ביגשופ אקססוריז

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 21/7/2017 05:55 ● ערב ערב 2820
לפני כשלושה חודשים, עזב אביאור את הדוכן שלו במרכז ה'ביג' ליד 'ארומה' ועבר לחנות מרווחת וממוזגת מול 'קפה גרג' – הקונספט דומה, אבל משודרג מאד – מבחר גדול יותר ומגוון של מוצרים ודגש חזק על מחלקת המזוודות והתיקים ●
ביגשופ אקססוריז

ועם מציאות חדשה אי אפשר להתווכח, שכן למרות שהדוכן היה מזמין ונעים והלקוחות אהבו אותו, הרבה יותר נוח למדוד שמלות ותכשיטים ולסקור את המוצרים בחנות מאשר לעיני כל בדוכן. והלקוחות? הלקוחות כבר מצאו את החנות החדשה וממשיכים להגיע כדי ליהנות מהשירות המצוין, המגוון הגדול של המוצרים והמחירים הנוחים ביותר.

בחנות מגוון גדול מאד של מזוודות של המותגים המובילים בשוק כמו חברת 'ג'יפ' האמריקאית הנותנת עשר שנות אחריות על המזוודות שלה,SWISS  השווייצרית הנותנת שנתיים אחריות ו'שלזינגר' הבריטית שעל המזוודות שלה תקבלו שלוש שנות אחריות, ואם אתם מרבים לנסוע, כדאי מאד להצטייד במזוודה של אחד מהמותגים האלה, וכדאי לעשות זאת ב'ביג שופ אקססוריז' שכן ב'ביג שופ' מתחייבים למחיר הנמוך ביותר בעיר על כל המזוודות. לצד המזוודות - תיקי נסיעות על גלגלים בגדלים ובצבעים שונים. כמו כן תמצאו כאן תיקים לכסף, תיקים לסמארטפונים, תיקים לגברים וארנקים לנשים של חברות מובילות כמו 'שאולי', JUST וLASTER-, והכל במחירים שלא תמצאו במקום אחר.

 


ויש כאן כפכפים לגברים, מכנסי ים לגברים, נעלי ים לכל המשפחה, שמלות של חברת 'פרפל' לנשים היודעות מה שמלה יפה עושה לאשה, כובעי קש, תיקי קש והרבה מאד תכשיטים מכל הסוגים – מחרוזות, צמידים, שעונים מכל הסוגים, שרשרות ועוד – גם כאלו המתאימים לצעירים, לנערים ונערות וגם למבוגרים. כל אחד יכול למצוא כאן תכשיט או שעון מתאים לגילו, לטעמו ולאופיו.
בואו ל'ביג שופ' ומסרו עצמכם לידיה האמונות של אחותו היפה של אביאור, דניאל, ולצוות שלה, והם יעניקו לכם יחס אישי, תשומת לב והרבה סבלנות ויעזרו לכם למצוא בדיוק מה שאתם צריכים או רוצים.

 


'ביג שופ' הנהיגה לאחרונה גם שירות משלוחים עד לבית. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לפייסבוק 'אקססוריז BIG SHOP', לבחור מה שאתם אוהבים ולהתקשר לחנות ולהזמין משלוח וכל מה שאהבתם יגיע אליכם עד הבית ללא צורך לצאת מהבית הממוזג לרחוב הלוהט.


BIG SHOP, כתובת: מרכז ביג מול 'קפה גרג', טלפון: 08-6339056. פתוח: א-ה 09:00-22:00, שישי וערבי חג 09:00-16:00, מוצ"ש: מצאת השבת ועד השעה 23:00.


חדשות אילת
 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש