חדש חדיש הכי חדיש

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 19/7/2017 11:19 ● ערב ערב 2820
הטרנדים והעיצובים הכי הכי שרק יצאו מהתנור וממתינים לכםשתאספו אותם מהחנויות ● לכל מי שמרגיש חובה להתעדכן בכל מה שלוהט בגזרת העיצוב והקישוט
חדש חדיש הכי חדיש

 

הפיראט האדום - קיץ עם הרבה מים 

 

עכשיו מבצעים ב'פיראט האדום' על כל סוגי רובי המים.

בקניית רובה מים, השני ב - 50% הנחה!!

החל מ- 9.90 ₪ עד 49.90 ₪.

*בתוקף עד גמר המלאי *המבצעים בכפוף לתקנון 'הפיראט האדום'*

הפיראט האדום, שד' חטיבת גולני, אזור התעשייה. 08-690-9066.


 

סלקשיין - לא רק מחיר! חוזרים לבית הספר בסטייל

 

לא רק לואו קוסט, גם מותגים וחולצות מעצבים! לקראת החזרה לספסל הלימודים, רשת האולטרה לואו קוסט 'סלקשיין' מציעה מבחר חולצות טי צבעוניות בגזרות שונות מכותנה ומלייקרה לבנים ולבנות במידות 8-XXL החל מ- 12.50 שקלים לחולצה כולל הדפסה של סמל בית הספר

מבחינת החידושים השנה, הרשת תציע קולקציית בייסיק של חולצות בית ספר ומכנסי טייץ של המותג KEDS לילדים ולבני נוער. בנוסף, לראשונה תושק קולקציית חולצות מעצבים בהשראת הטרנד האורבני, אותה יעטרו גזרות טוניקה, חולצות אי-סימטריות עם חיתוכים אופנתיים עליהן כמובן ניתן להדפיס סמלי בתי ספר.

מבחינת המבצעים, מי שיחפש לרכוש מספר חולצות יוכל ליהנות ממבצע משתלם. חולצות בגזרת טי 4 יח' ב 50 שקלים. חולצות המותג Keds וחולצות לייקרה בגזרות צמודות 4 יח' ב 60 שקלים. מידות 8-20. החולצות המעוצבות מגיעות ב 3 דגמים שונים לבנות ו 3 דגמים שונים לבנים. מחירן של חולצות המעצבים מבית בורדרליין: נע בין 12.90-15.90 שקלים  מידות 10-18. כמו כן, ניתן למצוא מבחר מכנסי ג'ינס, ברמודות, טייץ ועוד ממבחר המותגים.

להשיג בסלקשיין: רחוב המלאכה 1, אזור התעשייה, ליד מסעדת אשכרה.


 

רשת 'קפה גרג' מציעה אטרקציות בחופש הגדול להורים ולילדים

 

תפריט ילדים ייחודי המציע מגוון ארוחות ילדים כשרות ביניהן: ארוחות חלביות, ארוחה איטלקית ועוד. התפריט המעוצב יציג את מנות הילדים עם תמונה להמחשה של כל מנה. הארוחות כוללות מנה עיקרית, תוספות, שתייה ויוגורט תות לקינוח.

קפה גרג: קניון ה'אייסמול', מרכז 'ביג'.


 

האטרקציה של הקיץ בעיר אילת: חדרי בריחה במלון 'רימונים' אילת

 

חדר בריחה הוא משחק בו אנשים ננעלים בחדר, שבנוי סביב סיפור מסוים, ובו חידות המצריכות מחשבה 'מחוץ לקופסה' ועבודת צוות. לשחקנים יש 60 דקות לאסוף רמזים, לפתור את כל החידות ו'לברוח' מהחדר.

רשת מלונות 'רימונים' הינה הרשת הראשונה בישראל שמציעה לאורחים הבאים לנפוש במלונות הרשת את האפשרות לשחק בחדר בריחה, משחק שהפך לטרנדי ופופולרי ביותר בעולם ובקרב הציבור בישראל. בשנתיים האחרונות הוקמו כ- 200 חדרי בריחה רובם במרכזי הערים הגדולות.  

חדרי הבריחה במלון 'רימונים' אילת פתוחים בין השעות 10:00 – 22:00 או לפי דרישה מיוחדת. 

מחיר ילד עד גיל 12 – 80 ₪.  מחיר: מבוגר – 100 ₪. מחיר לאורחי מלון 'רימונים' אילת:  מבוגר – 20% הנחה,  סה"כ 80 ₪ לאחר הנחה.  ילד – 20% הנחה, סה"כ 64 ₪ לילד עד גיל 12 לאחר הנחה. מחיר לתושבי אילת:  מבוגר – 15% הנחה, סה"כ 85 ₪ לאדם לאחר הנחה.  ילד – 15% הנחה, סה"כ 68 ₪ לאחר הנחה. מחיר לחיילים בסדיר עם הצגת תעודת חובה – 80 ₪. לפרטים והזמנות: 08-9478407.

צילומים: יח"צ, יהודה בן יתח


 

לא חוזרים ללימודים בלי 'כפר השעשועים'!

 

בנוסף לכל מה שאתם יודעים שניתן להשיג ב'כפר השעשועים' - אפשר לקנות לילדים יותר בהרבה פחות. במקום תמצאו גאדג'טים מדליקים כמו שעונים מדליקים אשר רק בלחיצה על הכפתור ניתן להציג את השעה. מאוורר בצבעים המתחבר לשקע טעינה של הנייד ומרענן אתכם בימים חמים אלו, אתגר הסוכריות המגעילות - משחקים ברולטה ובוחרים שקית או קופסה או שרק שקית של הטעמים הטובים, צמידים זוהרים בלילה או ליום נגד עקיצות יתושים וחרקים - מתאים לשינה בים/ טיול שטח ועוד.

להשיג בכפר השעשועים, מרכז חנויות 'ביג' אילת. 08-631-5468


 

כפות תמרים

 

קבלו את המנות החדשות של מסעדת 'כפות תמרים' ויש כמובן גם קייטרינג לקחת הביתה
סלט פריקסה, סלט עדשים ובטטה, סלט קינואה, אורז בר מלא, פילה בס אפוי עם פירורי לחם, טימין וג'ינג'ר, בקר מוקפץ עם שעועית ירוקה ואת השאר תצטרכו להגיע, לראות ולטעום בעצמכם.

כפות תמרים, קיבוץ אילות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש