WINE DEPOT - אלמוגית מחברת אלמוגית

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 15/9/2017 17:27 ● ערב ערב 2828
'אלמוגית' - חברה המשווקת אלכוהול ויין בסיטונאות ובקמעונאות ● לחברה שני סניפים האחד ברמת החייל בתל אביב והשני באילת ● סניף אילת, שנפתח לפני כשלושים שנה, פעל בתחילה במרכז אלימלך, ומשגדל והתרחב, עבר לפני כעשר שנים למתחם אמתל באזור התעשיה ● 'אלמוגית' עובדת עם כל היבואנים המורשים והיא מוכרת באילת לבתי מלון, פיצוציות, פאבים, מסעדות ולהרבה לקוחות פרטיים
WINE DEPOT - אלמוגית מחברת אלמוגית

אלמוגית פטליס דדוש, שמונתה ב- 1/7/17 למנהלת הסניף האילתי, הגיעה לאילת בשנת 1996 אחרי שירות צבאי – במטרה להישאר שנה כדי לקבל את המענק. כאן פגשה את בעלה לשעבר, התאהבה ונשארה. את שנת המענק עשתה כמתדלקת בתחנת דלק. משסיימה את שנת המענק, נודע לה שבחברת 'אלמוגית' מחפשים מזכירה שתנהל את המשרד בסניף המקומי. 

"לא האמנתי שאתקבל לעבודה", מספרת אלמוגית, "לא היה לי מושג בכל הקשור למשרד אבל ניסיתי. בפגישה עם מנהל הסניף שהיה אז חנן אגסי סיפרתי מיד שסיימתי צבא, ושנת מענק בתחנת דלק, שאין לי מושג בעבודה משרדית ובמחשבים, אבל אני מוכנה ללמוד. אחרי שבדק את תעודת הזהות שלי על מנת להיווכח ששמי אכן אלמוגית כשם החברה, אמר שהוא מקבל אותי לעבודה רק בגלל הכנות שלי, ומאז אני כאן. פה למדתי כל מה שאני יודעת על אלכוהול ויין, ניהול משרד, מחשבים וניהול עובדים ובראשון ביולי השנה, מוניתי לתפקיד מנהלת הסניף. מיום שהתחלתי לעבוד ב'אלמוגית' אני מתייחסת לעסק כאל עסק פרטי שלי ועושה הכל כדי שיתנהל וייראה כמו שאני הייתי רוצה שיראה ויתנהל עסק שלי. אני תמיד מחייכת, מנסה לעזור ללקוחות ומקפידה שכל לקוח יקבל שירות מעולה ויצא מכאן מרוצה ומחוייך".
יום העבודה של אלמוגית הוא יום ארוך מאד ותהיתי אם היום הארוך לא פוגע בזמן שיש לה להקדיש לבתה היחידה. "יש לי ילדה מקסימה", מספרת אלמוגית, "היא כלל לא מתלוננת, נהנית מההצלחה שלי, אנחנו מאד קרובות ויש לנו המון זמן איכות יחד. אופק היא היום כבר בת שש עשרה, רוקדת מגיל שלוש וחצי אצל שרית קפון, אוהבת את עולם הריקוד. ואני גאה בה מאד".

 

 

העסק וגם המשרד מתקתקים כמו שעון שוויצרי מתחת לידיה האמונות של אלמוגית. החנות לקמעונאים הפכה מרכז משיכה לאוהבי יין טוב ואלכוהול. בחנות מבחר גדול של יינות תוצרת ישראל וגם הרבה יינות מחו"ל – צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה, ארגנטינה, ארה"ב ועוד, כך שכל לקוח יכול למצוא כאן בדיוק מה שהוא אוהב. מדי יום שישי הנהיגה אלמוגית בחנות טעימות יין בהן לקוחות יכולים לנסות יינות חדשים שהגיעו וגם יינות שהם מכירים, וגם אם לקוח רוצה יין שאין במקום, משתדלים תמיד להביא לו אותו.

בהזדמנות זו מבקשת אלמוגית לברך את כל לקוחות החברה ואת כל תושבי אילת בברכת שנה טוב, שנת בריאות, פרנסה בשפע והרבה אושר ומזמינה את כולם להרים איתה כוס לחיים לקראת השנה החדשה.


WINE DEPOT –  אלמוגית, כתובת: מתחם אמתל הזגג 2 אילת. טלפון: 08-6379897. פתוח: א-ה 08:00-17:00, שישי וערבי חג 08:00-14:00,  www.winedepot.co.ilאיפור ותסרוקת : שני אוחיון, מקום צילום: 555 אבניו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש