טיב אינסטלציה - איכות אדיבות ואמינות

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 8/11/2017 10:43 ● ערב ערב 2836
כל עבודות האינסטלציה תחת ידיו של איציק – אינסטלטור מוסמך בעל ותק של כ-30 שנה ●● איציק חרט על דגלו את שלושת הא' – איכות, אדיבות ואמינות ● איציק לא מתפשר על טיב העבודה
טיב אינסטלציה - איכות אדיבות ואמינות

כאשר מחפשים אינסטלטור, חשוב מאד שיהיה בעל מקצוע מוסמך ומנוסה שידע מה צריך לעשות. איציק מ'טיב אינסטלציה' הוא בדיוק כזה. ברזומה שלו כשלושים שנות עבודה בתחום, הוא לא מתפשר על טיב העבודה ועל דגלו חרט את שלושת הא' - איכות, אדיבות ואמינות - והוא עומד מאחורי סיסמה זו.
      
איציק הוא אינסטלטור מוסמך עם תעודות. את ההסמכה רכש בקורס מתקדם באוניברסיטת אריאל שבשומרון בשנת 1994. בנוסף ללימודים, יש לו ידע וותק רב בתחום אותם השיג במהלך שנות עבודה ארוכות. איציק טיב-אינסטלציה מוכר היטב בעיר ובארץ, מאחר וביצע עבודות רבות גם במרכז ובצפון הארץ. בין העבודות הגדולות להן היה שותף באילת - עבודות בפאבים באזור התעשייה, רשות שדות התעופה, תחזוקת בארים, פאבים ומסעדות ברחבי העיר, ובתים פרטיים רבים בעיר נהנים מעבודות האינסטלציה והתחזוקה, אותן ביצע ולא יחליפו אותו במישהו אחר.

 

 

לפני 23 שנה החליט להקים עסק עצמאי בו הוא מיישם את כישוריו במקצועיות ללא פשרות יחד עם התחשבות בצרכי הלקוח. לקוחותיו הרבים יעידו על העבודה המקצועית אותה הוא מבצע. אצל איציק  עבודה היא עבודה - הוא מבצע אותה לשביעות רצונם של הלקוחות, עומד בלוחות זמנים, השירות מהיר ואדיב ביותר והמחירים שווים לכל כיס.
'טיב אינסטלציה' יפתור לכם בעיות שונות ויבצע התקנות מכל הסוגים בתחום האינסטלציה - תיקוני פיצוצים בצנרת מים וביוב, פתיחת סתימות, זיהוי ותיקון מקור נזילה, התקנת כל סוגי הצנרת קומפלט, תיקוני ניאגרה סמויה, התקנות של כלים סניטריים, עבודות אינסטלציה מקיפות בבית, התקנת דוודי שמש וחשמל וכן הנפקת אישורים. 

ולא רק עבודות אינסטלציה - איציק מבצע גם עבודות שיפוצים קטנות כגון: צביעה, בניה בגבס ועוד. 

כך שאם אתם זקוקים לעבודות אינסטלציה וגם קצת שיפוצים ורוצים שהם יבוצעו באופן מושלם מבלי לפזר אותם בין כמה בעלי מקצוע – טיב אינסטלציה היא הכתובת בשבילכם.

שירות מהיר 24 שעות ביממה - זה 'טיב אינסטלציה'.

 

ליצירת קשר עם איציק 050-5512313 או 050-6874795.  

 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש