משה שניידר – מכונות תפירה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 18/8/2017 09:27 ● ערב ערב 2824
הכירו את המומחה בהא הידיעה למכונות תפירה ● עם 50 שנות נסיון תהיו בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שיש ● וכמובן איך אפשר בלי נועם ההליכות של משה והשירות הנפלא מכל הלב שהוא מעניק
משה שניידר – מכונות תפירה

אם אתם מחפשים מומחה בענייני מכונות תפירה, הגעתם למקום הכי נכון שיש. הכירו את משה שניידר, תושב אילת מזה 31 שנה והמומחה בהא הידיעה בתחום מכונות התפירה, כי 50 שנים (!) של ותק וניסיון כטכנאי בתחום לא הולכים ברגל, ואם תוסיפו לזה את העובדה, שאת הכשרון והידע רכש מאביו אי שם כאשר חיו בברזיל, הרי שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שיש. ואם עד עכשיו לא זיהיתים, אז למשה היתה חנות קטנה ומטריפה בשנות ה- 80, חנות מכונות תפירה, בדים וסדקית במרכז סולל בונה בשם 'פלסטלינה'. עכשיו אני בטוחה שנפל האסימון והעליתם על פניכם חיוך רחב, כי חוצמזה שמשה הוא בקיא בתחום בו עוסק, הוא גם איש מקסים, שנותן שירות באמת מכל הלב. וזו לא קלישאה.  

 


       
בין לקוחותיו של משה שניידר נמנים - פרטיים, מוסדות, תעשייה ועסקים. הוא מתקן את כל סוגי מכונות התפירה או אוברלוק, ביתיות ותעשייתיות, ידניות, חשמליות, בין היתר - עבור בתי מלון, מרפדיות, תופרות וכמובן כאמור עבור פרטיים. יש לציין, כי חלקי החילוף שמשה משתמש בהם הם כמובן מקוריים. ניתן להשיג אצל משה מחטים מכל הסוגים ושמן למכונת התפירה. כאחד שלא שוקט על השמרים ומשתלם בנושא באופן קבוע, נותן משה הדרכות לשימוש בכל סוגי מכונות התפירה מכל החברות בעולם. 

תוכלו לרכוש ממשה גם מגוון מכונות תפירה מכל החברות, ביניהן גם יד שנייה. "אני מקושר עם כל היבואנים בארץ ומביא את המכונות המוזמנות לאילת ללא דמי הובלה וללא מע"מ וכמובן שנותן הדרכה", אומר משה.

משה חרט על דגלו - אמינות, אחריות, מקצועיות ושירות.

מבצע טרייד אין על כל מכונות התפירה.


משה שניידר, רח' הספורטאים 2, טל' 053-8272022, טלפקס 08-6331545, מייל: sneider@walla.com


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש