זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 9/10/2017 09:26 ● מה נשמע 517
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 10-18/10/17
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


הצורך שלכם להרחיב את המעגל החברתי ולפגוש ידידים חדשים ימגנט את כולם אליכם. מצאו  זמן למנוחה. מומלץ השבוע מוסיקה שקטה, שיחה רגועה, ולא לשכוח- מנוחה. חוסר שקט ורצון להגיע לאמיתות ולעובדות. כדאי שתביעו דעה ואל תמהרו לתת תשובות. בתא המשפחתי, חשוב לפתור דברים בארוחת ערב מקרבת לבבות עם כולם ולשמור על איפוק מנומס.  

 

שור


אתם בוחרים להיות 'כאן ועכשיו', מבלי לחשוב יותר מדי על העבר אלא לזרום עם אירועים המתרחשים בהווה וגורמים לכם נחת רוח. אתם ממטירים עצות ומעודדים אנשים שאתם פוגשים. באתם לעזור ויצאתם מהסיטואציה- מחוזקים. הכל בחיים הוא יחסי, מה שאתם שומעים מסביב רק נותן לכם פרופורציה על הבעיות שלכם. צפו לידיעה המבשרת על שמחה גדולה בחוג המשפחה.

 

תאומים


אתם מצליחים להיצמד לתחושת סיפוק ואפילו מעיזים להצהיר שאתם מאושרים. בבית ישנה זרימה ופריחה. בעבודה- המצב בסדר, אם כי בקרוב יהיה עליכם לשקול ברצינות אפשרות של שינוי. בפתח שיחה הרומזת שצפויות להגיע אליכם בשורות טובות ומרגיעות. קיימת בכם אנרגיה חיובית ואתם לא מהססים לחלוק אותה עם אחרים. 

 

אריה


צפויה לכם אנרגיה פיזית שלא מהעולם הזה. אתם עובדים קשה מאוד, מרכזים את מרב האנרגיה בתחום זה. מעט זמן מוקדש לתחום הרומנטי והתוצאות בהתאם. יש לכם יותר מדי משימות ודאגות על הראש. חכו לשעת כושר בה תהיו פנויים יותר מבחינה נפשית. סכום כסף מגיע אליכם בקרוב. שאפתנות הבאה ללא זהירות, כמוה כזינוק לבריכה רותחת.

 

בתולה


בעקבות הלחץ שאתם חווים, תחושו תחושת חובה ואשם בכל הקשור למשפחתיות. קיים צורך עז לטפח את סביבת המגורים, לעשותה נעימה ומושכת לכם ולבני ביתכם. ההוצאות רבות, שימו לב שאינכם מסכנים חסכונות או כספים חיוניים. לקיחת סיכונים לפעמים משתלמת אך אינה צריכה לסנוור את עיניכם מפני המכשולים הטמונים בהימור.

 

סרטן


אל תפחדו להתחבר אל האני הפנימי הגבוה שלכם. צפוי פרק זמן נעים שתורם גם להופעה שלכם. אתם נהנים מהמצב מכיוון ששינויים אלה מגישים לכם עתה אנרגיות מתסיסות. עליכם לעבוד על האגו שלכם שמתנפח לעיתים. הרגשות שאתם מצליחים לעורר אצל אחרים אינם בהכרח חיוביים. יש לכם דעה נחרצת כמעט על כל דבר.


מאזניים


בעסקים מתעורר צורך עז בשותפות, ובשל כך לא צריך לתת אמון עיוור בכל פונה. השעה כשרה לאהבה. קחו יוזמה והשתמשו בכושר היצירתיות שלכם להגשמת שאיפות ליבכם. תחושה של עשייה ועוצמה פנימית באה לידי ביטוי. משוב חיובי מתקבל מן האנשים סביבכם, בין אם מדובר בתחום האישי ובין אם בתחום הקריירה. היו קשובים לבני המשפחה ולחברים שזקוקים לכם. מישהו יפתיע אתכם במתנה. 

 

עקרב


נראה כי אתם ניצבים בפני החלטה שצופנת מכשולים שצריך להתגבר עליהם. קיים פרק זמן חוויתי. מתמוגגים מאירועים שאתם חווים בימים אלה ומגלים צדדים חדשים באישיותכם- היכולת ליהנות מדברים קטנים ולא משמעותיים שגורמים לכם שמחה וכיף. על מנת להרגיש ביטחון אתם דבקים בדרך כלל במנהגים שחוזרים על עצמם. בימים אלה אתם מרגישים כאילו כל המסגרות נשרו. תחושה מרעננת.

 

קשת


יהיה זה מן התבונה לנהוג בזהירות. הסירו ביקורת עצמית יתירה העלולה להוליד קיפאון. צפויה אנרגיה מוטרפת שלא תורמת ליציבות. בלבול הוא מילת הכותרת לימים אלה. אתם לא מצליחים להבין מה בן/ת הזוג שלכם רוצים מכם. חוסר היכולת שלכם לרסן את שטף הדיבור גורם למצב להחמיר עוד יותר. אתם מוצאים את עצמכם במצב בלתי סביר. בהחלט באה בחשבון סכנה של ניתוק קשר קיים. מצב הרוח התוקפני גם לא מתאים במיוחד להתחלות חדשות.

 

גדי


צפוי פרק זמן באווירה קפדנית בה אתם נאלצים להתמודד עם ניירת וחישובים אין סופיים. המצב הכלכלי מטריד אתכם ואתם מנסים לעשות סדר שבסופו תצליחו לישר קו ולהסתדר. אין טעם לחשוש ולדאוג. המזל מאיר לכם פנים בכיוון הרומנטי, וצפויים שינויים חיוביים בקרוב. צפויה פרשייה מסחררת הרומזת על התגשמות משאלות.

 

דלי


הקשר הקיים מכביד עליכם ואתם נוטים לחשוב הרי שרק פעולה חדה ונחרצת תחלץ אתכם ממנו. הקלפים ממליצים למתן נטייה זו ולאמץ גישה בעלת קשב ואמפטיה. הקושי שלכם לתפקד במהלך ימים אלה נעוץ בבעיה רגשית קלה שתיפתר בעקבות שיחה אינטימית. אל תיקחו ללב אנשים המקנאים בכם. היכולת התקשורתית שלכם עומדת עתה למבחן אם תצליחו להתעלות על הצורך להגיב.

 

דגים

 

בירורים משפחתיים ומהומה תתעורר או בבית או במשפחה המורחבת וזה לא ממש הקטע שלכם. המצב בתחום הקריירה טוב, וכל המהלכים שאתם עושים עוזרים לעלייה בהיקף הפעילות ובפרסום המוניטין שלכם. המשיכו באותו כיוון. בתחום הרומנטי כדאי להבין שאתם מחזירים לחייכם תחושה של יציבות וביטחון וחשוב שתפעלו בשיתוף פעולה עם האנשים הקרובים כיוון שזה בדיוק הזמן עבורכם לאהבה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש