מדריך לחופשה מושלמת: קרוז מברצלונה – כל היתרונות של נופש בין הגלים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/8/2017 09:32 ● ערב ערב 2825
רוצים לצאת לנופש בלתי נשכח? לא תאמינו אילו יתרונות יש לנופש כמו קרוז מברצלונה!
מדריך לחופשה מושלמת: קרוז מברצלונה – כל היתרונות של נופש בין הגלים

 

יתרונות הקרוז באופן כללי

 

לפני שנדבר על בחירת הקרוז, כדאי לדבר על היתרונות שלו באופן כללי. אם כן, יש הרבה סוגים של חופשות: בארץ או בחו"ל, קמפינג או פינוק בבית מלון או צימר, חופשה למטרת קניות או למטרת ביקור באתרי תיירות וכך הלאה. חופשה בקרוז מאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות בעיקר בזכות העובדה, שהחופשה שלכם מתנהלת על המים ומאפשרת לכם להכיר את העולם טוב יותר במהלך חופשה אחת של ימים ספורים בלבד.

 

יתרונות המיקום

 

היות שקרוזים לא יוצאים מישראל, אם תרצו לצאת לאחד, תצטרכו לעלות על טיסה ולהגיע למקום, ממנו הוא יוצא. אם כן, אם כבר לעלות על טיסה כדי לצאת לקרוז, הרי שעדיף לעשות זאת ממקום נפלא בפני עצמו, לא? ברצלונה היא עיר תיירותית, המושכת אליה תיירים רבים מכל רחבי העולם לאורך כל השנה והיא נחשבת ליעד מבוקש מאוד. כמו כן, מדובר על טיסה קצרה למדינה קרובה וזהו יתרון גדול למי שמעדיף לבלות את זמנו על המים ופחות זמן באוויר.

 

התרבות

 

ספרד לא קרובה אלינו רק מבחינה גיאוגרפית, אלא גם מבחינה תרבותית. היתרון הגדול בכך הוא, שכאשר תגיעו לברצלונה לקראת השייט שלכם, תוכלו ליהנות מתרבות דומה מאוד לזו שלנו ולהרגיש קצת כמו בבית מצד אחד ולחלוטין בחו"ל מן הצד השני. כמו כן, רוב הספרדים מדברים גם אנגלית וכך קל יותר לתקשר אתם.

 

הספינה

 

אם אתם מחפשים קרוז מברצלונה כמו קרוז מברצלונה של מונה קרוז לדוגמה, תוכלו להיות בטוחים, שאתם נהנים מבית מלון צף ברמה של חמישה כוכבים על כל המשתמע מכך. לדוגמה, תוכלו ליהנות מבריכה מרווחת, ארוחות מזינות וטעימות, מגוון רחב של חנויות ועוד. למעשה, כל מה שאתם צריכים בחופשה, נמצא על הספינה!

 

המסלולים

 

לכל קרוז יש את המסלולים שלו, הכוללים מדינות שונות, בהן יכולים לבקר הנופשים. מרבית הקרוזים מברצלונה כוללים גיחות למדינות שונות באירופה. לדוגמה, ניתן לשוט לסקנדינביה, איטליה, פלמה דה מיורקה, סרדיניה, מלטה ועוד. בכל גיחה תוכלו ליהנות מאתרי התיירות של כל מדינה ומהתרבות המיוחדת שלה. בניגוד לטיסה, הגיחות למדינות שונות מהוות חלק בלתי נפרד מהנופש ולא דורשות התארגנות מיוחדת.

 

העלויות

 

גם אם תמצאו מבצעים נהדרים, קרוז מברצלונה משתלם הרבה יותר מאשר נופש רגיל בברצלונה. הסיבה לכך היא, שבקרוז הכל כלול במחיר ולכן אינכם צריכים לדאוג לטיסות, בתי מלון, מזון, טיולים וכך הלאה. ואם אתם רוצים לבקר במספר מדינות במהלך הנופש ולנפוש בבית מלון מפנק במיוחד ברמה של חמישה כוכבים, הרי שמדובר על הפרש כספי משמעותי במיוחד!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש