היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/6/2017 11:37 ● ערב ערב 2815
כל אירועי התרבות לתאריכים 15-22.06.2017
היכל התרבות

 

תיאטרון אלעד - ההצגות הכי טובות בעיר ועכשיו גם בארץ

 

תיאטרון אלעד - מעבר להרים - תיאטרון אלעד - צילום: ז'ראר אלו

תיאטרון אלעד של אילת וחבל אילות רושם הצלחות מסחררות עם הכרה רשמית של משרד התרבות והספורט, תכנית מנויים שניה של הצגות תחת כיפת השמיים לנופי אילת, הסביבה והים האדום והצגת ילדים 'מעבר להרים', שגרפה שלושה פרסים בפסטיבל חיפה להצגות ילדים לשנת 2017.

כ - 300 איש פקדו את שפת הים הקסום של 'ריף הדולפינים' כדי לחגוג את יריית הפתיחה של סדרת מופעי 'תיאטרון בים האדום' - תוכנית המנויים של תיאטרון אלעד, בשיתוף מחלקת האירועים של עיריית אילת, בחופים ובנופים של העיר הדרומית בישראל. ההצגה "הנמר" בכיכובו של השחקן הענק רמי ברוך, המספרת את סיפורו של חיל שאבד בג'ונגלים של סין, הוצגה תחת כיפת השמיים ולראשונה גם תחת מעטה הצמחייה הטרופי של הריף.

האירוע התיאטרוני מהווה את אבן הדרך הראשונה בסדרה של 9 מופעים שיתקיימו אחת לחודש - עד נובמבר. בהמשך צפויים המופעים הבאים: תיאטרון פלייבק – 18.6 בחוף הדקל ו – 27.6 בחוף של מוש. מלך ישראל – 13.7 בחוף היו קורל. התקלה – 5.8 בקיבוץ אילות. הזקן והים - בבכורה עולמית! יתקיימו מגוון תאריכים במהלך ספטמבר. היי יפה – 19.10 בחוף הדקל. פואטרי סלאם – 2.11 בחוף של מוש. ירמה לאור ירח - מגוון תאריכים מדי חודש בקיבוץ אילות. 25 - מגוון תאריכים לאורך העונה.

לצד הצלחת סדרת המנויים, ומאות תושבי אילת והערבה הנהנים מתיאטרון מקומי משובח, הביא תיאטרון אלעד, כבוד גדול לעיר אילת ולחבל אילות, כשגרף שלושה פרסים בפסטיבל חיפה להצגות ילדים לשנת 2017, עם הצגת הילדים החדשה 'מעבר להרים' - סיפורים פילוסופיים ממקומות רחוקים. ההצגה זיכתה את התיאטרון הדרומי בפרס האנסמבל, פרס התלבושות והפרס על הבימוי. ההצגה היא לקט אגדות ומשלים עתיקים מעולם הזן הטאו, יהדות ובודהיזם. אגדות מיפן, סין, פולין ואנגליה... סיפורים הטומנים בחובם חכמה עמוקה ורבת רבדים, שנוגעת במהות החיים: ארעיות, אנוכיות, נתינה, חמלה, גורל, פחד ואומץ לב. קבוצת שחקנים נודדים פורשת שטיח, אשר עליו מוצגים הסיפורים בעזרת חפצים, דמיון ובליווי של כלי מוסיקה עתיקים. מומלץ לגיל 5 ולכל המשפחה. מעבר להרים תוצג ב – 19.6 בחווה של בני (נאות מדבר) - בשעה 17:30.

להזמנת כרטיסים: 050-670-600-9.


 

קבוצת תאטרון קהילתי - קבוצת כיתה ח' מציגה: 'הדרקון'

 

מאת: איבגני שוורץ.

תרגום ובימוי: עדה ים מירסקי, תפאורה: סלבה מיטובה.

כניסה 25 ₪.

מוצ"ש, כ"ג סיוון, 17.6.17 בשעה 20:30 במתנ"ס 'בית רובין'.

הצגה נוספת ביום א', 18.6.17 בשעה 19:00.


 

סמינר: אתגרים סביבתיים באילת ובחבל אילות

 

מרכז מדע ים המלח והערבה, שלוחת חבל אילות מזמינים לסמינר. מרצה: אסף אדמון.

יום ב', 19.6.17, בשעה 14:00, באודיטוריום המרכז למחקר ואנרגיה מתחדשת בערבה (ליד חניון יטבתה).


 

השבוע במייקס פלייס

 

16.6 Tsanhani Rock Trio -להיטי רוק קלאסי בביצועי נשמה.
17.6 Tsanhani Rock Trio -להיטי רוק קלאסי בביצועי נשמה.

19.6 NIGHT –OPEN MIC   ערב במה פתוחה.
21.6 JAM SESSION-מיטב הכישרונות המקומיים נפגשים לג'אם אל תוך הלילה.

22.6 Fleembiz trio- גרסאות מקפיצות ללהיטי הרוק מכל הזמנים.

אילת- טיילת המלך שלמה, כל ההופעות מתחילות ב- 22:00.


 

מועדון הסרט הטוב – אישור לבגוד

 

קמילה ומתאו הם בני זוג אוהבים. ערב אחד, בסעודה עם חברים, כל אחד מציין אדם מפורסם ובלתי ניתן להשגה שעמו מותר לו לבלות לילה אחד. כעבור כמה ימים פוגש מתאו במקרה ב"מותרת" שלו. החל מאותו מפגש מקרי מתחילה שרשרת ארוכה של תסבוכות אשר תמנע ממתאו וקמילה להיות שוב יחד. עכשיו כשהם עומדים בפני הפיתוי הקשה מכל, תהיה להם ההזדמנות לגלות זה את זה מחדש

יום ג', 20.6.17, ב- 18:40, בתיאטראות אילת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש