שאיבת ביוב – מתי נזדקק לה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/11/2017 15:21 ● ערב ערב 2836
אם יש תקלות שמסוגלות להשפיע על איכות החיים בצורה משמעותית ביותר, אלו הן ללא ספק התקלות במערכת הביוב
שאיבת ביוב – מתי נזדקק לה?

כל מי שנתקל בבעיות מהסוג הזה מכיר את הסימפטומים הטורדניים, ובעיקר את הריחות הרעים שמשתלטים על כל חלקה טובה בבית. אם התמזל מזלכם מדובר בתקלה פשוטה שתדרוש פומפה או הוספת חומץ למים. במקרים חמורים יותר תצטרכו לבצע שאיבת ביוב, פעולה שמחייבת בעל מקצוע המצויד בכל האבזור הדרוש ובעיקר בידע ובמומחיות לאיתור התקלה ולבחירת הפתרון האידאלי עבורה. הפתרון ידרוש, לרוב, שימוש במשאית שאיבה (ביובית) וזה בדיוק הזמן להכיר אותה קצת יותר לעומק ולהבין איך היא עובדת ואילו תקלות היא מסוגלת לפתור כדי שתוכלו לחזור לשגרת החיים שלכם.

 

שאיבה באמצעות ביובית

 

אחד הכלים החיוניים והיעילים ביותר המסייעים בביצוע שאיבת ביוב הוא הביובית. השם הזה לא תמיד מרמזת על המשאית האדירה שעומדת להגיע לפתח הבית, אבל זה בדיוק מה שעומד לקרות. המשאית האדירה כוללת מכל עצום ומערכת שאיבה מתקדמת, והיא מסייעת לטיפול בתקלות ובהצפות, וכן בביצוע שאיבת ביוב כשהצפה מאיימת להשתלט על המבנה. באופן כללי המשאית פועלת לשאיבת המים על ידי ואקום, וכך היא מאפשרת לנו לנקות את הצנרת באופן יסודי, לפתוח סתימות קיימות ולמנוע את זיהום הסביבה באופן כללי. כשהיא שואבת את מי השופכין ואת הלכלוך האדיר שמצטבר בתוכם היא למעשה מחזירה את המערכת למצבה התקין ומאפשרת לנו לחזור לשגרה בלי הריחות הנוראיים שמטרידים גם את מנוחת השכנים. למידע נוסף על ביובית ועל שאיבת ביוב לחצו כאן.

 

צילום ביוב וטיפול בסתימות

 

אם מקור הבעיה נסתר מהעין או אם השרברב שלכם מתקשה לאתר את שורש הבעיה, סביר להניח שיבוצע שימוש בפעולה נוספת, והיא צילום ביוב. צילום מערך הביוב הוא צעד חכם ופשוט שמאפשר לנו לזהות איפה הבעיה מתחילה והאם קיימות דליפות שקשה לראות במבט חטוף מלמעלה. עם הצילום ובעיקר עם מערכת השאיבה המתקדמת ניתן לטפל בשורה של תקלות אפשריות, בהן סתימות ביוב, הצטברות משמעותית של שומן ולכלוך במערכת, שברים ותקלות בצנרת עצמה, דליפות או קורוזיה, וכן חדירה של עצים ולכלוך חיצוני אל מערך הצנרת שלכם. בעל מקצוע מיומן שיודע לאתר את התקלה מצד אחד אבל גם להציע פתרון מקיף ויסודי מצד השני, הוא בדיוק האדם הנכון לביצוע המשימה. רק כך תוכלו ליהנות מאיכות החיים שאליה התרגלתם בלי לזכות לביקור האינסטלטור לעתים קרובות מדי.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש