האפליקציה שתעזור לכם לתכנן חופשה בישראל בהנחות והטבות משמעותיות

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 25/8/2017 16:36 ● ערב ערב 2825
בימינו, אין חשיבות למרחק שבין מארגן הנופש לבין הלקוח úמיכה בנאי המתגורר עם משפחתו ברמת הגולן, בישוב חד נס, פיתח אפליקציה שתעזור לכם לצאת לחופשה במחירים משתלמים
האפליקציה שתעזור לכם לתכנן  חופשה בישראל בהנחות  והטבות משמעותיות

מיכה, בעלים ומנכ"ל 'קופונופש', בן 42, נשוי ואב לחמישה ילדים למד מנסיונו האישי - הן כאיש תיירות והן כראש משפחה לא קטנה - עד כמה יקר נופש בישראל. 
"היה לי חזון להקים מועדון צרכנות שכמותו עוד לא היה אשר יהווה כוח קניה גדול. בעיני רוחי ראיתי שיתופי פעולה עם מגוון אתרי נופש שיציעו כרטיסים במחירים אטרקטיביים ויאפשרו בילוי לכל כיס. 
חיפשתי פתרון פשוט ויעיל שיוזיל עלויות ויצמצם הוצאות לכל מי שמעוניין לצאת לבילוי ולכן פיתחתי את האפליקציה הזמינה להורדה חינם בסמארטפון, לכל המעוניין.  
מאחר ואנחנו פעילים כבר 13 שנה בתחום התיירות בישראל, מאות צימרים, אטרקציות, מסעדות, מתחמי ספא ועוד, הינם חלק בלתי נפרד ממשפחת 'קופונופש' ושותפים למהפכה הצרכנית שאנו מחוללים. משתמשי האפליקציה יוכלו לבחור בכל אחד ממגוון אתרי הנופש המוצעים בה, לבצע הזמנה ולקבל את המחיר המוזל של חברי מועדון 'קופונופש'."


במשך השנתיים שחלפו מאז הגיעה האפליקציה לסמרטפונים, גדל מועדון החברים של קופונופש וכעת הוא עומד על חמש מאות אלף חברים הרוכשים ומתכננים את החופשה שלהם בישראל באמצעות האפליקציה. "המספר הגדול של החברים עזר לנו להוריד משמעותית את המחירים והפך את השימוש באפליקציה לאטרקטיבית מאד לצרכן הישראלי. ככל שיגדל מספר החברים כך גם יגדל כוחנו להוזלת המחירים ".


איך מצטרפים למועדון ומתחילים לחסוך? מורידים את האפליקציה, בוחרים את יעד הבילוי, מבצעים הזמנה ומקבלים קוד במסרון אותו מציגים בקופה. 
חברי מועדון קופונופש יוכלו לקבל מידע מצוות יועצי נופש מקצועי המציע ייעוץ והכוונה. המוקד זמין כל ימות השבוע בטלפון 1700-700-400, בו ניתן מענה אנושי החל משמונה בבוקר עד עשר בלילה. 

 


ומה בעתיד? שאלתי
"אפליקציה שתעזור לתכנן נופש גם בחו"ל ולא רק בישראל"
אז למה אתם מחכים? רוצים לצאת לנופש וזה יקר לכם? הורידו את האפליקציה של קופונופש והתחילו לתכנן ולהזמין נופש מושלם בישראל במחירים שפויים.

האפליקציה זמינה להורדה חינם מכל סמרטפון.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש