הג'אז נערכים מופעים של אמנים מכל העולם ובפרט שורה של אמנים ידועים מישראל. חלק מהמופעים הם מיוחדים ונערכים לראשונה במסגרת הפסטיבל.

כמו שבכל קיץ נערך פסטיבל הג'אז, הרי שגם כל שנה נערכת התימניאדה באילת, פטסיבל של מוזיקה תימנית עם גודלי הזמר הים תיכוניים בישראל. במסגרת פסטיבל זה נערכים לא רק מופעים אלא גם מוקמים דוכנים מיוחדים של אוכל, תכשיטים ועוד.

בשבע השנים האחרונות נערך גם פסטיבל מחול מזרחי, אשר מושך אליו רקדנים מכל העולם. מדובר על פסטיבל שכולל מופעי ריקוד, סדנאות ועוד שורה של אירועים, הפסטיבל נמשך 3 ימים ונערך ברחבי העיר.

בקיץ, נערכים בעיר גם שורה של אירועי ספורט, למשל טור אילת אירוע רכיבה של 140 ק"מ, מול חופי אילת, איש הברזל ותחרויות נוספות ייחודיות, שמושכות אליהן את אתלטים מקצועיים וכן חובבים. מדובר באטרקציה לכל מי שאוהב ספורט, בין אם להשתתף ובין אם לצפות בו.

צריך לומר, מלבד הפסטיבלים הנ"ל, הרי שבעיר אילת יש שורה של אטרקציות אשר בזכותן מגיעים לעיר עשרות אלפי מבקרים מדי קיץ. מדובר על אטרקציות כגון, אתרי צלילה, גלישה, שייט, אתרים לטיולי ג'יפים, ספורט אקסטרים, צניחה חופשית, חוות גמלים, ואסור לשכוח את היכל הקרח החדש שנמצא בקניון וריף הדולפינים שמושך אליו מבקרים מבוגרים וצעירים, כאחד.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש