5th avenue - לאכול, לשתות ולהינות

מאת: אביבה דקל ● 21/7/2017 05:52 ● ערב ערב 2820
בימים אלה חוגגת 'פיפט אבניו' שנתיים לפתיחתה, וכבר צברה לעצמה מוניטין וקהל לקוחות גדול, גם בשל האוכל המיוחד ובר הקוקטיילים המקצועי וגם בשל העיצוב המיוחד בסגנון שיק אורבני - שילוב של ברזל ועץ עם קיר דשא ירוק נשפך, גופי תאורה ענקיים עם מנורות פחם - שילוב מעניין המעניק למקום מראה ייחודי ואווירה מרתקת ושונה מזו שתפגשו במקומות אחרים
5th avenue - לאכול, לשתות ולהינות

צילום: ליאב פלד

"משך השנתיים שחלפו, חווינו חבלי לידה וניסינו לחוש את הדופק של האורחים המגיעים ולעשות הכל כדי שההנאה של בילוי במקום תהיה מלאה", מספרת מורן אביגיל עמר, "אחד הדברים שהתמקדנו בו במיוחד הוא התפריט. לאחרונה, נרתם למשימת השינויים בתפריט השף הידוע אביב משה, אחד השפים הטובים בארץ, ובשיתוף פעולה עם שף המסעדה דלווד קופי, שברזומה שלו תחנות מכובדות כמו מסעדת 'בוסטון' ומסעדת 'פדרו', בנו יחד את התפריט החדש".

בתפריט החדש שולבו מנות מוכרות ללקוחות המסעדה, מנות אהובות במיוחד, כמו מנה של כדורי ריזוטו (ארנצ'יני),  מנת קרפצ'יו כבד אווז ומנת הקרבונרה, מנות שבזכותן הפכו לקוחות רבים ללקוחות קבועים במסעדה. למנות אלה נוספו מנות חדשות מצוינות ביניהן סוכריות פסטה שחורה ממולאות בפולנטה תירס (שהן כשרות שכן כדי להשחיר אותן משתמשים באבץ אכיל), מנה מצוינת נוספת היא סטייק אנטרקוט - מנה ותיקה ששודרגה על ידי הוספת חמאת כמהין ומוגשת בתוספת ניוקי מטוגן וקונפי שום. עוד מנה מיוחדת היא מנת פירות הים - קוקי סן ז'אק, שרימפס וקלמרי סגול.

 

 

בנוסף לשם שרכש לעצמו ה'פיפט אבניו' כמסעדה משובחת, בנה המקום לעצמו גם שם של קוקטיל בר מפתיע ומקצועי בו משרתים את האורחים 'מיקסולגים' -  ברמנים שההתמחות שלהם היא יצירת קוקטיילים מיוחדים חדשים
ומדויקים.

בקרוב מתכננים לכם כאן ערבי יין בהם תוכלו תמורת תשלום חד-פעמי ליהנות מיין ללא הגבלה וגם מחשיפה ליינות חדשים, כשהערב כולו מלווה במוסיקה טובה בסגנון צ'יל וצ'יל אאוט דיפ.
הקהל המגוון הממלא את המקום משתנה משעה לשעה. בשבע מגיעות משפחות עם ילדים (שבשבילן מכינים במקום מנות ילדים). החל מתשע בערב מתחילים להגיע זוגות צעירים יותר, קבוצות של חברים וגם בודדים, ביניהם אילתים רבים והרבה אורחים ממרכז הארץ ומחו"ל. בסופי שבוע נכנס בשעות הלילה המאוחרות לפעולה ה- Dj והאורחים הרוצים 'לזוז קצת' אחרי הארוחה והיין, יוכלו לעשות זאת ולהפוך את הערב להנאה מושלמת. המסעדה הפכה להיות מקום אהוב לחגוג בו ימי הולדת וימי נישואין על ארוחה טובה עם מוסיקה נפלאה.

 

שפים בפעולה. משה וקופי

 

בימי ראשון, נערכים ב'פיפט אבניו' אירועים מיוחדים, והכל בתיאום מראש. במקום 190 מקומות ישיבה ליד שולחנות ערוכים ועל הבר.

הבעלים, שלומי ומורן אביגיל עמר, נמצאים תמיד במקום כדי לקבל את האורחים ודואגים שהשירות והחוויה שתחוו במקום תהיה מעצימה ומיוחדת, שכן כמו בכל עסק, כשבעל הבית נמצא במקום, הכל עובד נכון, וכל הצוות עושה הכל כדי שהנאת הלקוחות תהיה שלמה.


כתובת: רחוב שופרון.
פתוח: מיום ב' עד שבת מהשעה 19:00 ועד אחרון הלקוחות.
בימי ראשון - המקום פתוח לאירועים בתיאום מראש. 
טלפון   08-6333303. רצוי תמיד להזמין מקום מראש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש