''פרטז''- הסלון המוביל למילוי והארכת שיער בשיטות המתקדמות, מתמחים בכל התוספות מילוי והארכות השיער

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/10/2017 16:05 ● ערב ערב 2831
שלומי פרטז, מעצב השיער ובעלים של סלון ''פרטז'', הוא מעצב שיער צעיר, נוטף סטייל ומומחה בתחומו. באילת אין מי שלא מכיר את הדמות, קשה שלא להתמכר לייחודיות בעבודה שלו, וכמו כן ליצירתיות והאמנות שהפכ אותו לשם דבר בעיר. ביחס לגילו הצעיר, שנות הניסיון הן רבות מאוד ובתוכן שנים של הפקות אופנה מובילות בארץ בעולם, עבודה לצד מפורסמים, התמחות בכלות ותסרוקות, ובשנים האחרונות גם פיתוח שיטה מהפכנית ומובילה לתוספות שיער.
''פרטז''- הסלון המוביל למילוי והארכת שיער בשיטות המתקדמות, מתמחים בכל התוספות מילוי והארכות השיער

שיער הוא הכוח של האישה- כשהשיער שלך נראה טוב את מרגישה טוב! לכן ככל שהשיער מלא יותר- תרגישי טוב יותר ומטופחת יותר. הלוק שלך יקבע  כיצד תחווי את היום שלך ! וזו בדיוק ההרגשה שתצאי ממנה לאחר טיפול בסלון "פרטז".

הסלון שנמצא במרכז תיירות, משרה אווירה ייחודית ומשלב עיצוב שיער יחד עם חווית טיפול בלתי נשכחת,ניתן למצוא מלאי ענק של מגוון טיפולי שיער- הבולט מביניהם הוא מילוי והארכת שיער בשיטות המתקדמות ביותר בשוק תוך שמירה על טיב השערה, הקניית מראה טבעי, הרמוני ושופע.

סלון 'פרטז' הינו המקום היחיד שנותן אחריות מלאה לתוספות השיער למשך חצי שנה. תוספות השיער שנכנסו לאחרונה עמוק לתודעה, מקנות מראה עשיר, מלא וצעיר תוך שעות ספורות בלבד. תוכלי לקבל את השינוי באיכות הגבוהה ביותר ועם היחס האישי הצמוד לאורך כל התהליך. בנוסף, אצל "פרטז" מתחייבים לשיער טבעי 100% רוסי/ברזילאי בשלל גווני הצבעים והמרקמים.

לתוספות השיער ישנן שיטות רבות אך ללא ספק שיטת ההלחמה עם קיראטין זו השיטה המומלצת ביותר (כאשר עושים אותה אצל מומחים). בשיטה זו מורכבת כל יחידת שיער יחד עם יחידת שיער במשקל שווה מהשיער הטבעי ומאחים אותם יחד בעזרת חלבון קיראטין המתאחד יחד עם השיער הטבעי ויוצר מראה שלם ללא פגיעה בסיב השיערה.

מעצב השיער, שלומי פרטז, פיתח שיטה ייחודית לחיבור תוספות השיער כך שהתוצאה היא טבעית ביותר, מחזיקה כחצי שנה וניתן לאסוף את השיער ללא כל נראות של חיבורי הקיראטין בצורה הקלה והנוחה ביותר, כמובן שכל הקשור בצבעים, בייביליס, פן וכדומה ניתן לעשות על השיער בצורה רגילה לחלוטין וללא כל חשש!

הסלון "פרטז"-בהנהלת שלומי פרטז נמצא באילת, מרכז תיירות מפלס עליון.

 

סלון פרטז נמצא במרכז התיירות במפלס העליון-אילת בכתובת עגור 7

להזמנת תורים או ייעוץ חינם- 0525433827

חפשו אותנו בפייסבוק


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש