הקץ למזיקים – שיטות הדברה שונות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/11/2017 15:14 ● ערב ערב 2836
חרקים, מכרסמים ושאר יצורים טורדניים מצליחים להפריע לשגרה שלנו בכל פעם שאנחנו נתקלים בהם בבית. הנמלים שמתאספות על יד שאריות המזון והג'וקים שנמשכים אל פח האשפה הם רק חלק מהבעיות בהן אנחנו נתקלים. הבשורה הטובה היא שיש דרכים שונות להתגבר על הבעיה הזו, והגיע הזמן להכיר את החלופות האפשריות.
הקץ למזיקים – שיטות הדברה שונות

 

שיטות הדברה ירוקה

 

בניסיון להגן על הסביבה ולהפחית את הצמצום בחומרים רעילים שונים יש שיטות הדברה שונות שעוזרות לנו. הדברה ירוקה במהותה מבוססת על חומרים בדרגת רעילות נמוכה יחסית, לרוב ממקורות צמחיים. לאור סיפורים עליהם שמענו במהדורות החדשות ובעיתונים, סיפורים הקשורים בחשיפה לחומרי ההדברה הכימיים המסורתיים, שיטות מהסוג הזה בהחלט מספקות פתרון איכותי. הדברה ביולוגית גם היא שיטה נפוצה שבמהותה מבצעת שימוש באורגניזמים מועילים כדי להעלים את היצורים המזיקים. למידע נוסף על הדברה ביולוגית: http://eco-bug.co.il/biological-pesti/.

 

הדברה כימית

 

שיטה נפוצה ומוכרת היא שיטת ההדברה הכימית, ורובנו מכירים אותה היטב. חברת הדברה שבה תבחרו לביצוע המשימה תגיע אליכם הביתה עם חומרי הדברה המבוססים על חומרים כימיים ברמת רעילות גבוהה. החומרים החזקים הללו משמידים את כל סוגי החרקים והמזיקים באשר הם, ועל חברת ההדברה לעמוד בתקנות שנקבעו על ידי משרד הבריאות כדי לצמצם את הפגיעה בבני האנוש ככל האפשר. שימו לב שבמקרים רבים תידרשו להשאיר את הבית ריק ופתוח לזמן ממושך כדי לאפשר לחומרים להתנדף ולמנוע פגיעה בילדים, במבוגרים ובחיות המחמד שלכם.

 

הדברה ביתית

 

כמעט בכל סופרמרקט או מכולת שכונתית אפשר למצוא היום תרסיסים שנועדו לשימוש ביתי. התרסיסים האלה עושים את העבודה באופן נקודתי מאוד, והם פתרון מצוין אם נתקלתם בקהילת נמלים בפינה עלומה במטבח או אם נתקלתם בג'וק שמטריד את מנוחתכם. מצד שני, החומרים הללו פועלים לזמן קצר בלבד וכדי להשיג תוצאה ארוכת טווח עדיף להזמין חברת הדברות שתספק פתרון איכותי יותר.

 

הרחקת יונים ועכברים

 

יש יצורים שאין לנו באמת סיבה להדביר, כמו יונים ועכברים. היונה אולי מפרה את השקט והשלווה, וגם משתלטת על פינה קטנה על המרזב או על אדן החלון, אבל הרחקת יונים היא הפתרון הפשוט וההומני ביותר. הצבת דוקרנים או רשת הן דרכים טובות לטפל בבעיה באופן יסודי וגם למנוע הופעתן של אורחות חדשות ולא מאוד רצויות במרפסת השירות או בכל פינה שבה נבנה לו קן קטן לגידול צאצאי היונה. גם הרחקת עכברים היא פתרון יעיל ונוח שמונע את הרג העכבר ומאפשר לשחרר אותו במקום אחר, רחוק מהבית ורחוק מהלב.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש