מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) חדיש ומתקדם הוקם בבית החולים 'יוספטל'

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 25/10/2017 10:30 ● מה נשמע 519
אחרי שנים בהם מחסני בית החולים 'יוספטל' היו מפוזרים במספר מתחמים, הוקם בהשקעה של כ- 7 מליון ₪ מרלו"ג מודרני בסמוך למנחת המסוקים של בית החולים ● מנכ"ל 'כללית', נועז בר ניר, סמנכ"ל קהילה מיכאל אורן, סמנכ"ל בתי חולים ד"ר מיקי שרף ומנהל מחוז דרום מיכאל מישורי השתתפו בטקס חנוכת המרכז החדש
מרכז לוגיסטי (מרלו''ג) חדיש ומתקדם  הוקם בבית החולים 'יוספטל'

שטחו של המרכז הלוגיסטי החדש שנחנך השבוע בבית החולים 'יוספטל' משתרע על שטח של  825 מ"ר (לשם השוואה שטחו של המרכז הישן היה 165 מ"ר). המרכז מורכב מחלל אחסון מרכזי (אחסון גלריה), חדר תמיסות שהוקם על פי תקן מחמיר, חדר דחסנית אשפה, חדר מעקר לעיקור פסולת רפואית, משרדי ניהול משק ומרכז אשפה ממוינת. המרלו"ג החדש מנוהל בתפיסה חדשנית של רמת השרות, ומכיל פונקציות שבעבר לא נכללו בתוכו, דבר המאפשר חסכון כספי ניכר והתייעלות בתחום השרות ללקוחות פנים וחוץ. הקמת המרלו"ג שדרגה את היכולת הלוגיסטית של בית החולים ואפשרה ריווח של פונקציות בתוך המבנה המרכזי של בית החולים והמשך בינוי של בית החולים - חדר ניתוח – ומעבדה רב תחומית מודרנית (שכרגע ממוקמת במספר חללים נפרדים). בבניית המרלו"ג הושקעו שעות תכנון רבות, כדי לאפשר אחסון ציוד בתנאים מיטביים, כולל מיזוג המשולב עם בקרת טמפרטורה. כמו כן הוקם במקום מערך מידוף לאחסון בחלוקה של קטגוריות ובגבהים המאפשרים יעילות תפעול ושמירה אופטימלית על רציפות באספקת הציוד למחלקות בית החולים. 
המרכז הלוגיסטי הוקם ופועל הודות לעבודה מאומצת של דורון וינברגר, מנהל אדמיניסטרטיבי, הרצל אהרוני, מהנדס בית החולים, צוות הבינוי והפיקוח, דוד קרויטרו וצוות המחסנים והמערך הלוגיסטי. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש