הדברה מומלצת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/9/2017 10:50 ● ערב ערב 2828
כאשר הקיץ מגיע מתעוררים יחד אתו עוד כמה וכמה יצורים שהיו שקועים עד כה בתרדמת חורף. מדובר בזוחלים שונים כמו מקקים, נמלים ושאר מרעין בישין. כל עוד הם לא פולשים אל שטח המחיה שלנו – ניחא. אך ברגע שאנחנו מגלים אותם בתוך הבתים שלנו או בגינות – אזי אנחנו מחפשים כל דרך להיפטר מהם. אז מה עושים? מדבירים!
הדברה מומלצת

היצורים היוצאים מחוריהם עם בוא הקיץ גורמים לרבים מאתנו לתור אחר פתרונות להיפטר מהמכה. הבעיה שלנו מתחילה בעצם כאשר אותם היצורים פולשים להם אל תוך הבית שלנו ובונים להם קינים בתוך המשקופים או בפינות שונות בבית והם חשים להם מאוד בנוח לצאת ולחפש מזון ברחבי הבית שלנו בכל שעה הנראית להם מתאימה. זו הסיבה שאנחנו מתעוררים לפעמים מהצרחות – 'אימא'לה ג'וק' של הילד שקם לשירותים ולכן אנחנו יכולים למצוא בתוך כוס הקפה שלנו נמלה שהגיעה דרך קופסת הסוכר אשר אליה חדרה מבלי ששמנו לב. ברור שמדובר במפגע של ממש ואנחנו מחפשים כל דרך להיפטר מהבעיה. אז מה אפשר לעשות? הדברה!

 

איך מבצעים הדברה?

 

ההדברה הרגילה היא ההדברה הנעשית על פי רוב באמצעות חומרים כימיים אשר אותם מפזרים או מרססים ברחבי הבית ואלו מביאים לקטילתם המידית של כל אותם הפולשים. החומרים הללו גם מעניקים לנו הגנה למשך מספר חודשים נוספים כאשר הם מהווים הרתעה עבור כל הזוחלים הללו שאינם חשים בנוח להגיע אל המקומות המרוססים.

 

מהי הדברה ירוקה?

 

הדברה ירוקה זוהי הדברה אשר אותה מבצעים בעזרת חומרי הדברה אורגניים. מה שאומר שההדברה הרבה פחות מסוכנת מההדברה הרגילה. הדברה ירוקה מתאימה מאוד עבור אנשים שלא רוצים או לא יכולים לעזוב את הבית למשך שעות ארוכות כפי שמתחייב בעת הדברה כימית. כמו כן היא עשויה להתאים עבור אנשים החוששים להכניס הביתה חומרים מסוכנים הנמצאים בתוך חומרי ההדברה.

אך כדאי לדעת כי הדברת טרמיטים ובכלל כל מזיק בשימוש בהדברה בצורה הכימית היא ההדברה היותר אפקטיבית ויותר מהירה ביחס להדברה הירוקה. כי ההדברה הירוקה פועלת באופן טבעי ועל כן אורך לה הרבה יותר זמן להרחיק את היצורים הלא רצויים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש