איי קינדר - גן מעולם אחר

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 24/10/2017 12:39 ● מה נשמע 519
'איי קינדר' הוא גן שונה מכל הגנים שהכרתם ● יש בו גננת שמדברת עברית, גננת שמדברת אנגלית וגננת שמדברים רוסית ● וכל מי שמבין קצת בחינוך יודע שילדים בגילאי שנתיים עד ארבע קולטים יותר מאשר בכל גיל אחר ● כך שעם הזמן מדברים ילדי הגן הזה שלוש שפות בשלמות - נכס חשוב מאד שייקחו אתם מכאן לחייהם בעולם הגדולים
איי קינדר - גן מעולם אחר

אדגר סולובייב ומיכאל רוסקי, שעלו ארצה האחד מלטביה והשני מאוקראינה, נפגשו בפנימייה בעפולה, ומאז הם החברים הכי טובים, כמו שהם מגדירים.  לאילת הגיע אדגר לפני שלוש שנים ומיכאל לפני חמש שנים. מיכאל שהוא אב לשני ילדים שמע על הרעיון של גן בינלאומי רב לשוני "איי קינדר", וסיפר על כך לאדגר. השניים בדקו את הנושא, נפגשו עם רשת 'איי קינדר' הישראלית, בדקו את הגן בראשון לציון, והחליטו שגם לאילת מגיע גן ילדים ברמה כזו. חשבו וגם החליטו לממש את הרעיון. השניים הצטרפו לרשת הגנים הישראלית, ששייכת לרשת 'אבריקה' הבינלאומית, המיישמת בגנים שלה את השיטה בה הילדים שומעים כבר בגיל הרך שלוש שפות, ופתחו גן לילדים מגיל שנתיים עד גיל הכניסה לבית הספר. שיטות הניהול והחינוך שיונהגו בגן 'איי קינדר' הן השיטות המקובלות ברשת 'אבריקה'. לאחר הגן הראשון בראשון לציון, הגן באילת הוא השני של הרשת בארץ, ובקרוב צפויים להיפתח גני 'איי קינדר' גם בבת ים ובאשדוד.

 

נוח להורים ואהוב על הילדים


שעות הפעילות בגן הן מהשעה 06:30 בבוקר ועד 18:00, והוא פועל גם בערבי חג ובימי חול המועד בהם הגנים האחרים מושבתים.  גם בחודשים יולי ואוגוסט – חודשי החופש הגדול, בהם הורים בכל הארץ מחפשים פתרון מה לעשות עם הילדים, גן 'איי קינדר' פועל כרגיל ומשחרר את ההורים מהסיוט הפוקד אותם בכל שנה.
בגן מתקיימים קורסים למתמטיקה, עברית, רוסית ואנגלית לגילאי חמש עד שבע בהדרכת צוות של מורות מקצועיות. בנוסף לקורסים, מבלים הילדים זמן איכות בחוגים לתיאטרון, ריתמיקה ומוסיקה. חוג נוסף ומיוחד במינו הוא חוג חיות, אותו מעביר בעל החנות "לימור חיות" האוהב, מכיר ומבין בבעלי חיים. הוא מגיע בכל פעם עם בעל חיים אחר, מציג אותו בפני הילדים, מסביר ומלמד אותם הכל אודות בעל החיים שהביא. חוג החיות מועבר בשפה העברית והוא מקרב את הילדים לעולם החי שסביבנו.
הגן  מרווח וגדול במיוחד. הוא משתרע על שטח של 300 מ' ומחולק לארבע כיתות בהתאם לקבוצות הגיל השונות. את כל רצפת הגן מכסה ריפוד צבעוני עליז ומיוחד, המגן על הילדים מפני חבלות ונפילות. כמו כן מותקנות בגן מצלמות לצורך בקרה. הכתות גם הן גדולות במיוחד. בכל כיתה פינת משחק, פינת ישיבה ולימוד. את שעות השינה היומיות שלהם מעבירים הילדים במיטות אותן מקימים אנשי הצוות לפני שעת השינה ומקפלים מחדש אחרי שהילדים מקיצים משנתם, וזאת כדי להשאיר מקסימום משטח הכיתה לפעילויות שונות. כל כתה מותאמת בצורה מושלמת לקבוצת הגיל לה היא מיועדת. הילדים מקבלים בגן חמש ארוחות ביום: בוקר, צהריים וערב, ושתי "ארוחות נשנושים" הכוללות פירות, בין הארוחות העיקריות. את הארוחות מכין במטבח המאובזר שף שלו ידע רב באוכל המתאים לילדים -  מזון בריא ללא סוכר, ובתיבול מתאים לילדים, בהתאם לגילאים השונים.
ארבעת הגננות בגן מקצועיות, מנוסות, חמות ונעימות. כל אחת אחראית על קבוצת גיל אחרת. צמוד לאחת הכתות, עומד לרשות הילדים ג'ימבורי מצויד, והחצר מאובזרת במשחקי חצר שונים כמו: נדנדות, קרוסלה ועוד. להורים המעוניינים להשתתף, בחוג פילאטיס שמעבירים במקום אחרי השעה 18:00, ניתנת אפשרות להתעמל בחוג בעוד על הילדים שומרת גננת עד תום השיעור.
רוצים לשמוע פרטים נוספים? אל תהססו. צרו קשר עם גן 'איי קינדר' עוד היום  ובוודאי תאהבו את מה שתשמעו ותראו. 

גן 'איי קינדר' - כתובת: רח' ההצלחה 8
פתוח: בימים א-ה 06:30-18:00, 
ימי שישי וערבי חג 06:30-13:00, 
ויש אפשרות  להשאיר את הילדים בגן עד 15:00.
טלפון ליצירת קשר: 074-7160048
אתר:  WWW.IKINDER-EILAT.CO.IL 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש