אבישג אפרתי

מאת: אביבה דקל ● 14/11/2017 14:40 ● מה נשמע 522
מי שיראה את רקדנית הבטן אבישג בפעולה, או יראה את הרקדנים שלה עושים את זה, יבין מיד שיש לו עסק עם מקצוענים ● זה בדיוק מה שהתכוונה אבישג להביא לעיר כשפתחה כאן את הסוכנות הישראלית לרקדנים, שמצליחה לא רק בארץ אלא גם בחו"ל
אבישג אפרתי

צילום: וילניס אלקסניס 

אבישג אפרתי, רקדנית הבטן ובעלת הסוכנות הישראלית לרקדנים, הגיעה לאילת לפני כשנה בעקבות האהבה, לשנת ניסיון, שבסופה תחליט אם אילת מתאימה לה. מהר מאוד היא התאהבה בעיר, וכרגע היא מרגישה כאן הכי בבית שבעולם. בעינייה, אילת היא העיר היפה ביותר בארץ, והיא החליטה שהיא נשארת כאן. החלטה זו חייבה אותה להמשיך ולהפעיל מאילת את הסוכנות הישראלית לרקדנים שלה, שהיא סוכנות מצליחה ביותר בארץ וגם בחו"ל. 
"סוכנות הרקדנים הייתה תוצאה של ביקוש והיצע", מספרת אבישג, "מאחר ולא הצלחתי להתפצל לכל הכיוונים ולהופיע בו זמנית במספר מקומות, הקמתי כמה להקות של רקדנים מקצועיים ביותר בסגנונות שונים:  רקדניות בטן, רקדניות סמבה, ומופעים שונים, כמו למשל רקדניות הצפות במים בתוך בועות, מופע המשלב תלבושות מוארות, מופעי שנות השישים, מופעי ג׳אגלינג ועוד. "אני מספקת מופעים ומיצגים שישדרגו כל אירוע ומגשימה לכל לקוח את חלומו. אני יוצרת בעצמי את הדמויות, התלבושות והריקודים. בעיניי, הערך המוסף של המיצגים בסוכנות הוא שהרקדניות הן כולן מקצועיות ובעלות ניסיון רב בהופעה בפני קהל".  

 


הרקדניות אילתיות? 
"בהתחלה נאלצתי להביא רקדניות מתל אביב, אבל עם הזמן הכרתי באילת רקדנים ורקדניות סופר מוכשרים ומנוסים, אליהם צרפתי רקדנים ורקדניות כישרוניים ומקסימים ללא ניסיון שהכשרתי כדי שישתלבו במופעים, וכך בעצם יצרתי באופן טבעי סניף אילתי לסוכנות, ואני מייצרת עבודה לאמנים אילתים בשלל האירועים שמתקיימים בעיר שלנו".

 

העצמה נשית דרך הריקוד


אבישג כבר שנה באילת ופוגשת נשים רבות באירועים וגם בעיר ונתקלת שוב ושוב בשאלה איפה אפשר

ללמוד ריקודי בטן?
"אני נותנת שעורים פרטיים במחול אוריינטלי לנשים שביקשו ללמוד לרקוד כדי להיות בטוחות בעצמן. מגיעות אלי כלות שרוצות להיטיב לרקוד בחתונה ובחינה, וגם אמהות לכלות שביקשו להרגיש נוח עם עצמן בחתונה של הבת או הבן. נשים מספרות שבעקבות ריקודי הבטן, הן התחילו לאהוב את עצמן ואת הגוף שלהן וקיבלו בטחון עצמי, וכתוצאה מהעובדה שהן אוהבות את עצמן, הן נאהבות על ידי אחרים. ההעצמה שהן מקבלות מלימודי הריקוד עוזרת להן להצליח בכל תחום. אני יודעת בדיוק על מה הן מדברות, גם לי עזר הריקוד. הייתי נערה ביישנית והריקוד עזר לי לבנות את הביטחון העצמי שלי. למדתי להיפתח לעולם והבנתי שהריקוד הוא משהו חברתי וכייפי, בנוסף להיותו מעצים. אני מקבלת  פניות רבות מנשים המבקשות ללמוד לרקוד, וכתוצאה מכך אני מתכננת בימים אלה  קורס "מחול אתני מעצים", שבו אלמד את כל הסודות שלי. ריקוד אתני הוא לא רק ריקודי בטן. אני משלבת בשיעורים שאני מלמדת קצת ריקוד אפריקאי, קצת ריקוד הודי,  וקצת ריקודי בטן נוסח מצרים ונוסח תורכיה. התוצאה של המיזוג היא מחול אתני עכשווי שהוא מרתק, מעניין וחדשני, ומשלב בתוכו את העתיק והעכשווי.  בלי קשר לקורס ולשיעורים הפרטיים, אני מופיעה מדי יום שלישי בטיילת 'פנינת אילת' בין השעות חמש עד שש וחצי ב"מופע שקיעה" של ריקודי בטן מטעם התאגיד העירוני, ואני מזמינה את כולם לבוא לפגוש אותי וליהנות ממופעים קצרים". 
את אבישג ואת הרקדנים שלה אפשר להזמין לימי הולדת, מסיבות רווקות, חינות, חתונות, ערבי גיבוש או לכל אירוע שמח שאתם מתכננים. כל מה שצריך לעשות זה להתקשר לאבישג בטלפון   050-7607292, לספר לה מה החזון שלכם לאירוע שלכם, והיא תדאג לכל השאר. 

 

 


050-7607292  

 

מספר הטלפון  ליצירת קשר עם אבישג,  המזמינה את כל הנשים המעוניינות לטעום משהו אחר, מעצים, מהנה ובונה ביטחון עצמי, להצטרף לקורס ריקודי הבטן שיפתח בקרוב, או לשיעור פרטי. 


חדשות אילת