שיר ספורט - סטודיו קטן עם ראש גדול

מאת: אביבה דקל ● 24/5/2017 15:21 ● מה נשמע 499
הסטודיו של שיר שקרוקה ('שיר ספורט'), לא דומה לסטודיו אחר ● אנשים מגיעים לשיר בשביל הספורט, ונשארים גם בשביל הנפש, שכן מעבר להיותו מקצועי, הסטודיו הוא מסגרת המחברת בין אנשים והופך לבית שני ומשפחה למתאמנים ● מקום בו הם יכולים למצוא את שיר שנותנת לכל מתאמן יחס אישי וממוקד ומשתדלת לתת מענה בכל נושא, גם אם הוא לא קשור לספורט
 שיר ספורט - סטודיו קטן עם ראש גדול

צילום : ארן דולב

החוויה האינטימית שמעניק הסטודיו מועצמת על ידי שיעורי מדיטציה בסוף כל שיעור. שיר מאמינה בחיבור בין גוף לנפש, ומטפלת בשניהם בו זמנית, תוך כדי העברת שיעורי אירובי ועיצוב, זומבה, מתיחות, פילטיס, TRX ועוד. לשיר ניסיון רב בתחום. מאז היא זוכרת את עצמה מוקדשים חייה לספורט. היא לומדת ומשתלמת כל הזמן, ומביאה טכניקות חדשות ואביזרים חדשים לסטודיו שלה. כדי להעשיר את הידע המקצועי שלה ולתת לאילתים עוד אתגר ועוד גיוון ולא להיתקע בקונספט אחד של אימונים היא שומרת כל הזמן את היד על הדופק, משתדלת להיכנס לראשם של המתאמנים שלה וללמוד מה הם אוהבים. "חשוב לי שהמתאמן ייצא אחרי כל אימון בידיעה שקיבל עניין חדש- משהו היוצר אתגר, מתח ואקשן", היא מסבירה.

 

פעילות לכל הגילאים


הפעילות בסטודיו של 'שיר ספורט' מתקיימת בקבוצות קטנות ומיועדת לכל הגילאים, החל מגיל גן חובה ועד גיל הזהב, ויש גם אימונים אישיים. כדי שתוכל להקדיש תשומת לב מרבית לכל מתאמן ולשמור על הקשר הישיר עם כל תלמיד שיר מתאימה לכל אחד תוכנית אימונים בהתאם לצרכיו. האימון ממוקד ומלווה במעקב צמוד. חשוב לה שכל תלמיד ייהנה מהשיעורים וירגיש את עצמו בסטודיו כחלק ממשפחה חמה ומחבקת. שיר משקיעה את כל כולה בעבודה המקצועית, אבל גם בפן החברתי, ומארגנת למבוגרים ולילדים, מסיבות גיבוש. גם לקבוצות סגורות, על שפת הים, במדבר ובמקומות אקזוטיים שונים. כמו כן מארגנת שיר פעילויות ליד הבריכה וארוחות ערב בשיתוף עם המלון.
אצל שיר פועלות קבוצות מעורבות של נשים וגברים העוסקים בסוגי ספורט שונים, ואפשר להתאמן במסגרת של גברים בנפרד או נשים בנפרד. בחוג "ספורט תנועה ואורח חיים בריא" למבוגרים וילדים הרוצים לרזות, עובדת שיר בשיתוף פעולה עם התזונאיות והדיאטניות של  קופת חולים 'מכבי' ועם קופת החולים 'מאוחדת' ועם גופים ומוסדות רבים בעיר ועם תזונאיות פרטיות. עובדי בתי מלון מקבלים הנחה משמעותית.
לילדים החל מגיל גן חובה מתקיימים חוגי ספורט שונים: זומבה ופלאש דאנס, חוג "ספורט תנועה ואורח חיים בריא" ופעילויות גיבוש שונות בקבוצות מתואמות גיל. כמו מדי שנה, גם השנה, מי שנרשם לחוגים אלה לכל המאוחר ביולי או באוגוסט נהנה מחוג בספטמבר חינם.
בנוסף נפתח השנה חוג חדש לילדים בימי ראשון ורביעי ב-16:30 שכולל בתוכו תוכנית אימונים, תפריט מאוזן ומעקב. חוג זה ממשיך לפעול גם בחודשי הקיץ.

 

 

מחדשת ומתחדשת


במסגרת החידושים שהיא מנהיגה בסטודיו שלה הכניסה שיר לסטודיו שלה את גלשן הסטודיו הנקראSURFSET  העובד על שרירי הליבה, חיזוק השרירים, יציבה, כוח, שליטה ועוד. הרעידות של המכשיר מדמות תחושה של התנגדות למים, ועל המתאמן להפעיל כוח ושליטה על הגוף כדי לא ליפול. אימון על הגלשן נותן מענה לבעיות שווי משקל ובעיות ברצפת האגן ועוד. את הגלשן משלבת שיר בתכניות האימון שלה, באימון קבוצתי של תחנות וגם באימונים אישיים של אחד על אחד, במטרה להביא משהו חדש  לאילתים ולהוציא אותם מעט מהמסגרת הידועה והמוכרת.  
חידוש נוסף  בסטודיו של שיר הוא מצטיין ומצטיינת החודש. בכל חודש מקבל מתאמן אחד ומתאמנת אחת  את תואר המצטיין. שיר עוקבת אחרי המתאמנים ובוחרת את מי שעומד בכל הקריטריונים - האם רזה, האם הקטין היקפים, האם הוא מתמיד בשיעורים והאם הוא רציני בעבודה. בסטודיו מצוי משקל וסרט מדידה  להצרת היקפים ומדי חודש נבדקים המתאמנים  ומי שעומד בכל הקריטריונים מוכרז כמצטיין החודש וזוכה בפרס.  באמצעות התחרות  מצליחה שיר לרתק את המתאמנים  ולהגיע לתוצאות טובות יותר. 
יתן לרכוש בסטודיו חבילה ולהעניק אותה לבן/ת זוג או לחבר או חברה כדי לעודד אותם להשתתף באמוני כושר או באמונים לצורך ירידה במשקל. 


 אימוני בוקר


מנוי חדש של חמישה ימים בשבוע אימוני בוקר במחיר מצוין שכדאי לנצל. בכל בוקר אימון המתחיל בשעה 08:30 ובימי שישי שיעור נוסף ב 09:30. שעורי בוקר אלה הם שיעורים משולבים - פילטיס, מתיחות, SURFSET,  ותחנותTRX . למשכימי קום יש אפשרות לשיעורי זריחה גם על שפת הים.
אחת למספר חודשים יוצאת שיר במבצע  ומנוי מתנה למי שמרבה בלייקים ושיתופים לדף העסקי של הסטודיו של שיר .
וכמובן תמיד ישנו המבצע חבר מביא חבר.


 הסטודיו של 'ישר ספורט'
מיקום: מלון לה פלאיה - קומה שלישית מול חדר 301
שעות פעילות: 07:00-22:00. יש אפשרות לאימונים אישיים ושעות נוספות בתיאום מראש. 
לפרטים והרשמה טל: 052-5312344
דף עסקי בפייס בוק "שיר ספורט
אתר אינטרנט חדש: WWW.SHIRSPORT.CO.IL
אפשרות להשכרת הסטודיו לפי שעות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש