יהדות - פרשת כי תצא

מאת: הרב דוד שנה ● צילום: או-מד מדיקל ● 30/8/2017 12:10 ● ערב ערב 2826
בג"ץ מכה שוב עם פסיקותיו המטורפות והמסוכנות. למעלה מ 20000 אלף מסתננים מאפריקה נכנסו לישראל שלא כדין. רבים מהם הם אזרחים של מדינת אוייב , סודאן , אשר משמשת בית גידול רציני ביותר למחבלי החמאס והחיזבאללה, אף לא אחד מהם הוא באמת פליט של מלחמה אשר נשקפת סכנה לחייו , אם הם היו פליטי חרב הרי שהיו צריכים להיות ביניהם אחוז ניכר של קשישים בכל הגילאים וראה זה פלא כל "הפליטים " המזוייפים הללו הם צעירים בגיל עבודה
יהדות - פרשת כי תצא

 

פרשת כי תצא 


בג"ץ מכה שוב עם פסיקותיו המטורפות והמסוכנות. למעלה מ 20000 אלף מסתננים מאפריקה נכנסו לישראל שלא כדין. רבים מהם הם אזרחים של מדינת אוייב , סודאן , אשר משמשת בית גידול רציני ביותר למחבלי החמאס והחיזבאללה, אף לא אחד מהם הוא באמת פליט של מלחמה אשר נשקפת סכנה לחייו ,  אם הם היו פליטי חרב הרי שהיו צריכים להיות ביניהם אחוז ניכר של קשישים בכל הגילאים וראה זה פלא כל "הפליטים " המזוייפים הללו הם צעירים בגיל עבודה . וגם אם נניח שאכן הם " ניצולים " שברחו מאזור קרבות וחייהם היו בסכנה ( שזאת ההגדרה החוקית של פליט ) הרי בשנייה שהם חצו את הגבול למצריים חייהם אינם בסכנה יותר, אם כך מדוע הם נסעו את כל חצי האי סיני  בג'יפים על מנת  "להינצל "  ? אזורים שלמים באילת נכבשו ע"י אותם מסתננים , כנ"ל בערד , אבל המכה הכי גדולה נחתה על תושבי דרום תל אביב אשר חייהם הפכו לגהינום בגלל אותם פושעים . ( הם כולם פושעים מהסיבה הפשוטה שהם גנבו את הגבול ונכנסו לארץ שלא כחוק ). מעשי אונס שוד וונדאליזים והטרדות הם מעשים שבכל יום. ילדים לא מסתובבים יותר ברחובות דרום תל אביב , שלא לדבר על בנות צעירות או נשים קשישות. אנרכיה מוחלטת. כשניסתה הכנסת ,בית המחוקקים של מדינת ישראל , לחוקק חוק אשר יעזור לעצור את אותם עברייניים ולגרש אותם בחזרה למקום שהם באו ממנו – פסל בג"ץ את החוק , פעמיים. וכעת הבג"ץ " הנאור " שלנו קבע באופן מוחלט וסופי שאין לערער אחריו שאסור לכלוא את הפושעים הללו ליותר מחודשיים אשר במהלכם ינסו לשכנע אותם לעזוב מרצון את הארץ בתמורה לאלפי דולרים שיקבלו מהמדינה. ואם המסתננים לא ישתכנעו אחרי החודשים הללו הרי שלא יהיה ניתן לנקוט נגדם שום סנקציות. על כך קונן הנביא ישעיה " הוי האומרים לרע טוב ולטוב רע שמים חושך לאור ואור לחושך שמים מר למתוק ומתוק למר " כך אני רואה את כל הפסקים של בג"ץ מיום הקמת המדינה. באופן אישי הייתי מציע לשר לביטחון פנים לאסוף את כל אלפי המסתננים ולאחר חודשיים של שהייה במתקן חולות לפזר אותם בסמיכות לבתים של אותם חמשת שופטי בג"ץ אשר פסקו את הדין הרע הזה. שייהנו מפרי חמלתם המזוייפת שאינה באה על חשבונם. במקום שירחמו על אחיהם אשר סובלים קשות מאותם מסתננים , הם מרעיפים חמלה מיותרת על האוייבים שלנו.

פרשת כי תצא היא הפרשה עם מספר המצוות הרב ביותר , 74 . כל מצווה היא עולם בפני עצמו , אבל ישנה מצווה אחת  שכוללת בתוכה את היסוד של כל המצוות של בין אדם לחברו – מצוות השבת אבידה.  פעמיים תוך 3 פסוקים מזהירה אותנו התורה שאסור לנו להתעלם כשאחינו איבד חפץ : לא תראה את שור אחיך או את שיו נידחים והתעלמת מהם , השב תשיבם לאחיך." ...  " וכן תעשה לכל אבידת אחיך אשר תאבד ממנו ומצאתה , לא תוכל להתעלם ".  הכלל העולה ממצוות השבת אבידה הוא שאסור לנו להתעלם ממצוקתו של יהודי , זהו היסוד והבסיס לערבות ההדדית שיש בין כל היהודים בעולם. לכן אנחנו נותנים צדקה ליהודי , לכן אנחנו לא לוקחים ריבית על הלוואות , ולכן גם חיילים מסכנים את חייהם יום יום ושעה שעה על מנת להציל יהודים אחרים שהם לא מכירים בכלל. אי אפשר להתעלם מאחים , וכל שכן כאשר האחים שלנו נמצאים בצרה ובמצוקה. אז אולי שמישהו יסביר לי לכל הרוחות מדוע בג"ץ מתעלם פעם אחר פעם ממצוקותיהם של יהודים בכל פעם שהוא צריך לבחור בין הצד של היהודים לבין הצד של האוייבים שלנו !?!


חדשות אילת