בתחנת 'פז' יבריקו לכם את הרכב

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 18/8/2017 09:43 ● ערב ערב 2824
תחנת הדלק 'פז', הצמודה לשדה התעופה באילת, היא אחת התחנות הוותיקות בעיר ● רבים מתושבי אילת ואורחיה משתמשים באופן קבוע בשירותיה, כמו גם בשירותי התחנה לרחיצת המכוניות הפועלת בה מזה כעשרים וחמש שנים ● ואם הייתם מרוצים משירותי שטיפת הרכב - מהיום אמרו- נקי, מבריק ומהיר יותר
בתחנת 'פז' יבריקו לכם את הרכב

אם עד כה חשבתם שהתוצאות הניקוי של תחנת רחצת המכוניות בתחנת הדלק 'פז' הן מצוינות, מעניין יהיה לשמוע את תגובותיכם על מכונת הרחצה החדשה, שכן בתחנת הרחצה מחכה לכם הפתעה - לפני כארבעה חדשים החליטו בעלי התחנה שהגיע הזמן לשדרג את שירותי שטיפת המכוניות, והחליפו את מכונת השטיפה הישנה במכונת שטיפה חדישה מהמשוכללות בעולם, המנקה ומבריקה את המכונית ללא שריטות תוך דקות.  במכונה חדישה זו מספר מערכות משוכלות:

  • מערכת ווקס צבעונית מוקצפת על כל שטיפה.
  • מערכת ניקוי ייחודית לגלגלים וג'נטים.
  • מערכת  לניגוב וייבוש הרכב בצורה מושלמת.
  • מערכת פוליש אוטומטית להברקת הרכב.

 

 

הכי נקי שיש. הצוות מחכה לכם


ובשורה מיוחדת לאלו החרדים ודואגים במיוחד שמא יגרמו שריטות לרכבם  - בתחנת לרחצת המכוניות  'פז' יש  אפשרות לשטיפה אוטומטית בזרמי לחץ ללא כל מגע פיזי של מברשות כולל וקס - שירות שהוא בלעדי ומיוחד לתחנה זו.
 
גם לצורך ניקוי פנים הרכב הובא מארצות הברית ציוד מיוחד המשאיר את פנים המכונית נקי במיוחד, כך שאחרי הרחצה תקבלו מכונית נקייה מבפנים ומבחוץ באופן מושלם.

 שיפור נוסף הוא המהירות  שבה תוכלו לקבל את מכוניות אחרי שטיפה. בתחנת הרחיצה שש עמדות שכל אחת מהן מאויישת בשני אנשי צוות, מה שמאפשר לתת ללקוחות שירות מהיר במיוחד. לא עוד המתנה ארוכה לרכב עד שיגמרו לנקות אותו - תוך זמן קצר, עוד בטרם תסיימו לשתות את הקפה שיוגש לכם במחיר מוזל ב’יילו’, תהיה המכונית נקייה מצוחצחת ומבושמת .
 
אז למה אתם מחכים? הגיעו לתחנת הדלק פז והעניקו למכוניתכם שטיפה מושלמת, וגם תקבלו 10 ₪ הנחה לשטיפה על כל תדלוק מעל 150 ₪ בתוקף עד שלושה ימים.


תחנת השטיפה בתחנת הדלק 'פז' 
מיקום: צמוד לשדה התעופה
טל: 08-6372406
שעות פעילות: א'-ה'  08:00-18:00, 
שישי וערבי חג 07:30-17:00


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש