פ.פ גולן סחר וליסינג בע"מ

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 15/9/2017 18:25 ● מה נשמע 513
מחפשים לקנות מונית חדשה? ● רוצים לברר על ליסינג ולעשות טרייד אין עם המונית הישנה שלכם? ● 'פ.פ.גולן' הוא בדיוק המקום עבורכם ● יחס אישי, שירות נהדר והעיקר- כאן יקרבו אתכם ליעד ● מתקדם מתפנה כבר אמרנו?
פ.פ גולן סחר וליסינג בע''מ

מזה אחת עשרה שנה מנהלים פליקס וסוזן בוהדנה את העסק שלהם 'פ.פ.גולן' למכירה ולליסינג של מוניות מתוצרת 'אופל' ו'דצ'יה', ואין נהג מונית באילת, או מי שיש לו נגיעה בתחום המוניות, שלא מכיר אותם ולא ממליץ על העסק כעל עסק הנותן שירות אישי וחם ואמין ביותר.
את 'פ.פ. גולן' כמעט ואין צורך להציג. הסוכנות עובדת כבר שנים רבות ובעלי הסוכנות אף הם אילתים וותיקים וידועים בעיר ובענף המוניות כאמינים ומקצועיים ומוכנים תמיד לשרת כל לקוח מכל הלב.
פליקס מקרית ביאליק שליד חיפה הגיע לאילת לפני 22 שנה ופגש כאן את סוזן שהגיעה לאילת מחיפה לפני 34 שנים, ומזה עשרים שנה הם זוג נשוי ויחד מנהלים את העסק שלהם. 'פ.פ. גולן' למכירה וליסינג של מוניות מסוג 'אופל' ו'דאצ'יה'. לזוג  שישה ילדים ושלוש עשרה נכדים. הילדים והנכדים כולם למעט אחד חיים במרכז הארץ, אבל פליקס וסוזן נשארים כאן. אוהבים את המקום, אוהבים את העסק המשותף שלהם, אותו הם מנהלים בהרמוניה מלאה, ולא הולכים לשום מקום.

 

 

שם המשפחה שלכם הוא בוהדנה, איך זה שלעסק קוראים 'פ. פ גולן'?
"התחלנו את העסק שלושה", מספרת סוזן, "שם משפחתה של השותפה השלישית היה גולן, וכך היה גם שמו של העסק. משפרשה העסק כבר היה מוכר, והחלטנו להשאיר את השם. בשביל מה להתחיל לשנות ניירת ולהיכנס לסרטים?", היא מסבירה.
המתחם בו פועלת 'פ.פ.גולן' מרווח, ממוזג ונוח. המשרד של סוזן ופליקס ופינת הקפה חולקים את המקום עם שלוש מוניות העומדות במקום לתצוגה. לקוחות המגיעים למקום מקבלים שירות וגם כוס קפה או כוס מים קרים ויכולים לבדוק את המוניות מבלי לצאת אל החום הגדול. במקום מוכרים מוניות וגם אפשר לקבל ליסינג על מונית. המוניות הנמכרות במקום הן מיד ראשונה, אבל אפשר גם לעשות טרייד אין על מונית, ולא משנה מה מצבה - נותנים את המונית הישנה כחלק מהתשלום עבור החדשה ואת היתרה משלמים. ברוב המקרים, בתום תקופת הליסינג, רוכשים הלקוחות מונית חדשה והמונית הישנה מהווה חלק מהתשלום. את המונית הישנה מוכרים ב'פ.פ.גולן'  למי שמחפש מונית יד שני תשלום עבור מוניות יד שניה הוא במזומן. הלוואות מקבלים רק על מונית חדשה. על רכישת מונית חדשה מקבלים עד 100% מימון מחברה חיצונית. את ההלוואה אפשר לפרוש לתשלומים גם עד ארבע שנים.

"ליסינג עושים למוניות חדשות בלבד. הנוהג הוא  שגובים חמשת אלפים ₪ מקדמה ותשלום יומי לפי גודל הרכב. עבור רכב גדול התשלום הוא בין 260 ל- 300 ₪  ליום ורכב קטן  משלמים כ-210 ₪ ליום. אחרי שנתיים נגמרים התשלומים והרכב הופך לרכושו של הלקוח", מסביר פליקס. אבל בין אם בחרתם ברכישת מונית חדשה ובין אם בחרתם בליסינג או בקנית מונית ישנה, תקבלו ב'פ.פ.גולן'  שירות מצוין, יחס אדיב, מקצועי ואמין ביותר.


'פ.פ.גולן' -  כתובת: התושיה 8/5
פתוח: ימים א'-ה' 09:30-17:00, שישי וערבי חג 09:30-13:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש