לנצל את הפוטנציאל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/9/2017 19:40 ● ערב ערב 2828
בעיות בצנרת הביוב הינן מגוונות ויכולות להתמקד במקומות שונים בצנרת, העניין הוא לדעת להתאים את הטיפול לבעיה.
לנצל את הפוטנציאל

 

המבדיל בין חובבני למקצועי

 

ישנם אינסטלטורים רבים המבקשים לבצע תיקוני אינסטלציה, כל אחד בוודאי מכיר את המגנטים התלויים והמתחלפים מעת לעת על דלת הבית, אנשי מקצוע שונים חלקם מקצוענים וחלקם לא, מבקשים לעשות עבודות תיקונים כאלו ואחרות, אבל חשוב לדעת כי לא כל אחד שמכריז על עצמו כאינסטלטור הוא אכן בעל מקצוע, ישנם כאלו שחושבים שעבודת פתיחת סתימות ביוב הינה עבודה פשוטה, הם נזכרים באינסטלטור שהם ראו בימי הילדות עם צינור המתכת וחושבים שכך הם פני הדברים היום, אבל צריך לדעת שכמו בכול התחומים גם בתחום האינסטלציה ישנם חידושים, וניתן להגדיר אותם מרחיקי לכת.

 

תחום התקלות

 

צריך להפריד בין הבעיות השונות הקיימות בצנרת האינסטלציה

ניתן לראות בעיות כמו:

  • שורשים בביוב
  • סתימות מחפצים
  • נזילות
  • סתימות של לחץ על הצנרת
  • פיצוצים בשל צנרת ישנה

ועוד בעיות שונות ומגוונת המתפתחות במערכת האינסטלציה, על מנת להבחין בין בעיה לבעיה וללמוד את דרכי הטיפול שלה צריך להבין איך המערכת פועלת, אינסטלטור מקצועי יודע איך המערכת פועלת, יש אינסטלטורים שלמדו את התחום בקורסים שונים ללימודי מקצוע, ויש כאלו ששימשו כשוליה אצל האינסטלטורים המקצועיים, אבל חשוב שיכירו את התחום ויכירו אותו טוב על מנת לזהות את הבעיות השונות, להבחין בהם ולבחור בטיפול הנכון והמתאים.

 

להגיע לבסיס

 

כאשר לא מבחינים בשורשים בביוב, מתחילים טיפול בסתימה, הטיפול בסתימות ביוב הוא שונה לגמרי מטיפול בשורשים. בסתימות עקשניות מטפלים באמצעות ביובית, למשל אם אתה גר בפתח תקווה, תוכל להזמין ביובית בפתח תקווה או אינסטלטור מהאזור שבו אתה גר, שהיא מן מכלית ששואבת את הביוב מהעומק, הביובית היא אומנם מכשיר פלא , אבל על מנת לטפל בשורשים בביוב ביובית היא לא הדרך, צריך לפתוח, לגדום את השורשים ולסתום, לא אחת יבחין האינסטלטור בצורך להחלפת הצנרת כולה.

 

לא להתפשר על פחות

 

צריך לבחור נהג ביובית בחולון או באזזור מגורך או אינסטלטור, תחת הבנה ולא לזלזל, בחירת אינסטלטור זול, פשוט ולא מקצועי יכולה לעלות ביוקר, היא יכולה להביא הרבה מאוד עוגמת נפש ובזבוז כספים לריק, לכן טיפול של מקצוען זוהי חובה מינימלית.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש