סבסוד כפול גם לצהרונים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 5/7/2017 13:13 ● מה נשמע 503
לצד סבסוד כפול של קייטנות הקיץ בגני הילדים, ממנו ייהנו הורים למעל 800 ילדים שנרשמו לקייטנות, הורה ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, לסבסד בשנת הלימודים הקרובה גם את הצהרונים ● הורים ששילמו בצ'קים לשנת הפעילות הקרובה, מוזמנים למתנ"ס שחמון לשנו תאת הסכומים
סבסוד כפול גם לצהרונים

עכשיו זה סופי- בשנת הלימודים תשע"ח תעמוד עלות צהרון בגני הילדים על 900 ₪ (במקום 1,000 ₪) לחודש וצהרון לילדי כיתות א'-ב' על 935 ₪ (במקום 1,040 ₪). בנוסף, במסגרת התוכנית הארצית "נטו למשפחה", יוענק סבסוד מדינה על סך 300 ₪ לחודש לילד עבור צהרוני בתי הספר וסבסוד דיפרנציאלי של משרד העבודה והרווחה בהתאם למבחן הכנסה עבור צהרוני גני הילדים. ראש העירייה: "הסבסוד הכפול יקל בנטל ההורים העובדים ויגדיל את הכנסתם הפנויה באלפי שקלים בשנה". 

במסגרת תכנית ״נטו למשפחה״ שהתווה משרד האוצר, בשיתוף מרכז השלטון המקומי, זכאית העיר אילת שרק לאחרונה עלתה מאשכול חברתי (דירוג סוציו אקונומי) 5 לאשכול 6 לסבסוד רק עבור צהרונים לילדי כיתות א׳-ב׳. על אף האמור, הורה ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, על הענקת סבסוד נוסף בסך 100₪ הן לצהרוני גני הילדים והן לצהרוני בתי הספר. בנוסף יוענק כאמור סבסוד מדינה עבור צהרוני בתי הספר וסבסוד דיפרנציאלי עבור צהרוני גני הילדים בהתאם למבחן הכנסה ובכפוף לקריטריונים של משרד העבודה. בעיר אילת פועלים 30 צהרונים אותם מפעילה רשת המתנ"סים אילת בשיתוף מינהל שח"ק בעיריית אילת, רשת "צהרונים טובים" בחברה למתנ"סים ומשרד הכלכלה. בצהרונים, צוות חינוכי, מקצועי, מפוקח ומודרך, תכנית חינוכית והעשרה מקצועית. מדי יום ארוחת צהריים חמה וכשרה עפ"י תפריט מותאם ומגוון. 

ומה אם כבר שילמתם בצ'קים לשנת הפעילות הבאה? לדברי מנכ"לית רשת המתנ"סים באילת, איריס כהן, אתם מוזמנים כבר בימים אלו להגיע אל מירב, המטפלת ברישום לצהרונים, היושבת במתנ"ס שחמון, ולשנו תאת הסכומים שרשמתם בצ'קים. אז אולי זה יעלה לכם 10 צ'קים חדשים, אבל היי, זה בהחלט שווה את ההוזלה של ה – 300 ₪ בכל חודש. לא?


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש