“הציגו תכנית לצמצום האיחורים בטיסות”

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 15/9/2017 18:27 ● מה נשמע 513
על רקע האיחורים התכופים בחודשים האחרונים בטיסות של חברת 'ארקיע' מאילת ולאילת, דנה השבוע מועצת העיר בנושא ● בסיום הדיון יצאה מועצת העיר אילת בקריאה לחברות התעופה הטסות מאילת ולאילת, וכן לרשות שדות התעופה, להציג תכנית לצמצום התופעה של האיחורים בטיסות
“הציגו תכנית לצמצום האיחורים בטיסות”
מבקשים פתרונות. חברי מועצת עיר

לישיבה האמורה הגיע מנכ״ל 'ארקיע' - ניר דגן, שפירט את השינויים שעברה החברה ולטענתו הם אלה שגורמים בין היתר לאיחורים: הגדלת צי המטוסים ותפעולם, עומס בביטחון בשדה דב, הנגשת הטיסות לאנשים מוגבלים ועוד. ״אילת ותושביה כולם חשובים לנו, לכן אנחנו משקיעים המון כדי לשפר ונמשיך לעשות כן״, אמר מנכ״ל ארקיע והסביר כי צמצום תדירות הטיסות יכול היה לסייע בצמצום האיחורים, ועדיין החברה בחרה שלא לעשות כן, לטובת תושבי אילת. 
לאחר שענה המנכ״ל לשאלות חברי המועצה, אמר ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי, כי אין ספק שתושבי אילת ואורחיה ראויים לקבל שירותי טיסה הכי טובים. במסגרת זו דרשה מועצת העיר אילת מחברת ארקיע, מחברת ישראייר ומרשות שדות התעופה, להציג מיד לאחר החגים, תכנית פעולה מפורטת, שתבטיח שירות מיטבי בדגש על צמצום מירבי של האיחורים בטיסות. הצעתו זו של ראש העירייה התקבלה ברוב קולות על ידי חברי המועצה. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש