עוברים דירה? - 'מסודרים יעזרו לכם'

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 5/7/2017 15:13 ● מה נשמע 503
בתחום מעבר הדירה נרשמה באילת מהפכה גדולה אותה מובילה חברה בשם 'מסודרים' ● באילת יש את התקופה של לפני 'מסודרים' שבה התרוצצנו, חיפשנו אריזות וישבנו ימים ולילות כדי לארוז את תכולת הדירה, ויש את התקופה אחרי שרה פאני ו'מסודרים'- מרימים טלפון ושרה פאני, אמה אירמה ואחיה בנימין מגיעים עם ארגזים וחומרי אריזה ● כשמגיעים המובילים הבית כבר ארוז למופת מבלי שאנחנו נצטרך להזיע ● תשאלו כל מי שעבר דירה לפני ואחרי המהפכה הגדולה, ותבינו את ההבדל
עוברים דירה? - 'מסודרים יעזרו לכם'

תמו הימים בהם חיפשתם אריזות ליד בתי עסק ובסביבת מיכלי המיחזור. תמו הימים בהם אספתם עיתונים ישנים כדי לעטוף בהם את הכלים לפני הכנסתם לארגזים, ואחר כך הסתבכתם עם נייר הדבק. את כל הבעיות האלה פותרת 'מסודרים' – באים, אורזים, הכל בנחת ובמקצועיות, ומשאירים אחריהם דירה נקיה ומסודרת.
הרעיון לפתיחת 'מסודרים' הוא של אירמה, אמה של שרה פאני. אירמה הגיעה לאילת, ומחמת גילה התקשתה למצוא עבודה. או אז היא העלתה את ההצעה לפתוח עסק כמו עסקים שאותם הכירה גם מחו"ל וגם מהשנים בהן התגוררה במרכז הארץ. לעסק הצטרף גם בנימין, אחיה של שרה פאני, והאם ושני ילדיה עובדים יחד בעסק המשפחתי.

 

מה שטוב בחו"ל 


שרה פאני שתמיד עבדה במשרות ניהוליות, כמו ניהול 'דיוטי מוטי', 'קרוקס' ו'יינות ביתן', יודעת בדיוק איך מנהלים עסק. היא החליטה שהרעיון לפתוח עסק כזה באילת, שבה כל הזמן מגיעים אנשים חדשים ותושבים וותיקים עוזבים, או עוברים מדירה לבית ולהיפך, תמיד צריך מישהו שיעזור באריזות ויקל על המעבר. מרגע שהחליטה שהרעיון מצוין, לא עבר זמן רב ו'מסודרים' קרם עור וגידים והשאר היסטוריה. 

 


 "אנחנו אורזים כל פריט כמו שעשו פעם – בהרבה אהבה ובזהירות רבה כדי שכל מה שארזנו יגיע למקומו החדש בשלום ויכנס בצורה מסודרת לארונות בבית החדש. אנחנו מבינים שהחפצים האישיים של כל אחד יקרים לו ועושים הכל על הצד הטוב ביותר כדי ששום דבר לא יינזק", אומרת שרה פאני. "את המחיר אנו קובעים לפי גודל הדירה, לפי הדרישות וכמובן לפי כמות הפריטים. אנו מגיעים לכל בית ללא התחייבות וללא תשלום עבור הביקור. בודקים, ממליצים איך ומה צריך לעשות ומגישים הצעת מחיר".
בני המשפחה עושים בדרך כלל את כל העבודה בעצמם, אבל כשצריך עזרה, הם נעזרים בעובדים הנבחרים על ידם בקפידה ומגייסים לעזרתם את אלה הזקוקים למשרה ושאינם יכולים לעבוד במשרות מלאות כמו – אמהות חד הוריות, עולים חדשים או אנשים מבוגרים שאינם מצליחים להיקלט בשוק העבודה. איך אומרת אירמה, שהיא בעצמה עולה חדשה ואשה מבוגרת: "אם זה טוב בשבילי, למה לא יהיה טוב גם למישהו אחר שזקוק לעבודה? צריך לעזור איפה שאפשר".

'מסודרים' היא חברה מוכרת ומסודרת בניהול ספרים, חשבונות וחשבוניות ובנושא הביטוח. העובדים הם באחריות המשפחה הערבה למיומנותם ולהגינותם. 
מאז נפתחה חברת 'מסודרים' באילת, הם כבר העבירו וסידרו הרבה מאוד בתים ללקוחות מרוצים, ושמה הטוב של המשפחה הולך לפניה.  פרסום זה חשוב, אבל פרסום מפה לאוזן חשוב עוד יותר ושם טוב חשוב יותר מהכל, וללקוחות של 'מסודרים' יש רק דברים טובים לספר על החברה.


טלפון ליצירת קשר: 050-5943813


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש