טארוט - ייעוץ והכוונה ע"פ מסרים וידע רוחני

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/6/2017 09:01 ● מה נשמע 500
קוראים יקרים ! הסיפור אמיתי והשמות בדויים כמובן. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים. אני עוסקת בתחום מעל30 -שנה.
טארוט - ייעוץ והכוונה ע''פ מסרים וידע רוחני

 

סיפור השבוע מחדר עבודתי 


כשמגיע אלי אדם לייעוץ, אני דואגת לכסות את כל תחומי החיים: פרנסה, זוגיות, משפחה, בריאות, ובעצם כל מה שמאפיין את חייו. 
כשפגשתי אותה לראשונה ופרסתי את קלפיה, הייעוץ אכן ענה על כל התחומים. בעל, עבודה, ילדים, הכל נראה די שגרתי.
"חזרת כעת מחו"ל?", שאלתי.
- "כן. טיול שורשים. נסעתי עם אימי", היא קורנת לעברי באושר. אני טורפת את קלפיה שוב ושוב, מביטה בה ופונה אליה די בספק, לו ישבתם איתי וראיתם אותה ואת חייה אני מבטיחה שגם בכם היה מתעורר ספק. "חזרת עם אהבה בלתי שגרתית. קרה שם משהו שנוגד את תפיסתך, רומן סודי ואסור, איך הספקת לפתח רומן עוצמתי כזה בפרק זמן כה קצר?", חייכתי בשאלה לעברה.
פרץ בכי השיב לשאלתי והפתיע אותי. "כשהגענו למחנות ההשמדה, ללא כל הכנה מוקדמת, התנפלנו אחד על השני. כל זמן שהיינו במלון ובטיולים הכל התנהל רגיל. הוא היה עם אביו ואני טיילתי עם אימי, בכלל לא חשבתי שיקרה לי כזה דבר. בשלושת הימים אחרונים לא יכולנו להתנתק. תביני אני כבר סבתא, רימינו את ההורים שלנו בכדי להיות יחד כל שנייה".
- "חזרת כעת למציאות", עצרתי את שתף דיבורה. "אל תאבדי כעת כיוון. יש לך בעל טוב ומשפחה מצוינת. חווית אשליה, את יודעת, חוץ לארץ זה דבר אשלייתי, הקשר שנוצר לך עם הבחור היה חזק גם עבורו, השכילי לא לקלקל את הזיכרון הזה בציפייה לעתיד משותף", סיכמתי.
- "אני יודעת. הוא טילפן אלי ושוחחנו על כך, אבל רחל תביני, אף פעם לא חוויתי כזו עוצמה עם בעלי. הייתה לי התחושה שהוא מכיר אותי חיים שלמים".
- "יתכן שהוא אכן מכיר אותך הרבה מעבר לכך", השבתי, "אך מאחר ובגלגול הזה בחרתם להינשא לבני זוג אחרים, תנצרי אותו בזיכרונך ושובי למציאות הטובה של חייך ומשפחתך". המלצתי.
השבוע היא טלפנה אלי במפתיע, לאחר שלא שמעתי ממנה כשנתיים. מה חדש? שאלתי והיא השיבה: "חזרנו להיות בקשר לאחר שאימי נפטרה. אנו מדברים בטלפון, אנו ממש חברים טובים. היום אנחנו לא נפגשים, אבל כשאנחנו בעבודה אנו נעזרים באינטרנט. זאת הברירה שבחרנו שנינו וזה עושה לנו טוב מבלי שזה יהווה איום על חיי הנישואים שלנו".
שמחתי לשמוע שטוב לה ואיחלתי לה כל טוב. החיים הם כמו מים מתעמרים ומתנקזים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש