נדנדה לגינה הפינוק המושלם לחודשי הקיץ

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/8/2017 19:29 ● ערב ערב 2823
נדנדה לגינה היא הפינוק המושלם לחודשי הקיץ החמים. אין כמו ישיבה נוחה ונינוחה בפרטיות החצר או הגינה שלכם על מנת לשפר באופן משמעותי את איכות החיים. ערסל לגינה נותן לכם את כל מה שצריך בשביל לנוח בשקט לאחר יום עבודה, לקרוא ספר באוויר הצח, או סתם לחלום בהקיץ.
נדנדה לגינה הפינוק המושלם לחודשי הקיץ

 

ישנן נדנדות עץ קלאסיות המשרות תחושה ביתית וחמה. הסוגים המובילים הם נדנדת עץ לגינה מהודרת מעץ אורן מלא הידוע כעץ חזק ועמיד או נדנדת עץ מפוארת.

לאילו מבינכם שמעדיפים מתכת יש גם כאן אפשרויות מתאימות. אחת מהן היא נדנדה בנויה משלדת מתכת אלחלד. נדנדה יציבה במיוחד וחזקה עם עמידות לאורך זמן.

הנדנדות מגיעות בגדלים שונים לפי הצורך. נדנדה לגינה בעלת שלושה מושבים היא אחת הנפוצות והמבוקשות ביותר בשוק. ישנן נדנדות משולבות עם גזיבו ויש כאלו הנפתחות גם למצב ישיבה.

ערסלים בדרך ניתן להשיג בגודל המתאים לזוג או ליחיד והפופולארי מבניהם הוא דמוי ראטן. ערסל יחיד דמוי ראטן דגם יעל הוא אחד המעולים שבהם והוא כולל בסיס במגוון צבעים. אם אתם זוג אנחנו ממליצים על ערסל זוגי דמוי ראטן סופר סטייל. אחד הנוחים ביותר המגיע גם הוא במגוון צבעים בהתאם לטעם האישי שלכם. ישנם ערסלי תלייה מגוונים גם הם דמוי ראטן במגוון רחב של צבעים ודגמים.

 

נדנדה לגינה טווחי מחירים

 

טווח המחירים של נדנדות וערסלים לגינה הוא רחב ותלוי בהרבה פרמטרים. קודם כל סוג החומר ממנו הן עשויות. האם מדובר בנדנדות מתכת, עץ, פלסטיק ראטן או אלומיניום. אחר כך האם מדובר בנדנדה או בערסל ומה הגודל שלהם. ערסל תלייה פשוט מהודר ליחיד יעלה כ- 150 שקלים בעוד שמחיר הנדנדות מתחיל מסכום של כ- 1000 שקלים. אין כמו נדנדה או ערסל לגינה בשביל להפוך את החוויה של ישיבה בגינה למשהו אחר לגמרי.

באמצעות נדנדת גינה מפנקת, גם אתם וגם האורחים שלכם תוכלו ליהנות מפינה מרווחת, נוחה ומהנה. בחירת נדנדה לגינה לא אמורה להיות כה מסובכת, כל עוד אתם רוכשים אותה מחברה מתמחה בייצור ריהוט גן, אשר תוכל לספק לכם ריהוט גן מחומרי גלם איכותיים.
בכדי ליהנות מרכישה שתשמש אתכם לטווח הארוך, שימו לב כי אתם רוכשים נדנדה לגינה בהתאם לדרישות הספציפיות שלכם. גודל הנדנדה נקבע על פי גודל הגינה שלכם, זכרו כי רהיטים גדולים בתוך חלל קטן עלולים להקטין אותו וליצור חלל צפוף. במידה ויש לכם גינה רחבת מימדים, תוכלו לרכוש שתי נדנדות ולאפשר לכמה שיותר אנשים ליהנות מהישיבה בנדנדה.

סטוק גארדן היא חברה מקצועית עם נסיון רב בתחום המספקת לכם שפע של מוצרים איכותיים לבית ולגן. אנו מעניקים שירות מקצועי ואישי וכל המוצרים במחירים נוחים עבור הצרכן.

 

נכתב באדיבות חברת סטוק גארדן – השילוב המושלם לבית ולגן


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש