דלי קרים - אותו טעם בדיוק כמו פעם

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 31/10/2017 09:32 ● מה נשמע 520
בתחילת יולי פתחו להרצה הזכיינים האילתים במרכז התיירות באילת את הסניף של 'דלי קרים', אבל מהר מאוד הם הבינו שלא צריך להריץ את המקום שכן הסניף התחיל 'לרוץ' מיד עם פתיחתו ● אילתים ואורחים פוקדים את המקום כדי ליהנות מהגלידה, הפרוזן יוגורט, הקרפ, היוגורט, הוופל הבלגי, השיק, ומכל מה שמגישים כאן, ומעידים שמטעמים כאלו הם טרם טעמו ● כנראה שלא בכדי נבחרה 'דלי קרים' על ידי 'דה מרקר', על ידי התוכנית 'עושות חשבון' וסקרים רבים כיום ובעבר במקום הראשון במבחן הגלידות
דלי קרים - אותו טעם בדיוק כמו פעם

תחילתה של 'דלי קרים' (DELI-CREAM) בשנת 1989 בחנות קטנה פינתית במרכז 'לב העיר' ברח' ז'בוטינסקי  בראשון לציון. מאז זרמה הרבה גלידה במכונות. כיום מתהדרת החברה במעל 35 סניפים בפריסה ארצית ובמפעל המספק את הגלידות, יוגורט ואת כל המוצרים הנוספים לכל הסניפים. המפעל מייצר את הגלידות בעזרת מכשור מיוחד שהגדיל את כמות הייצור מבלי לפגוע באופי, במרקם ובטעמים המיוחדים המזוהים עם  'דלי קרי. 
ב'דלי קרים' לא מכינים גלידות ויוגורט בסניפים, על מנת לשמור על איכות גבוהה, יציבות בטעמים וכן על רמת היגיינה שלא ניתן לקבל בהכנה מקומית.  היוגורט והגלידות של 'דלי  קרים' אינם מיוצרים מאבקות, ומגיעים ישירות מהמפעל בו הם מיוצרים, ללא מגע יד.

 

כמה יפה, ככה טעים


הסניף האילתי מעוצב בצבעי צהוב ושחור בהם מעוצבים כל סניפי 'דלי קרים' בארץ ולטענת הלקוחות הסניף נחשב לגלידריה היפה בעיר, ובין הסניפים היפים ברשת. המקום המשתרע על מאה מטרים מרובעים, מרווח וממוזג להפליא, הכיסאות והספות נוחים והמבחר בדלפק הגלידה ובדלפק הפרוזן והיוגורט גדול מאוד ומקשה על הבחירה.

 

 

מה בתפריט?


וופל בלגי אישי, זוגי או משפחתי, קרפ צרפתי עם גלידה וקצפת, סופלה שוקולד עם או בלי כדור גלידה וקצפת, יוגורט מוזלי, מילקשייקים ופרישייקים, פרוזן יוגורט על בסיס פרוזן יוגורט טבעוני, מתוק, חמוץ או ללא תוספת סוכר עם מבחר גדול של פירות עונה או רטבים: שוקולד לבן, פררו רושה, רפאלו, נוטלה תות שדה, פירות יער, מייפל סילאן, סירופ שוקולד, פסיפלורה ריבת חלב ותוספות לבחירה כמו מקופלת לבן חום, דובוני גומי, קוקוס קלוי, פקאן, בוטנים, בליליות, מטבעות שוקולד, שברי פיסטוק, או אגוזי לוז צימוקים  ומבחר של למעלה משלושים טעמים של גלידה וכולם מעולים. גלידה כזו עוד לא טעמתם – קשה להפסיק לאכול אותה: ריבת חלב, טופי מקופלת, וניל פצפוצים, קרם דובדבנים, סניקרס, טריפל שוקולד, וניל מקופלת, מסטיק, קפוצינו, פיסטוטק, שוקולד בראוניס ושוקולד בלגי, פקאן סיני, וניל צרפתי, גלידה טבעונית בטעמי שוקולד, שוקולד בננה פקאן ועוד . ויש גם סורבה בטעמים כמו קוקוס, תות, לימון, פסיפלורה, מנגו ועוד. אם אתם מחפשים גלידה ללא תוספת סוכר תוכלו לקבל אותה בטעם ריבת חלב או חלבה. את הגלידה אפשר לקבל בגביע או בכוס ואפשר גם לקחת הביתה גלידה במשקל. במפעל שוקדים כל הזמן על טעמים חדשים, כך שכדאי בכל פעם שתגיעו ל 'דלי קרים' לבדוק מה חדש בדלפק הגלידות.

  • בנוסף לכל הטוב הזה תוכלו לקבל כאן קפה, תה או משקאות קלים.
  • בקרוב מבטיחים לנו, יוגשו כאן ארוחות בוקר ייחודיות. הצוות במקום שירותי וחייכני ויעשה הכל כדי שתיהנו. בתיאום מראש יארגנו לכם כאן אירועים כמו ימי הולדת, ערבי גיבוש או כל מסיבה אחרת. 
  • לתושבי אילת הטבות מיוחדות באפליקציה אותה אפשר להוריד ומיד ליהנות מהטבה של גלידה אמריקאית מתנה. הטבה נוספת לתושבי אילת - גלידה במשקל במחיר 69 ₪ לק"ג, ויש צבירת נקודות המקנה הטבות, הנחות וכן הפתעות בימי הולדת.
  • המקום מספק משלוחים עד השעות הקטנות של הלילה כך שאם בא לכם לשבת בבית, או כשיש לכם אורחים, התקשר ל'דלי קרים' ותתפנקו מהמבחר העשיר.

מיקום: מרכז התיירות מפלס תחתון, טלפון: 08-9933975
פתוח: כל ימות השבוע מ-12:00 ועד 04:00 לפנות בוקר. 
חניה בשפע, כולל חניות נכים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש