היכונו להפנינג של שחף בריכות ב- 12.6.17

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 7/6/2017 08:31 ● מה נשמע 499
הקיץ כבר כאן ● וב'שחף בריכות שחייה' מכינים לכם הפנינג מכירות רטוב חסר תקדים עם המון הפתעות, הנחות, מבצעים ופינוקים ממש בשבוע הבא ● שווה לבוא ולהנות מבריכה בראש צלול
היכונו להפנינג של שחף בריכות ב- 12.6.17

'שחף בריכות שחייה' היא חברה העוסקת בתחום בריכות השחייה מזה כמה עשורים, חברה בעלת מוניטין, עתירת ידע וניסיון בתחום. החברה ישבה בעבר באזור התעשיה 'שחורת', והשנה העתיקה את מקומה לאזור התעשיה אילת רחוב התבונה 14 לרווחת התושבים.

החברה עובדת עם בתי מלון, בריכות ציבוריות ומוכרת גם לפרטיים את כל הציוד והחומרים הנלווים: אביזרי ניקוי, משאבות, רובוטים, כימיקלים לניקוי המים ועוד, הכל בהתאם לסוג וגודל הבריכה, בין אם בריכה קבועה או בריכה עילית (על עמודים).

'שחף בריכות שחייה' מוכרת בריכות עיליות מחברות שונות כגון 'אינטקס', 'בסט וויי' ועוד. מאחר ולחברה עשרות שנים של ניסיון בתחום, מכירת הבריכות העיליות נעשית תוך ייעוץ מקצועי ללקוח בהתאם לגודל הגינה/חצר, התקציב העומד לרשות הלקוח, גילאי הילדים ועוד. כאשר בין הפרמטרים הנלקחים בחשבון: גובה הבריכה (אם יש ילדים קטנים), צורת הבריכה – מלבנית, עגולה וגם אובאלית וסוג הבריכה: בריכות כחולות – פשוטות יותר או בריכות אפורות – 'אולטרה', הבנויות שלוש שכבות של בד, ברזלים חזקים יותר, מבנה המאפשר לבריכה להיות גם עמוקה יותר, חזקה יותר ומאריכת שנים.

מה היתרון בבחירה ב'שחף בריכות שחייה'? שירלי, בעלת החברה, מסבירה: "לדעתי הדבר החשוב ביותר הוא הייעוץ והליווי של הלקוח לחווית בריכה מושלמת. כאשר לקוח רוכש אצלנו בריכה, אנחנו יושבים איתו כמה זמן שנדרש כדי להסביר לו ולהדריך אותו כיצד להשתמש נכון בבריכה – כמות הכימיקלים הדרושה, חשיבות הכלור וה-  pHבמים, איזו משאבה מתאימה לה בדיוק, כמה זמן המשאבה צריכה לעבוד, מה קורה כשלעיתים המדדים עשויים להשתנות משבוע לשבוע, אמצעי בטיחות שונים וכיצד לשמור על המוצרים לאורך זמן. עם הייעוץ שלנו – תהיו בטוחים שהמים בבריכה שלכם תמיד צלולים תוך שמירה על אורך חיי המוצרים. ההדרכה והייעוץ ניתנים חינם לרוכשים בריכות בחברה ובתשלום – ללקוחות אחרים. הליווי שלנו את הלקוח הוא גם הרבה לאחר הרכישה בכל שאלה שעולה. כך שהלקוח יכול לישון בשקט ולדעת שיש על מי לסמוך גם לאחר הרכישה".

 

 

כאמור, ב'שחף בריכות' תוכלו לרכוש משאבות לבריכות שלכם, אך גם תוכלו לקבל שירות תיקונים עבור משאבות שבאמתחתכם. שירלי מאירה את עינינו לגבי משאבות: "אני מאוד ממליצה לרכוש משאבת חול (ולא פילטר) כמובן בהתאמה לצרכי הבריכה שלכם. זו הוצאה שמחזירה את עצמה, המשאבה בעלת אורך חיים ארוך ולא רק לעונה אחת, והמים תמיד נקיים".

לאחרונה, התחדשו ב'שחף 'בריכות' בליין של צעצועים/שעשועים מתנפחים המותאמים לבריכות עיליות (צעצועים שאינם חדים – גם להגנה עם הבריכה וגם על הטובלים בה), ליין הכולל בין היתר מזרנים, כדורים, שערי כדורגל וכדורעף, משחקי צלילה. פריט חדש נוסף שתמצאו במקום הוא – בריכות לקטנטנים – כאלה שלא דורשות הרבה מקום, נמוכות, עם גימיקים – בריכות מיקי מאוס, בריכות דינוזאורים, עם שעשועי בריכה, עם כל מני זרמים של מים, מגלשת מים כפולה, אפילו יש בריכות קטנות שניתן לקחת לים (בריכות ים) במחירים שווים ולהיות רגועים שגם הקטנטנים ביותר נהנים כשהם צמודים אליכם ותחת השגחתכם.

אז קבענו בהפנינג של 'שחף בריכות שחייה'?


'שחף בריכות', רחוב התבונה 14, אזור התעשיה אילת (ליד קייטרינג 'אתרוגים'). טלפון: 08-6331761, שעות פתיחה א-ה 08:30-17:30, שישי 08:30-13:30.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש