קפה גרג בקניון מלכת שבא - ממוזג היטב וגם כשר למהדרין

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 30/8/2017 12:44 ● ערב ערב 2826
טיילתם בטיילת הצפונית? ביליתם בחוף שלמרגלות הטיילת, או אולי שחיתם בים הכחול וכעת אתם צמאים, רעבים ובא לכם להתקרר במיזוג? – קפה גרג שבקניון מלכת שבא הוא מקום מצוין לברוח אליו מהחום הגדול וליהנות ממשקאות קרים מיוחדים, לאכול משהו טעים במיוחד, לנוח ולהתקרר.
קפה גרג בקניון מלכת שבא - ממוזג היטב וגם כשר למהדרין

לרשת קפה גרג סניפים רבים בישראל ובאילת שלושה סניפים. הרשת  הארצית מפקחת פיקוח תמידי על איכות השירות בסניפים ועל איכות, טריות והטעמים של המנות המוגשות בהם. מדי חצי שנה מחדשת הרשת מנות בתפריט כדי לגרות את חייך הסועדים במקום.
לפני  ארבע שנים נרכש הזיכיון בקפה גרג שבקניון מלכת שבא על ידי ורד וברונו אלבז. שדאגו להפוך את הסניף לכשר למהדרין. הסניף מתנהל כעסק משפחתי לכל דבר כשברונו, ורד וחמשת הבנות תורמים את חלקם לעבודה במקום. כתוצאה מכך השירות כאן מעולה ואישי אפילו בשעות העומס המטורף של הקיץ.
התפריט החלבי בקפה גרג בקניון מלכת שבא  עשיר מאד, שונה ומעניין ובעיקר כשר למהדרין. בין משקאות הקרים שתמצאו בתפריט שכמותם לא תמצאו במקומות אחרים למשל:  "קרנברי ציז" - משקה על בסיס גלידת וניל, שמנת, פירורי עוגיות ופירות יער, או "קופישייק פצפצים" – מילקשייק וניל בתוספת מנת אספרסו, קצפת וקקאו, וגם "בננה צ'אנקי" – משקה על בסיס גלידת וניל שוקולד אגוזים, בננה ואגוזי מלך, והדובדבן שבקצפת "משקה האלופות"- כדור גלידת וניל, שוקולד חלב אגוזים, בננה ואגוזי מלך. בנוסף לכל אלה אפשר כמובן ליהנות כאן ממשקאות קלים שונים, יינות , בירות ומשקאות חמים, ביניהם קפה אספרסו ארוך או קצר, חלב מוקצף בטעמים, סוגי תה שונים ולקראת החורף המתקרב סיידר חם.

 


ואם חשבתם שתפריט המשקאות מפתה, הרי שהתפריט החלבי והכשר למהדרין מפתה לא פחות.
נתחיל בארוחות הבוקר המפנקות ששמן יצא לתהילה בעיר ונמשיך לתפריט העיקריות הכולל שקשוקה, פסטות, סלטים וכריכים.  חדש במטבח של קפה גרג – פיצות ודגים היישר מטאבון האבן שהוא הצעקה האחרונה בשוק האוכל הישראלי.

 

בין המנות המככבות בתפריט תמצאו

 

  • סלמון בלימון בתוספת ירקות מוקפצים וסלט אישי
  • דבל בורגר פלאפל מוגש עם צ'יפס
  • סלטים טריים אותם מכינים במקום כמו: סלט פאטוש, סלט דרוזי, סלט טוסט ועוד
  • קיש פטריות או קיש בטטה אותם יגישו לכם בלווי סלט טרי
  • מנה הודית -"טאלי הודי" תבשיל המוגש עם אורז וצ'פאטי לפי מיטב המסורת ההודית

גם הצמחונים והטבעונים והרגישים לגלוטן יכולים ליהנות פה מארוחה מצוינת, שכן בין המנות הרבות גם מגוון עשיר של מנות הנותנות מענה לכולם. 
לקינוח מבחר גדול של קינוחים ועוגות.


מיקום: קניון מלכת שבא
טלפון: 0504407999
פתוח: א-ה 09:00 עד חצות, שישי וערבי חג -09:00 עד 17:00, שבת מ 20:30 ועד חצות


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש