מאפה נאמן - לרשות הלקוחות מאז 1944

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 14/6/2017 11:08 ● ערב ערב 2815
רשת מאפה נאמן שנוסדה ב- 1944 מונה כיום מעל ל- 50 סניפים בפרישה ארצית והיד עוד נטויה – כי כאשר מקבלים מוצרים טעימים וטריים במחירים שפויים, ההצלחה מובטחת ● סניף מאפה נאמן באילת נפתח לפני חמש שנים ובקרוב חוגגים לו יום הולדת, ותושבי העיר מוזמנים לחגיגה
מאפה נאמן - לרשות הלקוחות מאז 1944

מאפה נאמן ב'מרכז שלום' החליף בעלים לפני שנתיים, הקונספט אף הוא השתנה והוא מבוסס על שירות עצמי. מגוון המוצרים גדל, אבל כמו תמיד, הכל טרי טרי וכל יום אופים הכל מחדש. לא מגישים היום מה שנאפה אתמול. בסוף כל יום מעבירים את כל שנותר מהאפייה של אותו יום לנזקקים.
המחירים במאפה נאמן הכשר למהדרין סבירים מאד, והלקוחות המגיעים שוב ושוב מאז נפתח המקום לפני חמש שנים מעידים שלפתוח את הבוקר במאפה נאמן על קפה ומאפים או על ארוחת בוקר זו ערובה ליום מוצלח. מה גם שהמחירים הם סבירים ביותר. מחיר הקפה ירד ל -7 ₪ ומחיר ארוחת הבוקר -37 ₪ לארוחה עשירה ביותר הכוללת שתי ביצים, חמישה מטבלים, לחם, סלט וקפה - מחיר נמוך במיוחד שאין כמוהו באילת כפי שהעידה אחת הלקוחות הקבועות במקום. 

 

בכל חג מוצע לכם במאפה נאמן ליין מיוחד של מאפים ועוגות המתאימים לחג. בחג השבועות יכלו הלקוחות במקום ליהנות ממבחר גדול של מאפי גבינה, עוגות גבינה וקישים שנחטפו מהמדפים. מדי יום שישי יש חלות טריות לשבת - שתי חלות במחיר - 16 ₪, ועוגות שמרים ועוגות קרנץ' במחיר של  - 20 ₪ לעוגה, ויש גם עוגות שיש ועוגות פרווה. בכל ימות השבוע - מבחר גדול של פוקצ'ות, סמבוסק, קישים, מאפים ועוגות וגם כריכים מצוינים ביניהם כריכי בריאות במחיר - 23 ₪ לכריך בריאות גדול.
חוגגים יום הולדת? במאפה נאמן מגוון גדול של עוגות יום הולדת משובחות ומבחר גדול מאד של עוגיות.
חידוש נוסף במאפה נאמן הוא פלטות אירוח לאירועים. במקום קטלוג של פלטות אירוח, והלקוח בוחר מתוכו את פלטה שהוא מעדיף, והאוכל מגיע למקום האירוע טרי וחם ובזמן שנקבע מראש.
בקרוב מאד ייפתח סניף נוסף של מאפה נאמן באזור התעשיה (צמוד ל'פיצוחי איבגי' ו'בית המשקאות'), וגם שם מבטיחים מגוון מאפים טריים והפתעות במחירי פתיחה מיוחדים.   


מאפה נאמן, כתובת: שד' התמרים 2, טלפון: 08-6482444. פתוח: א-ה 06:00-24:00, יום שישי 06:00 עד שעה לפני כניסת שבת. מוצ"ש: חצי שעה אחרי צאת השבת עד חצות. מאפה נאמן כשר למהדרין.

 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש