איתן בוגנים - הרשת המצליחה באילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 7/6/2017 10:00 ● ערב ערב 2814
רשת המספרות של איתן בוגנים הפכה לסיפור הצלחה באילת ● בזכות המקצועיות, החומרים האיכותיים, וגם בשל המחירים ההוגנים שגובים ברשת
איתן בוגנים - הרשת המצליחה באילת

איתן, יליד חיפה, החל את הקריירה שלו כספר בגיל 15. אחרי שנים מספר בהן צבר ניסיון וידע רב, הוא עבר לארצות הברית, שם היה בעל שתי מספרות- בפילדלפיה ובניו יורק, מספרות שהפכו לסיפור הצלחה. אחרי 14 שנים בארצות הברית,  החזירו אותו הגעגועים הביתה, ואיתן חזר לחיפה ופתח בה שתי מספרות, שגם הן היו לסיפור הצלחה. אחרי שנתיים עם המשפחה בחיפה, החליט איתן שהגיע הזמן לשנות מקום, ולפני חמש שנים, הגיע לאילת ופתח כאן את המספרה הראשונה שלו במלון U CORAL BEACH CLUB, מספרה שהפכה לסיפור הצלחה בקרב התיירים שבמלון ובקרב תושבי אילת. במרוצת השנים הפכה המספרה לרשת מצליחה שלה ארבעה סניפים באילת: המספרה ב- U CORAL BEACH CLUB, מספרה במלון 'קלאב הוטל', מספרה במלון 'הרודס' ומספרה ב'בית ישרוטל בשחמון. למרות מיקומן של המספרות בבתי מלון מפוארים, מקפיד איתן בוגנים לשמור על רמת מחירים סבירה ביותר.

 

איכות במחיר הוגן


בכל מספרות הרשת אפשר ליהנות ממניקור ומפדיקור מקצועיים ביותר, סידור גבות, שעווה, איפור ותסרוקות ערב, איפור ותסרוקות כלה ותוספות שיער.
ברשת 'איתן בוגנים' משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר של מיטב החברות בתחום, המאושרות על ידי משרד הבריאות – שמפו ומסיכות שיער של 'פסטל' וצבעי שיער של 'שוורצקופף', 'וולה' ו'אינדולה'. תוספות השיער הן משיער רוסי טבעי באיכות גבוהה מאוד.
כל הספרים והמטפלים במספרות הרשת הם מקצועיים ומנוסים, וברזומה של כל אחד מהם שנות ניסיון רבות בתחום.
"לדעתי לכל אשה, גבר וילד מגיע להתפנק ביום מספרה", אומר איתן בוגנים. "זו הסיבה שהחלטתי להפוך את המספרות שלי למקומות בהם המחירים הנוחים יאפשרו לכל אדם להגיע להסתפר, לצבוע או לעשות החלקה, בלי להסתבך בהוצאות שאינו יכול לעמוד בהן". כך למשל תשלמו ברשת מספרות 'איתן בוגנים' עבור תספורת, צבע ופן-  120 ₪ בלבד. תספורת וצבע- 100 ₪ . תספורת לאשה- 80 ₪. פן- 50 ₪.
גם מחירי ההחלקות ברשת הם ללא תקדים, למרות שמדובר בהחלקות החדשות והאיכותיות בשוק: החלקה אורגנית- 450 ₪ , החלקת קרטין- 300 ₪, החלקה יפנית- 750 ₪, החלקה ברזילאית- 300 ₪. 

 

 

גם לאירועים


במספרות רשת 'איתן בוגנים' נותנים שירות לאירועים - איפור, פדיקור, תסרוקות כלה, ובתיאום מראש אפשר לסגור את המספרה ביום האירוע לשימוש המשפחה. הספרים והמאפרים מכל מספרות הרשת נרתמים למשימה.
תסרוקת ערב תעלה לכם 150 עד 250 ₪, תסרוקת כלה- 600 ₪. 

 

לרשת איתן בוגנים ארבעה סניפים:


איתן בוגנים מחכה לכם במספרה ב- U CORAL BEACH הנראית כקופסת תכשיטים בלב המלון המפואר, משם הוא שולט על כל המספרות שלו, וגם מטפל בלקוחות הרבים ומפעם לפעם מבקר בסניפי הרשת האחרים. על קיר המספרה, כמו גם על קירות כל המספרות האחרות ברשת, תלויה תמונתם של שני ילדיו - שון וג'ניפר בוגנים בני ה- 13,14, שתמונתם היא הלוגו של הרשת.

 


שעות וימי פתיחה: המספרות בבתי המלון 'קלאב הוטל', 'הרודס' ו- U CORAL BEACH -  פתוחות שבעה ימים בשבוע בין השעות 09:30-19:00.​ המספרה בשחמון פתוחה א'-ה' 09:30-19:00, שישי 09:30-13:00 והיא סגורה בשבת. טלפון ליצירת קשר והזמנות : איתן בוגנים 050-5999433.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש