היגיינה מינימלית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/9/2017 19:44 ● ערב ערב 2828
עולם האינסטלציה עבר שינויים מרחיקי לכת שמיטיבים עם רמת החיים, יש ציוד מתאים לזיהוי בעיות ולטיפול בהן במהירות וביעילות.
היגיינה מינימלית

 

מתרגלים לנוחות

 

האדם המודרני לא מכיר את האפשרות של לחיות בלי מערכת אינסטלציה, רמת ההיגיינה והסטריליזציה של האדם בעולם המערבי הופכת את מציאות החיים לבריאה יותר, מוגנת מפני זיהומים ושומרת על איכות החיים, אבל חשיבות לא מעטה ניתן לייחס לנוחות שנגרמת בעקבות מערכת זו, קל ופשוט לשמור על היגיינה, נעים ונוח כשהכול מסביב נקי וטהור.

 

טיפול ממוקד

 

 הכול נשמע אוטופי עד שנסתם הביוב, כאשר המים באסלה בבית לא יורדים או לחילופין הרחובות מוצפים במי ביוב או אז המצב נראה אחרת לחלוטין, אז הריחות והתסכול הופכים להיות בלתי נסבלים, כשריח של ביוב מקדם את פני העוברים והשבים המצב הוא הרבה יותר מלא נעים, בדרך כלל הבעיה יכולה להיפתר בקלות כאשר היא מטופלת על ידי אינסטלטור מקצועי שמבצע עבודות של פתיחת סתימות ביוב.

 

כשהסתימה חוזרת

 

 יש מקרים שהעניין נגמר אחרת, הסתימות חוזרות  ואחת לשבועיים המערכת נסתמת או אז יש לחשב מסלול מחדש, יש לחשוב על אפשרויות נוספות שיכולות לגרום לסתימה בצנרת, למשל: שורשים בביוב, שורשים של עץ שחדרו לתוך צינורות הביוב וחוסמים את הצנרת ומצריכים טיפול יסודי יותר של הוצאת השורשים או למשל סתימה הנובעת מלכלוך דביק או ניילון בכמות גדולה, אז יצטרכו לבצע שאיבות ביוב. לא אחת יצטרכו להביא את מכשיר הביובית .

 

עוצמת שאיבה

 

 מכשיר הביובית הינו מכלית שאיבה ענקית המחוברת למשאית. מהמכלית של השאיבה יוצאים צינורות המוחדרים לתוך מערכת הביוב, באמצעות הביובית ניתן לבצע שאיבות ביוב בעומק האדמה, ניתן להגיע גם לכלוכים עקשנים, כוחה של הביובית בשאיבות הינו עצום, הוא יכול להוציא לכלוך בצורה יסודית ועמוקה.

 

תופעה מצויה

 

בדרך כלל לאחר עבודתה של הביובית יבצעו ניסיון על מנת לבדוק שאכן הביוב נפתח ובמידת הצורך יבצעו ניקיון ושטיפה באמצעות זרם מים עצום, כך מערכת האינסטלציה עוברת ריענון יסודי ויכולה להמשיך לתפקד במשך תקופה ארוכה ללא תקלות, הטיפול של ביובית הינו מומלץ מאוד כאשר מערכות אינסטלציה חוזרות ונסתמות פעם אחר פעם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש