זעפרן - סירים ושיפודים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: ● 9/10/2017 12:38 ● ערב ערב 2832
כשממש בא לכם בישולים טעימים מבית אמא, המוגשים בנדיבות ובמחיר עממי, אתם חייבים להגיע ל'זעפרן' באזור התעשיה ולהתענג על כל ביס וביס ● לבחור מתוך הסירים בדיוק את מה שאתם רוצים או להתענג על שיפודים, לבוא לקחת או להזמין במשלוח ואפילו לרכוש אוכל במשקל ● ובימי שישי – חגיגה של טעמים לקחת הביתה
זעפרן - סירים ושיפודים

היה זה יובל בנדט הבעלים שהחליט לפתוח את המסעדה הביתית 'זעפרן' לפני כשלוש שנים והביא עמו את גיא – שף המסעדה המוכשר כדי שתרגישו אוכל ביתי מהו ואת עמית – מנהל המסעדה המקסים.
יובל: "החזון היה לפתוח מסעדה עממית, כאשר ההשראה הגיעה משוק מחנה יהודה וממרוקו בה טיילתי והתוודעתי לשווקים ולתבלינים ביניהם הזעפרן המרוקאי, על שמו המסעדה.
קונספט המסעדה בנוי על כך שסירי התבשילים מונחים בקדמת המסעדה לעיני הלקוחות בכדי ליצור אינטראקציה מזמינה וביתית בין העובד שמוזג את האוכל לבין הלקוחות תוך כדי הסבר על מה יש בכל סיר".

 

מה אוכלים כאן?


אוכל ביתי מזרחי ישראלי טרי יום יום, כמו קוסקוס ביתי בהכנה ידנית, מפרום, ממולאים, עופות צלויים, קציצות וגם שיפודי פרגית, קבב ביתי וחזה עוף – על גריל פחמים, וכמובן תוספות – אורז, צ'יפס, קוסקוס, תפוחי אדמה וסלטים. התפריט העשיר ברובו משתנה מדי יום (12 מנות מתוכן 8 מתחלפות כל יום. במנות הקבועות תמצאו: עוף צלוי, שיפודים, שניצל וקוסקוס). 
המסעדה עובדת עם המון עסקים וכמובן פרטיים. ניתן לאכול במסעדה או לקחת הביתה וגם להזמין במשלוחים. 
המחירים במסעדה מתאימים לכל כיס. למשל: מנה בחמגשית עם 1-2 תוספות, 2 סלטים, לחם לקחת הביתה – ב- 30 ₪ בלבד. ואם תרצו לשבת במסעדה תשלמו 33 ₪ - על מנה + 1-2 תוספות + 3 סלטים ולחם (עם שתיה – המחיר יהיה 40 ₪). שני שיפודים על הגריל עם תוספת ו- 3 סלטים ב- 33 ₪ בלבד בישיבה במסעדה, ולקחת הביתה – ב- 30 ₪ בלבד. 

 


יובל: "המנות עשירות ומוגשות בנדיבות וברוחב לב, לקוחות נדהמים מהכמויות, אף אחד לא יוצא מכאן רעב, ממש כמו 'אכול כפי יכולתך'. האווירה והתחושה במסעדה היא כמו בבית, והשירות הוא לעילא ולעילא. הצוות מכיר את הלקוחות באופן אישי ויודע לקלוע לטעמו של כל אחד ואחד. זו אחת הסיבות שלקוחות מהר מאוד הופכים להיות קבועים ומגיעים על בסיס יומי, ויש אפילו לקוחות שבאים מכל קצווי הארץ ובכל ביקור מגיעים לאכול במסעדה.
שיטת ההגשה היא כמו בקיבוץ: לוקחים מגש, סכו"ם ולחם, עוברים לסלטיה ובוחרים 3 סלטים והיידה לסירים. מסעדת פועלים פר אקסלנס".
במשך השבוע, ניתן גם לקחת אוכל במשקל הביתה – עם 20% הנחה לאילתים. בימי שישי ובערבי חג, בנוסף לתבשילים המדהימים בסירים, נפתח במסעדה מזנון גדול עם בישולים שמתאימים לשישי-שבת וחג לרווחת קהל הלקוחות.
בימים אלו עובדים במסעדה על תפריט חדש המותאם לחורף עם הרבה תבשילים ומרקים. יש למה לצפות.

זעפרן, שעות פתיחה: א-ה, 11:00-16:00, יום ו' 09:30 עד שעה לפני כניסת שבת. המסעדה כשרה-בשרית. טלפון: 077-4509080. כתובת: הבורסקאי 9 (מול 'פלאפון'), אזור התעשיה.

חפשו אותם בפייסבוק: מסעדת זעפרן – סירים ושיפודים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש