מתכננים בת מצווה לנסיכה? כך תעשו את זה נכון

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/11/2017 21:46 ● ערב ערב 2834
יש רגעים בחיים שאנחנו רוצים לחגוג בגדול, ובחייהם של הילדים שלנו יש כמה רגעים בולטים במיוחד. הרגע הזה, שבו הם מציינים את גיל המצוות, הוא מיוחד ומרגש קצת יותר מהאחרים (לפחות עד ליום החתונה שלהם). השאלה היא מה עושים כשהילדה, שכבר לא ממש ילדה, חוזרת הביתה ורוצה לתכנן לעצמה אירוע בת מצווה מפואר כמו כל החברות מהכיתה, ובעיקר – איך עושים את זה נכון, וגם שומרים על הכיס עד כמה שאפשר.
מתכננים בת מצווה לנסיכה? כך תעשו את זה נכון

 

בחירת לוקיישן

 

הצעד הראשון הוא, כמובן, בחירת מיקום האירוע. מאחר ולילדה יש כבר רצונות וסטנדרטים משלה, אין ספק שבשלב הזה רצוי לתת לה להביע את דעתה, אבל כדי להימנע מבחירה מיותרת באולם גרנדיוזי קצת מעבר לתקציב שלכם, נסו לצמצם את החלופות למקומות שמתאימים לקובץ האקסל שלכם. היא עדיין תוכל להביע את דעתה ולבחור בין כמה אופציות לא רעות בכלל, אבל בתוך המסגרת שתקבעו אתם. אם כן, זה בדיוק השלב לבחון את עלויות המנה והעיצוב בכל אולם או גן אירועים, וגם את המיקום שלו. מאחר וגם חברותיה לכיתה של כלת האירוע יוזמנו ליום הגדול, אפשר ואף רצוי לשקול בשלב זה הזמנת הסעות לבת מצווה, רק כדי שכולן יגיע בראש שקט, וגם בזמן.

 

אטרקציות מתאימות

 

סביר להניח שבמסגרת האירוע המתוכנן תתבקשו (על ידי כלת האירוע כמובן) לתכנן כמה אטרקציות מדליקות שישדרגו את החוויה. גם כאן אתם לא באמת חייבים להשתולל. צילום מגנטים זוכה תמיד להצלחה מרובה, שהרי כולם אוהבים לצאת מהאירוע עם מזכרת יפה, וגם אביזרי מסיבה ואמני בלונים הופכים את החגיגה לפסטיבל צבעוני. אם אתם מתעקשים לתכנן כניסה גרנדיוזית לאולם תוכלו לבחור בכמה וכמה אפשרויות, מישיבה בתוך צדפת ענק ועד כרכרה מפוארת, אבל תמיד תוכלו לוותר על כל הפאר וההדר, ולהסתפק בכניסה קצת יותר צנועה – בעיקר כלכלית.

 

איפור, שיעור ותלבושות

 

הנושא האחרון הוא הנושא שמטריד אולי יותר מכל את מי שעומדת במרכז האירוע, והוא האופן שבו תיראה ביום הגדול שלה. כפי שכבר הזהרנו, סביר מאוד להניח שהיא יודעת בדיוק מה היא רוצה, וזה כולל שמלה חדשה (אולי אפילו שתיים) וגם איפור ותסרוקת. תמיד אפשר לנסות ולצמצם את העלויות אבל בהחלט יכול להיות שתבחרו את הקרבות שלכם בקפידה, ובקרב הזה תתנו לה לנצח, רק כדי שתוכלו לנצח במלחמה כולה – ולסיים את האירוע בלי חור גדול בארנק.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש