B.G OUTLET - גם ללא מעמ וגם חצי מחיר

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 20/9/2017 09:04 ● ערב ערב 2829
אוהבים להסתובב בחו"ל בחנויות אאוטלט ענקיות ולחפש משהו שאתם אוהבים לעצמכם או לבעל ולילדים? ● אז עכשיו כבר לא צריך לנסוע לחו"ל משום שבי. ג'י. אאוטלט מביא לכם אאוטלט כזה לאילת - חנות גדולה שנועדה לעודד אנשים לקניה בכמויות גדולות במחירים קטנים ● בואו לבי. ג'י. אאוטלט ותרגישו בחו"ל
B.G OUTLET - גם ללא מעמ וגם חצי מחיר

מי לא אוהב מותגים איכותיים? בעיקר כאלה המיובאים מארה"ב? בפארק 'אופירה' במתחם 'פוזה' פועלת מזה שנה וחצי חנות הקונספט בי. ג'י. אאוטלט שבה תוכלו לרכוש מותגי על של הנעלה והלבשה לנשים, גברים וילדים. מותגים הם דבר יקר אתם אומרים? הסירו דאגה מלבכם, בחנות הזו כל המותגים נמכרים כל הזמן ב -50% ממחיר השוק,  כשכל הפריטים מתומחרים מלכתחילה אחרי הורדת המ.ע.מ.

לקראת חגי תשרי, נוספים מדי יום דגמים למבחר הגדול שבחנות, וחלקם בהנחות גדולות מהרגיל (המגיעות גם ל- 70%  וגם 80%). כדוגמה למחירים המטורפים שבחנות נביא חלק קטן מהמוצרים שהם כעת בהנחות מיוחדות לחגים, לא נוכל כמובן לפרט את כולם מחוסר מקום:   
נעלים של 'גאס' ב- 150 ₪,
מכנסי ברמודה של 'לי קופר' במחיר - 49 ₪,
חולצות של 'לי קופר' החל מ- 29.90 ₪ ועד -49 ₪,
ג'ינסים לגברים ולנשים של 'לי קופר' ב - 79 ₪, 
בגדי ילדים של 'לי קופר' החל מ- 20 ₪ לפריט. 

בחנות הייחודית הזו תוכלו למצוא מותגי יוקרה כמו 'טיבמרלנד', 'נאוטיקה', 'פולו ראלף לורן', 'גלי', 'סולוג', 'קנת קול', 'האש פאפיס', 'איזי ספיריט', 'לי קופר', 'ניין וסט' ו'בנדולינו' - כולם בחמישים אחוז הנחה במבחר גדול ומגוון כל כך שאין מצב שלא תמצאו משהו שאתם אוהבים ורוצים.

החנות גדולה מאד ומרווחת ומשתרעת על שתי קומות כשאל הקומה העליונה אפשר להגיע ללא מאמץ במעלית או במדרגות נעות, ובימים אלה מתוכננת תוספת שטח גדולה לחנות הקיימת, הכל לרווחת המבקרים הגודשים את החנות.  את הסיור בין המותגים הפרושים ומסודרים בחנות מחלקות מחלקות, תוכלו להתחיל בקומת הכניסה או בקומה העליונה ואין לי ספק שתמצאו כאן הרבה דברים שתרצו לקחת איתכם הביתה.

 


  
בקומת הכניסה בגדי גברים ונשים ומחלקה גדולה של נעליים לכל המשפחה. ביניהם מותגים שכולם מכירים לדוגמה: נעלים של 'טימברלנד', המיוצרים מעור אמיתי. ולצדם דגמי 'סמפלים' המיוצרים בדגם אחד בלבד במידה 43 . גם את  נעלי 'קנת קול'  - ביניהם נעלי ערב ונעלים אלגנטיות לגברים בלבד וגם סנדלים שטוחים לנשים תמצאו כאן.
בקומת הכניסה תמצאו גם מגוון גדול של מותגי הלבשה לנשים ולגברים ביניהם המותג הידוע 'נאוטיקה', מוצרי הלבשה ספורט אלגנט מחולקים למחלקות של בגדי נשים, בגדי גברים וגם בגדי ילדים.

בקומה העליונה מגוון נעלים בה תוכלו למצוא נעלים של 'ניין וסט', 'בריל', 'אן קליין' ו'איזי ספיריט' - נעלי ערב, נעליים שטוחות ומבחר גדול של תיקים וארנקים לנשים. 

המגוון והמבחר של הבגדים והנעליים משתנה לפי עונות השנה, אבל אם אתם זקוקים בקיץ למשהו שיתאים לחורף או להיפך, בדרך כלל תוכלו למצוא את הפריט הזה כאן.

היזם מוטי איבגי הוא שהקים את מתחם 'פוזה' ופתח את האאוטלט שבו תתאהבו ברגע שתגיעו אליו. מנהל המקום הוא יחיאל עובדיה הדואג שהצוות שישרת אתכם, המורכב כולו מתושבי אילת, יהיה בעל תודעת שירות גבוהה ביותר ויעשה ככל יכולתו כדי לעשות זאת במקצועיות, לעזור בעצה טובה ובהכוונה והכל בחיוך ומכל הלב. 

יחיאל והצוות מאחלים לכל תושבי אילת שנה טובה ומבורכת. 
 
כתובת:  תרשיש 13, פארק 'אופירה' ליד מתחם 'פוזה'.טלפון 08-9333018.
פתוח: א-ה 10:00-23:00 בחורף, 10:00-24:00 בקיץ.
שישי 10:00 עד שעה לפני כניסת שבת, שבת 20:00-23:00 בחורף, בקיץ משעה אחרי צאת שבת עד 24:00.  


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש