הזמן לשינוי אצל הילדים בחופש – מהי הדרך לחופש גדול פרודקיטיבי ומהנה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/6/2017 16:11 ● ערב ערב 2816
הורים באילת, הורים בתל אביב והורים בחיפה – האם אתם יודעים מה משותף לכולם? כולם הורים שרוצים שהילדים שלהם יבלו את חופשת הקיץ שלהם בפרודוקטיביות ובצורה מהנה, מבלי שהילדים יבלו את כל החופשה אצל הסבא והסבתא שיהפכו לשמרטפים.
הזמן לשינוי אצל הילדים בחופש – מהי הדרך לחופש גדול פרודקיטיבי ומהנה

אז כיצד עושים זאת? בשנים האחרונות ישנן מגוון פעילויות לילדים שהופכות את חופשת הקיץ למהנה במיוחד וגם נותנת לילדים שלכם ערך מוסף. אז מהן אותן פעילויות? הכל בהמשך.

קייטנות מיחדות – את נושא הקייטנות כל ההורים מכירים, רק שהיום הקייטנות שודרגו! אם פעם בחירת קייטנה לילדים הייתה משהו בנאלי שכללה משחקי חברה בחוץ שוקו ולחמנייה, הרי שהיום ישנן מגוון קייטנות קונספט המחולקות לפי נושאים שאליהן ניתן לשלוח ילדים לפי בחירת הילד.

כיום ישנן מגוון קייטנות מדליקות שבאמצעותן הילדים יכולים להעביר את הקיץ בכיף, כמו למשל: קייטנה אולימפית שבה הילדים רוכבים על סוסים, לומדים את אומנות הקרקס, לומדים שחייה גולף וטניס, או קייטנת מחשבים לילדים שרוצים לצבור חוויות טכנולוגיות וידע ביזמות, מובייל, בניית משחקים, סייבר וסדנאות שמקנות להם ידע במחשבים.

 לילדים שאוהבים אקשן ישנן קייטנת גלישה המתקיימות בים הפתוח המחולקת לפי רמות שונות וגילים, ולמי שרוצה לפתח את אהבת החיות שבו ישנה גם קייטנות אילוף כלבים שאליה ניתן להגיע עם הכלב הפרטי או לאלף כלבלב חמוד מהכלבייה שבה מתקיימת הקייטנה. לילדים היצירתיים תוכלו להתאים קייטנית תאטרון, משחק מול מצלמה, פיתוח קול ועוד.

חוגים מדליקים – לצד הקייטנות קיימים גם חוגים איתם הילדים יכולים להעביר את הקיץ בכיף. בין החוגים: חוגי טניס, חוגי מוזיקה, חוגי סיירות שבהם הילדים יוצאים לשטח ולומדים לנווט, חוג שחייה לילדים, חוגי אגרוף תאילנדי שעובד על הביטחון העצמי של הילד, חוגי מחשבים, יצירה ועוד. באמצעות החוגים יכולים הילדים להוסיף לחופש הגדול שלהם פעילויות וגם להעשיר את הידע שלהם ואת זמנם.

סאמר סקול – סאמר סקול הוא עוד פעילות מדהימה שבה יכול ילדכם להעביר את ימי חופשת הקיץ שלו. סאמר סקול הוא קורס אנגלית שמתקיים בארצות הברית או בלונדון. סאמר סקול נועדה לילדים ונוער שרוצים לשפר את האנגלית שלהם ולצאת לחוויה במדינה אחרת, ללמוד כמה שעות ביום אנגלית ובשאר היום לבלות את זמנם בטיולים והנאה בחו"ל. קבוצת הילדים שמתגבשת עוד בארץ, יוצאת עם מורים, מדריכים ומלווים למלון בחו"ל, לומדת אנגלית בשעות הבוקר, ולאחר מכן יוצאת לשלל בילויים הכוללים: מוזיאונים, מסעדות, סרטים, הצגות, באולינג, טיולים באתרים היסטוריים מעניינים, ימי גיבוש ועוד. הפעילות היא פעילות מדהימה בחו"ל בו הילד שלכם גם לומד שפה ומחדד אותה וגם מעביר את ימי החופש הגדול בכיף, מכיר חברים חדשים, וצובר חוויות מדהימות שיישארו עמו לכל החיים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש