SOS4SEO - בניה וקידום אתרים באינטרנט באילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/6/2017 11:12 ● ערב ערב 2815
אם יש לכם עסק ואתם מעוניינים למנף אותו, להזניק אותו קדימה ולהביא אותו למקומות אחרים - הגעתם למקום הכי נכון שיש ● Sos4Seo יבנו עבורכם אתר אינטרנט ויקדמו לכם אותו למקומות ראשונים במנועי החיפוש ואף ישווקו לכם אותו ברשתות החברתיות ● Sos4Seo יטפלו לכם באתר העסק כמו שצריך 24/7
SOS4SEO - בניה וקידום אתרים באינטרנט באילת

הכירו נא את ערן פיקסר, בעל חברת Sos4Seo, חברה העוסקת בבניה וקידום אתרים באינטרנט. מספיק לשבת עם ערן דקות ספורות כדי להבין עד כמה הוא אוהב, יודע ולא מפסיק ללמוד את התחום הזה. את אהבתו למחשבים בכלל גילה ערן בגיל 13 ומאז הוא שם. נקודת המפנה הגדולה חלה אצל ערן כאשר בנה את העסק שלו האחר והזדקק לשירותי בנייה וקידום אתרים, או אז גילה שהוא ממש נמשך לתחום והחליט להגשים חלום ולפתוח עסק משלו, החל לעבוד עם פרילנסרים, ויחד הקימו את העסק - Sos4Seo, ומאז הכל היסטוריה.

חברת Sos4Seo עוסקת בבניית אתרים, קידומם ושיווקם באינטרנט בכלל וגם ברשתות החברתיות וכן בבניית לוגו. לחברה שלושה סניפים: בתל אביב, בזכרון יעקב ובאילת. האתרים הנבנים על ידי החברה מותאמים גם לטלפונים ניידים ולמנועי חיפוש (כמו גוגל למשל) ומונגשים לנכים. כמו כן עוסקת החברה גם בבניית חנויות מקוונות באינטרנט, בבניית אתרי תדמית. Sos4Seo עושים קידום אתרים אורגני וגם ממומן: קידום אורגני מתבצע לפי מאמרים ומילות חיפוש וחשיפת העסק בפלטפורמות שונות (כמו יד 2 למשל), שילוב פרסומות/באנרים בבלוגים (כמו קפה דה מרקר למשל), באתרים שונים (כמו ואללה, אתרי חדשות ואחרים) – המותאמים לסוג העסק, כך שתוך שנה לכל היותר – לקוח יימצא במקומות הראשונים. קידום ממומן – הוא קידום מיידי של האתר (תשלום למנוע החיפוש- Google). החברה משלבת בין שתי השיטות, כך שלימים – הלקוח צריך לשלם פחות ופחות עבור הקידום הממומן. "אנחנו מתחזקים את האתר ומעלים אליו תוכן (כתבות, תמונות, מפות, סרטונים וסרטוני תדמית ועוד) כל הזמן וכן משווקים אותו ברשתות החברתיות השונות, כך שכל העסק הזה מייצר תנועה לאתר, מניע את האתר/העסק וממנף אותו", אומר ערן ומוסיף: "יש באמתחתנו גם תוכנה למעקב אחרי כניסת לקוחות לאתרים, כך שהלקוח יודע בדיוק עד כמה העסק שלו נחשף וכן אפשרות לנהל מערך תזכורות לנייד ללקוחות עסק זה או אחר על פגישה או תור שתיאמו". הקידום נעשה גם מחוץ לאינטרנט – כך למשל, על גבי פליירים של עסק יהיה גם קישור לאתר שלו. ערן ממשיך ומלווה את הלקוח כל הזמן ומלמד אותו למשל – איך לעודד לקוחות של העסק לעשות 'צ'ק אין' בפייסבוק. ערן: "ישנם עסקים שאחד מהדברים הנ"ל מתאימים להם, וישנם עסקים ואתרים שצריכים את השילוב המיוחד של כולם ביחד. Sos4Seo יתאימו לכם את החליפה הפרסומית שלכם".

 

 

המערך הגרפי/עיצובי של העסק נמצא בתל אביב, וכל מערך התכנות יושב כאן באילת. מערך העיצוב הוא מערך בעל נסיון עתיר שנים ומוניטין ומסוגל לשלב באופן מדהים בין רצון הלקוח לצרכי השוק, או במילים אחרות – עיצוב אתר המותאם בדיוק לעסק שימשוך כמה שיותר לקוחות אליו. מערך התכנות אף הוא בין המתקדמים ביותר. החברה משתלמת בתחום חדשות לבקרים כדי להביא ללקוח את המילה האחרונה בתחום הטכנולוגי ולהתאים את צרכי העסק לכל שלב בתהליך הדינמי בעולם העסקים.

מחירי החברה נוחים ביותר. הנחה לתושבי אילת. ניתן לשלם בתשלומים.


 

www.sos4seo.co.il ,www.earnfixer.com 0522126366,  מרכז שלום סמוך לבנק דיסקונט.  בניית אתרים | קידום אתרים אורגני | קידום אתרים ממומן |  שיווק ברשתות החברתיות | מותאם לטלפון נייד. 
 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש