פלאג-אין - מביא את הקריוקי לאילת BIG TIME

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 18/9/2017 19:36 ● ערב ערב 2829
אוהבים לשיר? לא רוצים לעשות את זה רק במקלחת? אוהבים קריוקי ורוצים להוסיף גם אווירה טובה וחברים ולא להפריע על הדרך לשכנים?- ב'פלאג אין' תעשו את זה ובגדול ● הדרך שלכם לקריוקי הפרטי
פלאג-אין - מביא את הקריוקי לאילת BIG TIME

 בכל העולם הקריוקי נחשב לבילוי מועדף מזה שנים רבות. בארץ יש לנו שירה בציבור, אבל זה ממש לא אותו דבר. היו אלה עודד וענת גולן, שיסדו אתPLUGIN  אחרי שהיו ביפן חמש שנים לרגל תפקיד שקבל עודד. שם הם פגשו את חדרי הקריוקי הפרטיים, שהפכו מהר מאוד לבילוי העיקרי של המשפחה. משחזרו ארצה, החליטו שמה שטוב ליפן טוב גם לישראל ולפני ארבע שנים פתחה חברת PLUG IN סניף ראשון של חדרי קריוקי בתל אביב, ואחריו גם בראשון לציון, ברמת ישי, בבאר שבע, באילת ובכפר סבא, וישראלים רבים כבר אימצו את רעיון הבילוי בחדרי הקריוקי להנאה מושלמת. החברה לא מגבילה את מיקום חדרי הקריוקי לישראל בלבד, ובימים אלה נפתח מועדון PLUGIN  במיאמי.
את הסניף של PLUGIN באילת, שהושקעו בו  עשרה מיליון שקלים, עיצב ירון טל והוא עוצר נשימה ביופיו. בסניף 15 חדרי קריוקי פרטיים בגדלים שונים, המיועדים לאירוח של החל מאורח אחד או שניים ועד לאלו המסוגלים להכיל חמישים חוגגים. בנוסף יש במקום שני אולמות אירועים, האחד המיועד לחמישים חוגגים והשני המכיל עד מאה ועשרים איש והוא נפתח למרפסת על הטיילת. את המקום מנהל איתי אורן, שרבים מכירים מה'מייקס פלייס' לשעבר.

 

 

הנאה שמזמן לא חויית


"כשהגעתי למקום הבנתי כמה הנאה הוא יכול לגרום למבקרים בו, ועד כמה גדול האתגר שבניהול נכון והבאת הקהל למקום", אומר איתי. "להביא קהל לקריוקי זה לא פשוט, אבל אני ידעתי שכל מי שיגיע ימשיך לבוא שוב ושוב. 
אפשר לחגוג כאן ימי הולדת מגיל 10 ועד בר מצווה, יום הולדת 18, חמישים וגם שמונים. זה מקום מצוין לחגוג בו מסיבות רווקים, ערבי גיבוש לצוותי עובדים, וערבי כייף למשפחות, ואין מי שיוצא מכאן ולא אומר שמזמן כבר לא נהנה כך”. 
 

כל אחד זמר


ב- PLUGIN פלייליסט של למעלה מארבעים אלף שירים. כל אחד מרכיב לעצמו רשימת שירים לטעמו. את המילים מקרינים על מסך טלוויזיה ענק. בכל חדר 4 מיקרופונים משוכללים לזמרים, דרבוקות וטמבורין למלווים. אפשר לשיר לבד, ואפשר יחד. כך או כך ההנאה מושלמת. לשימוש האורחים  יש בכל חדר מערכת להקלטות, גם בשמע וגם בוידאו והם יכולים להקליט לעצמם דיסקים למזכרת. אבל לא רק לשיר אפשר בחדר הקריוקי הפרטי - אפשר להזמין לחדרי הקריוקי אוכל שמכינים במטבח שבמקום מתוך התפריט העשיר הכולל בין השאר: פיש אנד צ'יפס, אנטריקוט בסטייק או בכריך, שיפודים, כריך פטריות, סלמון בטריאקי, המבורגר, שניצל ופיצות, נישנושים ואפשר להסתפק רק במשקאות.
"אנחנו מפקחים על הנעשה בחדרים מעמדת הקבלה, כדי שלא ישברו החוקים של המקום  - כאן לא מעשנים, לא משתמשים בסמים וגם לא עושים סקס. לכאן באים לשתות ולאכול לשיר ולרקוד", מבהיר איתי.
הבילוי במקום הוא תענוג  גדול והמחירים לא בשמים החל מ- 20 ₪ לאדם לשעה. מים וקרח חפשי, אוכל ומשקאות מזמין כל אחד לפי רצונו והמחירים סבירים בהחלט.
לקבוצות מומלץ להזמין חבילות. יש חבילות למבוגרים ויש לילדים. החבילות מגיעות במחירים שונים והאוכל והשתייה המוגשות בהן, כמו גם זמן השימוש בחדר, משתנה בהתאם למחיר
מועדון החברים  של PLUGIN מקנה תמורת  30 ₪ לשנה הטבות ייחודיות ומתחלפות בכל סניפי הרשת. 
אילתים זכאים ל10% הנחה בהצגת תעודת תושב.

אחרי שיעבור גל החום הגדול, יוצבו במרפסת על הטיילת כסאות ושולחנות. תוכלו  לשבת ולהזמין אוכל ושתייה וליהנות, בין אם אתם סתם עוברים בטיילת או שאתם מחכים לילדים המבלים ב- PLUGIN ביום הולדת או במסיבה.
 
אז בפעם הבאה כשאתם עוברים במקום, רואים את השלט  PLUGIN   ונדמה לכם שמקום ריק, פתחו את הדלת, היכנסו ותיווכחו שהגעתם למקום מהמם ביופיו המציע לכם בילוי מיוחד שאין ספק שתיהנו ממנו ותחזרו לכאן שוב ושוב.
 
PLUGIN  -
מיקום: טיילת 'הרודס', אחרי 'ג'ירף', ליד הגשר.
טלפון ליצירת קשר ולהזמנות 8172 *
פתוח שבעה ימים בשבוע: ימים א'-ד' 26:00-01:30, יום חמישי ושישי 16:00-03:30, שבת 12:00-03:30.

 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש