שוט בר אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: חיים דוד ● 27/9/2017 15:36 ● ערב ערב 2830
ברוכים הבאים לבר הכי מגניב בעיר ● כאן תהנו משוטים מגניבים ומאלכוהול איכותי במחירים שווים לכל כיס ● אווירה משפחתית, מוסיקה טובה, אוכל טעים ● בילוי איכותי מתחיל ב-שוט בר ● יותר אלכוהול–פחות כסף
שוט בר אילת

היה זה יוסי בנימין שהחליט לפני כחמש שנים להביא לנו האילתים את ה'שוט בר' - בר אלכוהול איכותי לשעות הבילוי בערב ובלילה באווירה משפחתית וכיפית עם מוסיקה טובה שניתן לבחור. הבר הארוך והגדול מתהדר בשוטים של אלכוהול במחיר שווה לכל כיס. לדוגמה: וודקת הבית מתחלפת זה עתה מ'ואן גוך' לוודקת 'גרייגוס' שתימכר במחיר 19 ₪ לכוס כולל ערבוב, שזה מחיר נמוך במיוחד מהממוצע, וגם בקבוקי וודקה שלמים נמכרים כאן במחיר נוח. 

הבר מכוון לאוכלוסיית גיל שבין 18 ל- 24. אז מהיום, כשהערב נגמר, והלילה מתחיל, במקום להתחיל את הבילוי בישיבת אלכוהול בבית, אתם יותר ממוזמנים ל'שוט בר' במרכז התיירות להנות מאלכוהול במחירים כמעט כמו בבית וגם מהפינוקים של בעל הבית יוסי שנמצא שם תמיד ומשרת אתכם באהבה גדולה. במרפסת המקום תוכלו לשבת סביב שולחנות בכיף, לשתות ולהנות מנרגילות ללא הגבלת גחלים.

 

 

מעבר לשוטים הטעימים, תוכלו למצוא כאן מבחר אלכוהול גדול בכוסות, קוקטיילים, בירות ועוד.
תושבי אילת מקבלים כאן הנחה קבועה של 20%.

ואם אתם רעבים, אפשר להנות כאן גם מאוכל שמגיע היישר מ'פומפוי', עסק נוסף בבעלותו של יוסי בנימין, כאשר בתפריט: טוסט נקניק, רצועות אנטרקוט, המבורגרים ושניצלונים, והכל טרי וכשר.
מדי פעם מתקיימים במקום ליינים מיוחדים, כמו למשל ליין של 'קוארבו' שהתרחש לאחרונה, עם עמדות צ'ייסרים וטעימות של כל מיני דברים חדשים בתחום האלכוהול.
ניתן לערוך במקום אירועים: הבר נסגר במיוחד לאירועים עד 60 איש במתחם הפנימי, והמרפסת החיצונית נסגרת במיוחד לאירועים של עד 25 איש.
אז רגע לפני הבילוי – קבענו ב'שוט בר'?

 

 

שוט בר, מרכז תיירות, מפלס עליון (מול ה'נייטמר'). שעות פתיחה - מדי יום מ- 22:00 ועד 04:00 בבוקר. השתייה והמזון כשרים. טלפון: 050-3553278. חפשו אותם בפייסבוק – שוט בר אילת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש