החופשה האטרקטיבית ביותר באילת והכל במקום אחד

מאת: אביבה דקל ● 18/8/2017 10:08 ● ערב ערב 2824
כל ילד יודע שכשאומרים אילת - אומרים ים, וכשאומרים ים - אומרים הפלגות, וכשאומרים הפלגות - אומרים יאכטה המפלט או היאכטה סינדרלה המחכות לכם במקום אטרקטיבי באווירה פסטורלית שהיא כל מה שרק חלמתם עליו
החופשה האטרקטיבית ביותר באילת והכל במקום אחד
יאכטה 'המפלט'

צילומים: מן האלבום הפרטי

יאכטה 'המפלט' היא יאכטה מנועית (13.5 מטר), המתאימה להפלגות של עד 13 איש, והיאכטה 'סינדרלה' היא יאכטה מפרשית/מנועית מפוארת המתאימה להפלגות של עד 53 איש - שתי יאכטות המציעות מגוון גדול של הפלגות מפנקות.        
                    
רוצים הפלגה רומנטית  - שניכם לבד, רק עם בן/בת הזוג, או לחגוג אירוע כלשהו רק עם מספר חברים קרובים? בין אם זו הצעת נישואין שבת הזוג לא תשכח, או אולי חגיגה מצומצמת ליום הנישואין, או חגיגת יום הולדת באווירה מיוחדת אינטימית עם אוכל טוב, שתיה או מוסיקה - יאכטה 'המפלט' מתאימה בדיוק לזה. יאכטה 'המפלט' גם תארגן בשבילכם הפלגת דיג במפרץ אילת בה יעמידו לרשותכם ציוד דיג מקצועי וגם יגישו לכם שתייה חמה וקרה, פירות ועוגות (או שאולי תבחרו בברביקיו?). 

 

יאכטה 'סינדרלה'

אם לעומת זאת החלטתם לפרוש מפרשים ולהזמין חברים למסיבה שמחה, עם או בלי מוסיקה, אוכל לפי תפריט שתבחרו - אין בעיה החברה תעמיד לרשותכם את יאכטה 'סינדרלה', ועליה תוכלו לחגוג יום הולדת לעצמכם, ואם תחליטו לחגוג לילד/ילדה יום הולדת, בר או בת מצווה - מובטח לכם שהחגיגה שיארגנו לכם תהיה חגיגה שהחברים בכתה ידברו עליה הרבה זמן לאחר שירדו לחוף. מתכננים ערב גיבוש? מסיבת רווקים? רוצים לעשות זאת בהפלגה לילית? החברה מתמחה באירגון ערבי גיבוש, מסיבות רווקים ורווקות, מסיבות אירוסין או נישואין, בהן תיהנו מהפלגה לילית, מארוחת ברביקיו, או מנשנושים של פירות, עוגות ושתיה חמה וקרה. 

כאמור, יאכטה 'סינדרלה' היא היאכטה בשבילכם אם המסיבה היא ל- 50 איש, ויאכטה 'המפלט' תהיה מושלמת למסיבות של עד 13 חוגגים.

רוצים הוא להפליג בסירת זכוכית ל'ריף הדולפינים' ולכיוון מלון 'הנסיכה' ולהביט בשוניות האלמוגים המדהימות של מפרץ הים האדום? גם את זה תוכלו לעשות בסירת הזכוכית של החברה בתנאי שמספרכם לא עולה על 13 איש. ואולי תרצו להשיט בעצמכם סירת 'פונטון' המשיטה עד עשרה איש, או לחילופין אופנוע ים? גם את זה תוכלו לעשות בחברה. כל מה שצריך לעשות הוא לטלפן לאביחי בטיט - 0537455464, לספר לו מה בדיוק אתם מתכננים ורוצים, וצוות היאכטות המנוסה יהפוך חלום למציאות על סיפון 'המפלט' או על סיפון ה'סינדרלה', בסירת זכוכית, סירת 'פונטון' לנהיגה עצמית או אופנוע ים.


כתובת: מרינה 'תור ים' מול ה'טקסס ראנץ'', איש קשר: אביחי בטיט, טלפון - 053-7455464 (כל השבוע למעט שבת)


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש