המטאטא המכאני – הדרך להבטיח גינה נקייה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/11/2017 08:56 ● ערב ערב 2837
סידור, טיפוח וניקיון הבית הן משימות חשובות מאוד, אבל לצד הדאגה למה שקורה בתוך הבית אנחנו נוטים לתת דגש רב גם למה שקורה בחוץ, במרפסת או בחצר הקדמית שלנו. אחת הדרכים הטובות ביותר לטפל במשימה החשובה הזו כוללת מטאטא מכאני, זה שמשלב באופן מדויק בין מטאטא מקצועי ואיכותי לבין שואב אבק חזק ואמין
המטאטא המכאני – הדרך להבטיח גינה נקייה

מצד אחד הוא אוסף את האשפה שמצטברת בגינה ומצד שני קל לנוע לשלוט בו ולהניע אותו לאורך השטח. מצד שלישי הוא אידאלי לא רק לגינה אלא גם לניקוי הפרקט, השטיחים ועוד לא מעט משטחים אחרים.  מצד רביעי (ואחרון), כדי ליהנות מכל היתרונות שלו רצוי לבחור במטאטא מכאני איכותי, חזק ויציב, וזה בדיוק מה שמציעה חברת קרצ'ר שלדן.

 

ניקוי מהיר ושקט הרבה יותר

 

אחד היתרונות המרכזיים של מטאטא מכאני הוא שמדובר בכלי ניקוי איכותי שמנקה כל משטח בקלות רבה ובלי חומרי ניקוי מיוחדים או יקרים. בפעולה קצרה ופשוטה אנחנו יכולים להפוך את המקום למצוחצח ומזמין הרבה יותר, בין אם מדובר במשרד או בדירה הפרטית שלנו. במשרדים ובתי עסקים יש חשיבות עליונה גם לסוגיית הרעש, וגם כאן המטאטא המכאני מספק פתרון מושלם: בלי רעשים ובלי הפרעות ניתן לנקות את המשרד בזמן שהעובדים ממשיכים במשימות שלהם ובהשגת היעדים העסקיים שנקבעו לכם.

 

 

יסודי, מקצועי ואמין

 

המטאטא המכאני של קרצ'ר שלדן הוא גם זה שיבטיח לכם ניקיון איכותי ויסודי. אחת הבעיות המרכזיות שלנו בניקיון הבית, וזו בעיה משמעותית גם במשרדים שבהם לא מעט ציוד וריהוט, היא שיש לא מעט פינות נסתרות שקשה לנו להגיע אליהן בעצמנו. מטאטא מכאני פותר את הבעיות הללו בקלות רבה. עכשיו אנחנו לא צריכים לשפוך מים לכל מפינה, לשאוב, לטאטא ולהעביר עוד סמרטוט. הניקיון יסודי, המכשיר מקצועי והתוצאה מעולה. אם תוסיפו לזה גם את החיסכון בחשמל – שנובע מהיעדר הצורך בשואב אבק חשמלי קלאסי – תגלו שאתם חוסכים גם בעלויות נוספות.

 

ניקיון פשוט הרבה יותר

 

אם אנחנו מחפשים דרך טובה לעבוד פחות ולנקות טוב יותר, הנה עוד סיבה מעולה לבחור דווקא במטאטא המכאני: מיכל האיסוף של המטאטא הזה פשוט גדול יותר. לצורך השוואה, כשאנחנו שואבים את הבית עם השואב הקטן אנחנו צריכים לפנות אותו לעיתים קרובות, לפעמים גם תוך כדי עבודה. המכל הגדול חוסך לנו זמן ואנרגיות, מה שהופך אותו לפתרון אטרקטיבי ונוח הרבה יותר.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש