משפחתון לימור

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 1/11/2017 12:17 ● ערב ערב 2835
אין כמו לגדול במשפחתון עם המון אהבה וחיבוקים, עם רוגע וסבלנות, עם ביטחון וביטוח לכל ילד, עם אוכל מבית אמא טרי טרי וטעים להפליא, עם תכנים, משחקים, עבודות יצירה, חוגים ומה לא, באווירה נינוחה של בית, עם נקיון והיגיינה מופתיים ● אז למה אתם מחכים – בואו להכיר את לימור ולהתאהב בה
משפחתון לימור

מודה, לא עבר זמן רב מרגע כניסתי לביתה של לימור שהוא גם המשפחתון ועד שפשוט התאהבתי, ראשית - בלימור הצנועה שמתקשה לדבר בשבח עצמה, אבל תוך כדי שיחה מגלים עד כמה אהבה יש לאישה הזו לילדים, לשמחה, לאהבה, לנתינה. ושנית – בממלכת הפעוטות המקסימה שהיא בנתה במו ידיה המוכשרות. 
הכניסה למשפחתון מזמינה בצורה בלתי רגילה עם הדשא הסינטטי המצוחצח, פינות הישיבה, משחקים לרוב, תמונות, הכל צבעוני ומסודר, מקורה וממוזג, מחכה רק ליקרים שלכם שיבואו וישחקו עם הידיים הקטנות והמתוקות. אחר כך, נכנסים לממלכה של לימור וממש מרגישים בבית.
לימור פנצבסקי הגיעה לאילת לפני כמה חודשים מכפר סבא, שנים שהיא חיכתה לרגע הזה, לבוא לעיר בה התאהבה ולהשתקע בה. מאז שהיא זוכרת עצמה היא אוהבת ילדים, ולא בכדי בארבע השנים האחרונות היתה בעלת משפחתון מצליח בכפר סבא, ויעידו על כך המלצות: לונה ברהום: "ממליצה בחום על לימור שטיפלה באוראל שלי, שאוהבת אותה עד היום. אוראל תמיד היתה נקייה ומטופלת היטב, לימור טיפלה בה בנאמנות כמו אמא. אין מילים לתאר את הלב הענק של לימור והאהבה". ענת: "אני ממליצה בחום ובאהבה על לימור, אישה מדהימה עם לב חם ואוהב, עם נתינה אינסופית. בשלנית נהדרת, מסורה ואחראית. חשובים לה מאוד הניקיון והסדר, והיא סבלנית מאוד כלפי הילדים".

 


עכשיו אנחנו כאן באילת הרווחנו אותה ובגדול, והיא מצדה כבר משתוקקת לחבק את הפעוטות האילתים. 
אז מה יש לנו במשפחתון הביתי של לימור? ובכן – המשפחתון מיועד לשבעה פעוטות – בגילאי 3 חודשים ועד 3 שנים, אותם יחבקו 2-3 מטפלות (לימור ובנותיה הגדולות). שעות הפעילות שלו הן 08:00-16:30, ובין השעות 16:30-20:00 מקבל המקום ילדים לבייביסיטר – איזה כיף. הפעוטות נהנים מחיבוקים, אהבה, משחקים, תוכניות העשרה, 2 חוגים בשבוע – חוג בעלי חיים וחוג שעות סיפור בשילוב תיאטרון בובות וכמובן אוכל טרי תחת ידיה של לימור שמעידה על עצמה שהיא מאוד אוהבת לבשל, כך שאף אחד לא נשאר אדיש לניחוחות העולים מהבישולים הטרים שלה, כמובן שהארוחות מאוזנות עם ירקות ופירות לרוב. ואיך אפשר בלי היגיינה – מקלחות, החלפת חיתולים, ובכלל תחושה של אמא שמטפלת ביקיריכם. והמחירים – נוחים לכל כיס.
אז למה אתם מחכים – רוצו ללימור – היא מחכה לכם בזרועות פתוחות.

משפחתון לימור – משפחתון שהוא בית, לפרטים – 050-5965196. כתובת – משעול ניצרן 13, עמותת אדום, מערב 7.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש