כך תשמרו על ביוב נקי ונטול סתימות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/11/2017 15:17 ● ערב ערב 2836
כשאנחנו שומעים את המילה ביוב אנחנו חושבים על לכלוך ועל ריחות בלתי נסבלים. יש לנו גם לא מעט חששות סביב האפשרות שתקלות כאלו ואחרות יתגלו במערכת
כך תשמרו על ביוב נקי ונטול סתימות

החשש הזה מובן בהחלט, שכן סתימות והצפות מובילות לא פעם לריחות שפוגעים באיכות החיים שלנו ושל השכנים, והן גם מפריעות לשגרת החיים שלנו. במצבים אלה נצטרך לבצע שאיבת ביוב, פעולה הכרחית שתאפשר לנו להחזיר את המערכת למצבה התקין ונטול הניחוחות המרים שניתן להריח ממרחקים. מיד תגלו איך בדיוק עושים את זה, מתי חשוב לבצע שאיבת ביוב ואיך משאית הביוב תעזור לכם להשתלט על המצב ולמנוע תקלות אפשריות גם בעתיד.

 

כך מתבצעת שאיבת ביוב

 

השחקן המרכזי בטיפול בתקלות ביוב, בוודאי כאשר מדובר בסתימה או בדליפה כלשהיא במערכת, הוא שחקן גדול ומסיבי במיוחד עם שם עדין וחמוד למדי: ביובית. משאית השאיבה הכבדה הזו כוללת בתוכה צינורות שאיבה שפועלים בקצב אדיר ובעוצמה בלתי רגילה, וכך ניתן לשאוב את הלכלוך והשומנים שהצטברו בביוב לקראת שטיפה יסודית של המערכת. באופן טבעי נדרשת בחירה מדויקת של הפתרון האידאלי המותאם לתנאי השטח, וכך אם אתם זקוקים לשירותיה של ביובית בתל אביב עשויה להידרש התאמה של המשאית לשטח הצר או לחניון הנמוך, למשל. בתום פעולת השאיבה יובלו השפכים שנשאבו לאתרי פסולת מורשים, אלה שקיבלו היתר על ידי המשרד להגנת הסביבה.  מידע נוסף על ביובית בתל אביב תוכלו למצוא כאן.

 

הפתרון האידאלי למבני מגורים ולעסקים

 

אין ספק שבעלי דירות (או שוכרים) סובלים לא פעם מתקלות במערכת הביוב, גם אם התקלה כלל איננה קשורה אליהם. הצפות וסתימות משפיעות על כלל השכנים ובעיר הגדולה הנזקים הללו מורגשים אף יותר. לצד מבני המגורים חשובה שאיבת הביוב גם בבתי עסק שונים, בהם חשיבות רבה למערך הביוב. בכלל זה אפשר למנות את המסעדות, בתי המלון וכמובן מפעלי המזון, מקומות שבהם מגיעים אל הביוב שמנים רבים שעשויים ליצור סתימה טורדנית. לצד השימוש במפריד דלקים שימנע את הריחות ואת הצטברות הפסולת יידרשו העסקים הללו גם לביצוע שאיבת ביוב מפעם לפעם. מעבר לעובדה שמדובר בהנחיה של המשרד להגנת הסביבה, זוהי גם הדרך היחידה למנוע תקלות שיפגעו בהתנהלותו התקינה של העסק ויפגעו, כמובן, גם באיכות השירות ללקוח.


חדשות אילת