סחר, שיווק והפצה בע”מ

מאת: דורית בן נון ● צילום: חיים דוד ● 4/7/2017 18:27 ● ערב ערב 2818
חברת ה.ב סחר שיווק והפצה בע"מ משווקת מוצרי מזון קפואים, בשר, דגים, סלטים, ירקות קלופים, חתוכים וקינוחים למסעדות, בתי מלון וחברות קייטרינג ● החל מהשבוע, נפתח שוק ללקוחות הפרטיים בימי שישי בחנות המפעל הממוזגת, באווירה מיוחדת עם מוזיקה טובה, עמדת קילוף וחיתוך בלעדית, עמדת בירה ושתיה קלה, קפה ותה, שולחנות בר לישיבה נינוחה, הכל טרי, נקי ובמחיר נמוך מהרגיל
סחר, שיווק והפצה בע”מ

 

גם אתם יכולים


אדם הרשקוביץ ורוסטיסלב בלויכר, הבעלים של חברת ה.ב סחר שיווק והפצה בע"מ, הבינו את צורך השוק ונותנים מענה גם לנו הלקוחות הפרטיים, שיכולים מעתה לבוא, לקנות וליהנות ממבחר מוצרי המזון האיכותיים של החברה, במחיר ללא תחרות ובאווירה אחרת - שוק של יום שישי. 
במהלך השבוע, החברה מספקת שירות סיטונאי בתחום המזון למוסדות שונים בעיר, והחל מהשבוע, בימי שישי, הם פותחים את חנות המפעל גם לנו הלקוחות הפרטיים. "אנחנו רוצים לתת גם ללקוח הפרטי את הפריבילגיה לקנות את מוצרי המזון האיכותיים שלנו במחיר מיוחד ולהעניק ללקוח חוויית קנייה ולא רק קניות לשבת", אומר אדם, שהעניק לשוק את השם 'שוק סימעונאי', המשלב את הסיטונאי והקימעונאי ביחד.

 

 

מה בתפריט?

  • בשרים: מוצרי אווז, מוצרי כבש גולמי, טחונים טלה, טחונים בקר, המבורגרים, אנטרקוט, מוצרי בד"ץ בית יוסף, מוצרי הודו, מוצרי עוף, מוצרי 'מחפוד', בקר מקומי, בשר עגלים מפוטמים טרי, מוצרי בקר גולמיים מוכשר וחלק/יבוא, חלקי פנים ועוד.
  • דגים: פילה ברבוניה, בס, לברק, סלמון נורווגי פרימיום, פילה אמנון, נסיכת הנילוס ועוד.
  • ירקות קפואים ומוצרי 'תפוגן': סטייק צ'יפס, צ'יפס בטטה, כדורי פירה, טבעות בצל, צ'יפס רגיל, קלאסי אמריקאי, פלחים ועוד.
  • סלטים: חומוס, חציל במיונז, חציל מזרחי וסביח, טחינה, גזר מזרחי, סלק אדום, מטבוחה, סלט טורקי, חזרת, עמבה, כרוב לבן, כרוב אדום ועוד מבחר סלטים טריים.
  • קינוחים: עוגות, עוגיות עם או בלי סוכר, מוס בטעמים שונים, מבחר עוגות 'פס', פאי, קינוחי טארטלט, טראפלס, עוגיות מקרון, סופלה ועוד מבחר מתוקים וקינוחים בטעמו האישי של כל אחד.

שישי שוק, למה לצפות?
"ראשית, בימים החמים של הקיץ, שוק מקורה וממוזג הוא כבר מקום שנעים לבלות בו. יש חנייה בשפע, אווירת כייף, מוזיקה טובה, שפים שיכינו, יחתכו ויקלפו את הירקות 'על המקום', בין אם זה כרוב לסלט או תפוח אדמה לצ'יפס, רק להגיע הביתה וישר לשולחן. כל מי שמכין את ארוחת השישי בבית, מוזמן להגיע לקנות ולפסוח על שלב הקילוף, החיתוך והקיצוץ בבית, אנחנו נעשה את הכל למענכם", מסביר לנו אדם הרשקוביץ.

 

 

בעמדות יחתכו ויכינו 'על הפס' במקום כמו באירוע. המקררים עם הבשרים, הדגים המעושנים וגם הקפואים, מלאים בכל טוב, וכמובן עמדות הקינוחים - עשירות. במקום - שולחנות בר גבוהים לנוחות המבקרים אז...הכל מוכן. הצוות מחכה רק לכם. קחו את הילדים ובואו לבלות בשוק שישי, לקנות וליהנות במתחם ממוזג שמציע לכם שפע מוצרי מזון באיכות ובמחיר ללא תחרות, מוזיקה טובה, כוס בירה ביד וקיבלתם את השבת באווירה קצת אחרת.


מיקום: האדריכל 41 א.ת שחורת אילת.
שעות פתיחת שוק שישי:  9:00-14:00.
08-6999867


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש