רהיטי גינה אידאליים לחצר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/7/2017 08:29 ● ערב ערב 2819
הגיע הזמן להשקיע לא רק בסלון הבית או בחדר העבודה שלכם, אלא גם בפינה המתוקה שבה אתם פותחים כל בוקר עם קפה מהביל ומפנק ● החצר שלכם, זו שעליה חלמתם כל השנים, בהחלט ראויה ליחס חם ● בתמורה היא תעניק לכם יחס חם לא פחות, ומקום שהשהות בו נעימה במיוחד ● השאלה היחידה שנותרה היא איך תוכלו להפוך את החצר לפינת חמד שכזו, והפריטים ברשימה שלפניכם בהחלט יעזרו לכם בדרך.
רהיטי גינה אידאליים לחצר

 

פינת זולה לגוף ולנפש

 

לפני הכל, הגיע הזמן שתדאגו לעצמכם. דשא מטופח, גינה מעוצבת ופינת אירוח, כל אלה חשובים מאוד. מצד שני, גם ההנאה שלכם חשובה לא פחות. נסו לקבוע פינת זולה קטנה ונעימה שבה תוכלו לנוח בסוף היום או לפתוח את סוף השבוע עם כוס יין. ערסל הוא דרך מצוינת להשיג את המטרה הזו, וגם נדנדה לגינה תהיה אידאלית למי שרוצה לתכנן לעצמו מקום קלאסי לקריאת ספר בשבת בבוקר.

 

מערכת ישיבה מרווחת

 

לאחר שדאגנו לעצמנו נחשוב גם על האורחים שלנו, והם ראויים למקום נוח שבו נארח אותם. ברכישת ריהוט גינה אין ספק שיש חשיבות רבה לבחירת מערכת ישיבה מרווחת, הכוללת כיסאות נוחים או ספה גדולה, וגם שולחן שיהיה גדול דיו כדי שנוכל להציע קפה או כמה מטעמים לבני המשפחה שיגיעו לבקר. עם זאת, חשוב לתכנן היטב את בחירת ריהוט הגן, ולקחת בחשבון נושאים כמו גודל, חומרי גלם וצרכי תחזוקה. מדידה נכונה של השטח הקיים, בחינת איכות חומרי הגלם ולמידה יסודית של צרכי התחזוקה של כל חומר – אלה הם הכלים שיבטיחו לנו הנאה מרובה מהחצר שלנו.

 

מוצרים נלווים לגן

 

ריהוט גינה ופינות זולה יעזרו לנו להפוך את החצר למקום שכיף לנו לשהות בו, אבל מוצרים נלווים כמו כדי חרס או אדניות יוסיפו לעיצוב המקום. אז נכון, נוחות היא אחד המשתנים החשובים ביותר – אם לא החשוב מכולם. אלא שאל לה לבוא על חשבון משתנים אחרים כמו אסתטיקה ועיצוב ייחודי. כדי חרס בגדלים שונים יעניקו לגינה כולה מראה יוקרתי ומדוקדק, אדניות גבוהות יעשירו את המראה שלה ומחיצה מעוצבת תעזור לנו ליצור חוצץ בין פינת האירוח לבין שטחי האחסון של הגן. שילוב נכון בין ריהוט גינה לפריטים המעוצבים הללו הוא שילוב שיבטיח גינה שהיא גם מעוצבת ומרשימה, אבל גם נוחה ונעימה. היא עשויה אף להפוך לנעימה כל כך, שלא נרצה לצאת ממנה לעולם.

לפרטים נוספים כנסו: http://www.ganimverehitim.co.il/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש